Stran 1 od 1
Stroboskop lucka za nastavitev tocke uziga
Objavljeno: Sr jan 17, 2007 9:23 am
Napisal/-a r4tl
Pozdravljeni!
Do sedaj sm se matru s nastavljanjem platin in usem podobnim pri starih avtomobilih, ucer sem pa imel moznost poskusiti use to nastaviti s strboskopom, tk da... zadeva je ful fajn, sej ti kaze kot odpiranja platin.... pa se avta ti ni treba uzdigvt al pa prerivat, da bi crtice na vztrajniku in bloku uskladil in sdaj... me zanima, ce kdo ve kje se da to kupt, pa ne prevec profesionalno, ampak bl tko ljubitelsko in tud ne prevec cekinov;)
LP
R4TL
Objavljeno: Sr jan 17, 2007 11:29 pm
Napisal/-a m power
Conrad je svoj cajt to trzil...
Je drzu, samo...
Objavljeno: Če jan 18, 2007 7:53 am
Napisal/-a r4tl
Conrad je ucas mel velik stvari... sm ucas pr njih jemal, ko sm hrosce sraufu une kalorifercke za 12 V, ki jih tud dej ni vec.... pa poravnalna garnitura za kleparje (kladiva in babce), ki so bli potrebni dodelave, samo...surovc je pa bil.... pa stroboskope, pa... se kej sam... dej te robe nimajo vec, ker je zaloga posla kao, tk da... novejsi majo pa kup funkcij, ki mene ne zanimajo, sej jih nimam pr starih avtih kej rabt, tk da.... to je to...
LP
R4TL
Objavljeno: Če jan 18, 2007 1:21 pm
Napisal/-a TITan
Kak Gama Center bi moral met.
Objavljeno: Pe jan 19, 2007 8:20 am
Napisal/-a r4tl
Gama center ga ma, samo ma sam novejse, ki majo use zive funkcije, samo kota platin pa ne, tk da... iscem kej rablenga, mal starejsga;)
LP
R4TL
Objavljeno: To jan 23, 2007 4:42 pm
Napisal/-a milan41
ni receno ,da bo z stroboskopom bolje delal vsaj po mojih iskusnjah pri r4 in r5 ga je bolse po posluhu ustimat
Objavljeno: To jan 23, 2007 7:11 pm
Napisal/-a Mad
milan41 je napisal/-a:ni receno ,da bo z stroboskopom bolje delal vsaj po mojih iskusnjah pri r4 in r5 ga je bolse po posluhu ustimat
... ja se strinjam z teboj z macolo boš prej nastavil točno kakor z mikrometrom ... parametri so točno določena nastavitev na uho zadane eden od miliona pa še temu se je verjetno usralo včasih je bila to nuja pilo pa je po navadi kak litrček več

občutek je že - da je v redu resnica pa je, da si nek približek našel, ki je nekje na enem delu polja obratov celo spodoben in od tebe pričakovan ... čez celo polje pa nikakor ne more dohajati elektronske nastavitve ... delali so pa stari mojstri tako, da so motor zavrteli na najvišje obrate, ki jih dosega v vožnji in tako zamaknili razdelilec, da je pri teh obratih že skoraj malo trokiral ... tam naj bi bll pravilen predvžig

... L.p. Mad
Objavljeno: To jan 23, 2007 8:09 pm
Napisal/-a milan41
ves sem malo morje katrc popedenal ,da nebi vedel kaj govorim ce si jo z stroboskopom nastimal pa je bol bogo delala
pa se dan danes moram kako ce prav jih je ze bol malo,ki glih nima prave stime popedenat preden zapusti naso drzavo in jo se caka dolga pot do srbije tako ,da ni vse eno kako je nastimana saj je v srbiji se vedno ful zazeljena
Objavljeno: To jan 23, 2007 9:40 pm
Napisal/-a Maxx
Res da s stroboskopom točno nastaviš predvžig,vendar boš pa moral platine še zmerom na roko nastavt z merilnim lističem

Objavljeno: To jan 23, 2007 10:25 pm
Napisal/-a TITan
Mad je napisal/-a: ... ja se strinjam z teboj z macolo boš prej nastavil točno kakor z mikrometrom ... parametri so točno določena nastavitev na uho zadane eden od miliona
Jaz sem se tud pri sebi mučil na stroboskop nastavlat. Probal tovarniško, probal priporočeno od drugih (mamo le bolši bencin sedaj (91 vs. 95 in 98). Nakoncu je zaleglo le da sem sabo imel 13 kluč in probaval mal. Avto je po tem bolje šel v obrate IN manj pil.
Objavljeno: Sr jan 24, 2007 2:29 pm
Napisal/-a Mad
TITan je napisal/-a:Mad je napisal/-a: ... ja se strinjam z teboj z macolo boš prej nastavil točno kakor z mikrometrom ... parametri so točno določena nastavitev na uho zadane eden od miliona
Jaz sem se tud pri sebi mučil na stroboskop nastavlat. Probal tovarniško, probal priporočeno od drugih (mamo le bolši bencin sedaj (91 vs. 95 in 98). Nakoncu je zaleglo le da sem sabo imel 13 kluč in probaval mal. Avto je po tem bolje šel v obrate IN manj pil.
kako veš si meril temperature izpušnih plinov sestavo plinov ? - Telemetrijo motorja ? meni z pištolo znese dobro na roke za silo in vem da ni isto ... benzin je dovolj dober ker tankam 100 pa še dodajam razne dodatke

vzemi en avto recimo letnik 92 npr. Golf III 2.0 16v in mu popusti razdelilec pol pa ga na uho nastavljaj

pri teh motorjih se mi zdi še ni blokiran razdelilec L.p. Mad
Objavljeno: Sr jan 24, 2007 4:02 pm
Napisal/-a joztom
Na bolšjaku si kupi inštrument za šlicvinkel (Iskra Motomer). Samo nekatere izvedbe fertajlerjev so imele možnost razdaljo platin nastavljat od zunaj med tekom z malim imbusom. Drugače pa odpirat in nastavljat, inštrument je le kontrola dejanskega kota odpiranja. Ravno za katrco je mera platin 0,43mm (špijon 0,4 ne drži, 0,5 pa grabi). Stroboskop ne ve katere obrate ti gledaš, ker pozneje centrifuga ali podtlačni regulator prime in dodatno zamakne vžig, tako da brez podatkov nič ne narediš z dinamičnimi nastavitvami. Na vztrajniku je markirana mrtva točka in predvžig pri nastavljanju do 1000 obratov. Ravno katrca ima na kablu od cinšpule rumenega jahača, na katerem piše koliko je kot predvžiga za dotični motor (npr 7°) njegova dolžina pa je odmik pred mrtvo točko. A ste res že vse pozabili, fičkota, katrco?
Vse to vem....
Objavljeno: Če jan 25, 2007 8:03 am
Napisal/-a r4tl
No ja ne se dej kregat.... use se da na katrci lepo nastavt, samo ce mas pa FEMSA frtajler si pa mal naj.... ker je tok smotan za nastavlat, da se ti zmesa (platine so privijacene s spodnje strani), tk da... za mrtvo tocko mas itak na menjalniku ze fabrsk oznacene tri crtice.... spodna je brez oznake in pomeni 10 stopinj, druga je 8 stopinj in tretja je 0, tk da.. s tem ni panike... glede kota odpiranja pri laufanju avtomobila.... je pa zadeva taka, da je enak, ker se platine zavrtijo in se se vedno enako odpirajo, problem nastane pri izrabljenih platinah, ki so na zacetku izzgane in na koncu nove, pri cemer ti nastavis v startu prav razmik, potem pa ti pri visjih obratih zadeva spusca iskro, ker platin ne razklene.... zato pa bi rabil stroboskop s merjenjem kota odpiranj platin, da si ne razbijam glave in spejam v tiste mejhno luknjico.... za une ki po posluhu nastavljajo... to sm tud jst pocel in... rezultat je bil cca 1 l vec porabe, pa avto ni vleku...je pa lepo laufu;) Ko pa enkrat poskust z instrumentom, pa ugotovis, da avto le nima parih konjev na pokopaliscu in.... se ne zanasas na sluh:(
PS: Mal ste zasli s poti, tk da... ma ksn ksn instrument za prodt?
LP
R4TL
Objavljeno: So jan 27, 2007 8:09 am
Napisal/-a bruki
Na bolhi imaš en inštrument...iskrin avtomer.Sam sem ga včasih veliko uporabljal,
ima za merjene kota odpiranja platin.
Le ker je analogni je malo nepregledno čitanje parametrov.