Stran 1 od 1

Punto po treh

Objavljeno: So jan 20, 2007 9:43 pm
Napisal/-a YugoGTI
Mam puntota 55 98 letnik, in prasc laufa po treh cilindrih. Ko ga zahodim v obrate pa dela normalno. Nedavno je bil obnovljen računalnik, menjana vžigalan tuljava, prav tako svečke. Probal sem tudi z drugimi kabli a še vedno ni uspeha. Ma kdo kako idejo kaj bi še znal bit?

Objavljeno: So jan 20, 2007 9:47 pm
Napisal/-a DrMr
... najprej kompresijo in HC izmerit... skurjen ventil, cevka servota počena, sesalni kolektor ne dihta... kateri cilinder ne dela :?:

Objavljeno: So jan 20, 2007 10:43 pm
Napisal/-a YugoGTI
Drugi iz desne. Fora je v tem ko pa dam v tank dodatek za čiščenje forgazarja ter ventilov pa avto dela neki cajta normaln, vendar vseen bore malo kilometrov.

Objavljeno: So jan 20, 2007 11:42 pm
Napisal/-a Gricko
punci je lavfal po treh, ker je prebila dihtunga glave..... in iz dneva v dan je bilo slabše.....dokler se ni zrihtala stvar!

Objavljeno: So jan 20, 2007 11:49 pm
Napisal/-a YugoGTI
Če bi bla dihtnga bi mi vodo žru, vendar je ne. Sem gledal svečke, tri so lepo rjavo obarvane ena je pa čist črna. Pač ni izgorevanja.

Objavljeno: Ne jan 21, 2007 12:25 am
Napisal/-a čare
ena od tuljav prebija ali je crknila zamenjaj kable med sabo da boš videl če potem kak drug cilinder ne dela ali pa komplet tuljave zamenjaj med sabo pa boš videl če potem tisti dela

Objavljeno: Ne jan 21, 2007 12:33 am
Napisal/-a YugoGTI
Kupu novo tuljavo, in menjal kable, prav tako sveče. Tok da ni to.

Objavljeno: Po jan 22, 2007 3:00 pm
Napisal/-a napi
Pa si probu če ima svečka iskro? Z kombinirkami potegni dol kabl z svečke pa naj ti nekdo na rahlo obrne ključ Da tebi ni slučajno svečka crknula, se tudi naredi
Značilno za punteka je da če prepiha dihtungo v raztezni posodi ORNG vreje.

Objavljeno: Po jan 22, 2007 10:16 pm
Napisal/-a Dariooo
YugoGTI je napisal/-a:Če bi bla dihtnga bi mi vodo žru, vendar je ne. Sem gledal svečke, tri so lepo rjavo obarvane ena je pa čist črna. Pač ni izgorevanja.


hmm...da bi ti vodo zrlo ni res...lahko bi ti tudi vrglo kompresijo v vodo, pa ti bi vodo vn vrglo ;)
js vem za primer ko je takemu punticu bla narejena generalka (novo tesnilo glave ), nov original!!! termostat in punca sla v trst, termostat ni spustil vode, ker je crknu, in je puntek lepo zaribal in je blo treba menjavat motor al vse bate... ;)

probaj se kej s kabli, pa zmeri kompresijo da bos 100% da ni nic narobe z motorjem... ;)
LP

Objavljeno: To jul 03, 2007 11:21 am
Napisal/-a GEISTERFAHRER
Zmeri kompresijo na tem cilindru! Izmerit moraš 8 Barov ali več! Vse kar je manj, kaže na skurjen ventil in ti več ne tesni!

Objavljeno: To jul 03, 2007 12:18 pm
Napisal/-a YugoGTI
Avto že zdavnaj zrihtan, ne vem zakaj obujate tako staro temo. Kompresija je pa 13 barov :P

Objavljeno: To jul 03, 2007 1:15 pm
Napisal/-a GEISTERFAHRER
YugoGTI je napisal/-a:Avto že zdavnaj zrihtan, ne vem zakaj obujate tako staro temo. Kompresija je pa 13 barov :P


Sem mislil, da je tema od junija 2007...my bad!

Objavljeno: To jul 03, 2007 2:39 pm
Napisal/-a esem
YugoGTI je napisal/-a:Avto že zdavnaj zrihtan, ne vem zakaj obujate tako staro temo. Kompresija je pa 13 barov :P


Lepo je, če nekdo, ki je imel probleme, kasneje napiše tudi, kaj je bilo narobe in kako jih je rešil - lahko pomaga komu drugemu.

BTW - je imelo to kakšno zvezo?
YugoGTI je napisal/-a:Drugi iz desne. Fora je v tem ko pa dam v tank dodatek za čiščenje forgazarja ter ventilov pa avto dela neki cajta normaln, vendar vseen bore malo kilometrov.


lp