Stran 1 od 2
160.000km
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:05 pm
Napisal/-a A JE TO
lp, imam golf karavana z 160000 kilometri , in imam občutek da moram volan pri vožnji stalno rahlo popravljati !

Amortizerji se pri klasičnem preizkusu še odzivajo - avto ne niha ! Zdi se mi tudi da pri sprednjem desnem kolesu ob močnejšem zavijanju v Desno (počasnem naprej ali nazaj) ko kolo prevozi kanal ( kanal pred hišo za odvajanje vode z dvorišča globine 5 cm blagega ovalnega profila.

) nekaj Poka...?! zanima me ali je popravljanje volana pri vožnji nekaj običajnega za 1300 kg težkega karavana ali se že kažejo simptomi prevoženih kilometrov in ali temu botruje "tapkanje" zgoraj omenjene tehnične težave za katero me zanima kaj bi bilo ptrebno menjati ... hvala za branje oz. odgovore LP[/url][/u]
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:08 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
roka hin!
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:16 pm
Napisal/-a weta
lahko je samo ležaj amortizerja zmatran
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:23 pm
Napisal/-a A JE TO
Sorry too fast for me ... je potem roka vzrok tudi za ples po cesti...in ali je možna še kakšna druga napaka za pokanje ( zglob , končnik, STABILIZATOR) ...ali je pač roka že klasika pri vw variantu...thx
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:24 pm
Napisal/-a A JE TO
Ležaj amort.....zanimivo
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:48 pm
Napisal/-a INFINITI
Jaz pa mislim da ti je volanski mehanizem šel; mogoče zobata letev
Objavljeno: Če jan 18, 2007 3:54 pm
Napisal/-a cheno
predvidevam da imaš golf 4 ? podobno kot pri passatih so imeli te avti "probleme" z silen bloki, po vsej verjetnosti so že zmahani, lahko kupiš nove(roko) ali pa greš obnovit roko h vargalantu ali jenko-tu.
Objavljeno: Če jan 18, 2007 4:05 pm
Napisal/-a A JE TO
res je golf 4 ..... in tudi volan če ga obračam na mestu se zdi kot bi imel malenkost mrtvega hoda ..... res hvala za odgovore ....Silent ..??

.....zobata letev....kaj je res že vse zanič...joj...LOL

Objavljeno: Če jan 18, 2007 4:26 pm
Napisal/-a juhica
ce bi mel japonca bi se sele dobr ulaufu

Objavljeno: Če jan 18, 2007 4:30 pm
Napisal/-a Lumpy_
Za ples po cesti je ponavadi kriv končnik. Samo da je pri 160k km že vse to hin? Na A4 mam 177k km, pa sem do zdaj sam en končnik zamenjal pa nič druga in to je blo včeraj.

Objavljeno: Če jan 18, 2007 5:14 pm
Napisal/-a A JE TO
ni panike ...avto je še vedno v dobrem voznem stanju glede na prevožene kilometre in mogoče sem dal že vtis da se pri pri pretikanju postaj na radiu znajdem že na nasprotnem voznem pasu....

oziroma da bo slej kot prej odpadlo kolo z vso obeso ki se še komaj drži skupaj....ampak ne ....gre se mi samo za optimalno lego avta na cesti oz da preventivno zamenjam dele kjer se že kažejo znaki obrabljenosti......najbolje je torej da se zapeljem k frendu, ki si je že v garaži skopal grob.....(na fuš za fuš)...pa naj prečekira kaj dogaja......kaj menite......tipo je pro za mazde....
ps. Golfa imam 1 mesec , kupil sem ga zaradi takoimenovane "švabske kvalitete" , upam da od tega ni ostala samo še značka !!! ..............aja pa lučke so MODRE...lol
thank you,thank´s,thx,....
Objavljeno: Če jan 18, 2007 5:17 pm
Napisal/-a Lumpy_
Maš prav, pelji ga da malo pregleda ča majo končniki pa roke kaj lufta pa če so bogi. Lučke? Armaturko misliš?

V passatih pa golfih tak zmaga modra osvetlitev.

Objavljeno: Če jan 18, 2007 7:23 pm
Napisal/-a cheno
silen blok...po domače je to guma med roko in šasijo, če te gume nebi bilo bi slišal in čutil vsako najmanjšo luknjo na cesti...
Tko da naj kolega pregleda, tudi če je kaj za zamenjati, če daš obnovit to ni velik strošek. Keri letnik je? če se prav spomnim od leta 2k nimajo več teh problemov(vsaj pri passatih je bilo tko). Drgač pa če je šel končnik, menjaj in vozi naprej.
Objavljeno: Če jan 18, 2007 7:25 pm
Napisal/-a Slicker
juhica je napisal/-a:ce bi mel japonca bi se sele dobr ulaufu


Objavljeno: Če jan 18, 2007 8:59 pm
Napisal/-a A JE TO
golf je l.2002 1.6 tako da s kilometri na njem niso varčevali ( 1 lastnik ) se mi je pa od ogledanih zdel od zunaj in znotraj med najbolje ohranjenimi pa še servisi so bili redni in potrjeni na vsem znaih vw servisih....skratka joh in sploh.....je pa tako da ko zamenjaš avto ( prej R.clio) z novim (zdaj Golf) se ti zdi vauuu...space shuttlle....ko pa se ga malce navadiš te pa že kar nekaj stvari moti - moje mnenje iz lastnih izkušenj....
mi lahko še kdo razloži kaj naj bi bilo narobe z menjalniki pri 1.4 in 1.6 bencinskih motorjih za katere sem tudi ujel nekaj kritik...hvala.....srečno vožnjo...LP
Objavljeno: Pe jan 19, 2007 11:16 am
Napisal/-a cheno
če dela vse ok se ne sekirat, folk k ne zna šaltat si je sam kriv :P
To je 16v, vem da so imeli 1.4 16V probleme z napenjalci zobatega jermena in se je zgodilo da preskoči jermen(3 sodelavcem se je to zgodilo)...pol pa naenkrat ratajo zadeve ne preveč poceni(če kupiš orig. dele), še to vetrnica vodne pumpe je plastična, priporočam da prepucaš celoten hladilni sistem in s tem tudi vse usedline, dobr antifriz je od castrol-a, petrolov roza je za en drek, tko da ne priporočam.
Objavljeno: Pe jan 19, 2007 10:07 pm
Napisal/-a trafo66
če ma avto 160000 km potem ne bi smel plesat po cesti. zglobi in končniki pa ja morajo vzdržat mal dlje. edin če mu prejšnji lastnik ni duše ven vleku. jaz mam sedaj starejši avto k je meu kar fajn lufta na končnikih in tudi spone na volanu so ble hin ampak med vožnjo se to ni čutilo. edin ko sem z rokama probal zračnost je šklocalo. sm jih pa vseen zamenjau. ti pa kar na golfiču popravi zadevo ker boš koga s plesajočim avtom poškodoval. mora it ravno kot puščica
Objavljeno: So jan 20, 2007 3:43 am
Napisal/-a Lumpy_
Je res, da bi lahko komot vzdržali končniki in roke več ob lepi vožnji ampak pri naših cestah je že čudež da tolk vzdržijo.

Objavljeno: Ne jan 21, 2007 10:13 pm
Napisal/-a A JE TO
Ali je potem res mogoče da so že amortizerji slabi, ker sem dal avto na pregled in so vsi zglobi OK, tudi roka ,...vse,.......bile naj bi le gumice na vrhu amort-vzmeti že obrabljene...........ali ni tam ležaj amortizerja ?
našel sem tudi to -
a) karoserija na valoviti cesti nekontrolirano niha
b) kolesa poskakujejo, če je asfalt neraven, s svojo lastno frekvenco, ki je običajno 10-15 Hz. To se sliši v kabino, pa če si v ovinku, na taki cesti odnaša tisti konec avta, predvsem če je slab amortizer na zunanji strani ovinka (notranja kolesa v bolj ostrem ovinku itak bolj malo pripomorejo k oprijemu)
c) Na večjih vdolbinah se čuti, da amortizer trdo nasede na končnik
d) verjetno še kaj ...