Stran 1 od 1

vžig Touran 1.9 TDI l.2004

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 3:19 pm
Napisal/-a Davie
Zanima me ce se je komu ze zgodilo kaj podobnega temu....

Pri vžigu mrzlega avta kresne v prvo kuj k kluc obrnes....tko k je treba :P
Ko pa je avto enkrat segret na delovno temperaturo in ga ugasnem ter ponovno prizgem, je treba kar verglat cca. 3-4s da se avto przge...

a bi kdo vedu v cem je tezava??? na servisu napake ne najdejo, se je pa to zacelo dogajat pred parimi mesci....
avto ima 35,000km....

LP, Davie

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 3:26 pm
Napisal/-a povh
Men se to dogaja na golfu 3, 1.9d, sam je avto star 12 let pa ma čez 200.000km. Sam pr men sam ene 2-3sekunde vergla, odkar sem zamenjal akumulator, prej je pa dlje rabil. Mehanik je reku, da je to verjetno bosh pumpa, ter da bi jo moral dat obnovit.

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 4:12 pm
Napisal/-a piagolo
Na octaviji TDI 81 kW je tuner takoj ugotovil, da ima nekoliko podaljšan čas verglanja. Mimogrede je zadevo poštimal tako, da je povečal vbrizg pri vžigu. In dejansko se je čas zmanšal na primerljivega z bencincem.

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 4:36 pm
Napisal/-a Davie
@povh Touran nima bosh pumpe...ima drugacen sistem vbrizga...

@pigalo bistvo pri mojem je da mrzel vziga cisto normalno - TAKOJ, medtem ko ogret vergla pa vergla pa vergla....

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 4:43 pm
Napisal/-a cakani
Hladen motor odlično vžiga, ko pa je vozilo ogreto na delovno temperaturo se pojavi problem, da mora zagnjač vrteti kar nekaj sekund preden motor vžge.
Napaka se popolnoma ne odpravi tudi z menjavo zaganjača, Bosch črpalke, akumulatorja,.. Stranke so slabe volje, nemalokrat trpi celo ugled servisa. Rešitev pa je v bistvu zelo preprosta.
Gre za napako v krmilnem programu motorne elektronike (EDC). Pri nas Vam napako v krmilnem programu lahko odpravimo. Poseg traja cca. pol ure. Rešitev je že preizkušena na več avtomobilih, ki po posegu brezhibno delujejo.

Cena popravila je 125 eur ( 29.955 sit).


to je citat s strani od rsr mislim pa da bi znal bit tvoj problem ravno ta

lp

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 8:31 pm
Napisal/-a ktmjurca
Vidim da ste že pravilno ugotovili težavo.

Jaz lahko dodam le dodatno pojasnilo.
Namreč software na avtu je tako napisan, da ko je vozilo hladno se ob pričetku zaganjanja takoj prične vbrizgavati gorivo v cilindre (avto takoj vžge).
Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto. (preden pa zaganjač ustvari zadostno vrtilno hitrost pa traja) In tle je hakelc. Nekateri serviserji nato menjajo najprej akumulator in nato še zaganjač vendar uspeh ni vedno zagotovljen.
Rešitev je preprogramiranje računalnika.

Za programiranje je pa spet nekaj for, ki se jih nekateri poslužujejo.

Objavljeno: Sr jan 24, 2007 9:29 pm
Napisal/-a Davie
@ktmjurca sam zakaj se mi je to potem sele zdaj zacelo dogajati??? prej je avto normalno vzigal pa ni bilo vazno a je mrzel ali topel....vedno isti shit....

zdaj pa kurbla ko da mu nekaj neb blo vsec ei :P

Objavljeno: Če jan 25, 2007 10:17 am
Napisal/-a piagolo
S testerjem bo maher takoj ugotovil ali odstopajo parametri vbrizga. Meni je na začetku tunanja takoj povedal ne, da bi avto prej vžgal. Preprogamira in mora delat, če so mehanski deli OK.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 12:40 am
Napisal/-a A JE TO
menjaj svoj kartofel vagen za tastarga hrošča pa si boš zauh lohka sam štelu...... :D

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 1:41 am
Napisal/-a bass
Ne dobi goriva, lahko, da imaš zamašeno kakšno šobo, ali pa kot prej omenjeno. Avto mora vžgati v roku dveh sekund, pa naj bo topel, hladen.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 6:51 am
Napisal/-a hitrkstrela
odgovor že mate pogosta napaka novih tdijev,rsr reši za 125e,ma na strani opisan.....

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 2:50 pm
Napisal/-a peters
ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.


A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 3:08 pm
Napisal/-a cakani
peters je napisal/-a:
ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.


A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.


Kateri pa ne crkne ko ga spravis pod 700 obratov?

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 3:09 pm
Napisal/-a jay
peters je napisal/-a:
ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.


A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.

ja nebo laufal na 400 obratov :?

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 3:26 pm
Napisal/-a Lumpy_
peters je napisal/-a:
ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.


A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.



Daj ne nabijaj. 700 rpm? Laufa na dobrih 800-850, pa ko speljem skor nič ne dam gasa z mesta po mestu v koloni, pa ziher padejo kar lepo obrati pa mu nič ne fali pa lepo gre z mesta. Če pa kaj narobe z avtom pol pa ziher da nebo šel vredu. Nevem kaj si ti vozil.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 11:47 pm
Napisal/-a peters
cccc, lumpy, če opazuješ turnceler ko počasi speljuješ brez gasa, vidiš, da obrati skoraj ne padejo, ker si motorji (B in D) sami jemljejo gas. Če je speljevanje preveč sunkovito, dodano pa premalo gasa, motor kar crkne. Ločiti je treba, kdaj ga ustavi teža avta in kdaj se motor kar ustavi zaradi premalo obratov, tudi če potem še pravočasno sklopko stisneš...

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 11:49 pm
Napisal/-a Lumpy_
Ja malo sem res pretiraval :oops: Če pa pišejo eni take kisle gor no, da pod 700 ne laufa :lol: . Eni bi najraje da bi jim z nule laufalo :twisted:
Em vem pa da na 800 pa še kaki obrat manj če je, še vseeno avto ostane v teku.