Stran 1 od 2

Siv dim iz TDI-ja?

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 12:18 pm
Napisal/-a botko24
Pozdravljeni!

Skoz ko avto mal laufa v leru, da mal mašino ogrejem sem mi po 5 minutah iz auspuha dimi siv dim. A so to tefloni tak mi je rekel sodelavec al pa dihtunga? Mam pa prevoženih cca 155tisoč...

Lep pozdrav!

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 2:09 pm
Napisal/-a peters
Da se vidneje kadi iz auspuha je v tem letnem času normalno. V kolikor nimaš z avtom drugih težav (manjkajoče olje ali voda, pregrevanje, plini na tehničnem normalni ipd.) nima smisla o tesnilu ali teflonih govoriti.
Če bi kadilo črno, pomeni da gre za slabo izgorevanje, za kar je lahko več vzrokov.
Če bi kadilo modro, pomeni da pije olje, za kar je spet lahko več razlogov.
Bel oz. siv dim ni nič posebnega...

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 3:12 pm
Napisal/-a Lumpy_
Si že slišal za to da TDI-ja pa mogoče še kere druge turbodizle ni zdravo na mestu segrevat? Tud v knjižici ti piše to od avta. Malo si preberi. ;)
Kak zaštartaš, pelji!

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 4:50 pm
Napisal/-a domen_
kaj so to tefloni? pa dihtunga(=tesnilo? kaksno?)

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 8:05 pm
Napisal/-a botko24
po pravici povedano jaz tudi ne vem kaj so tefloni, to mi je rekel sodelavec. Segreval pa sem ga za to, ker sem delal 24ur pa je bil avto zunaj na mrazu ter so mi zmrznile šipe.


Olje mi pa tudi zelo malo žre, ker če bi tem bi se mi lučka prižgala. Olje menjam vse na 15tisoč(5w40)

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 9:14 pm
Napisal/-a sonček
če bi ti avto porabil več olja bi bili zanič tefloni trdi ratajo (nahajajo se v glavi),toda........kopija:Izgleda da se ti olje čez noč nateče v cilinder,in je ravno to razlog kajenja. Preveri količino olja. Kmalu se boš moral odločiti za mejavajo teflonov...
kopija: a ti je predkratkim zakuhal oz pregrel,ker zna bit da so se obročki za olje stisnili in prepuščajo olje v cilinder, ravno tako ko se pregreje tefloni nimajo več tiste elastičnosti in ravno tako prepuščajo olje
to sem skopiral iz dveh tem...več pa uporabi iskanje tako da boš vrjetno mogu teflone menjat strošek je minimalen

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 9:24 pm
Napisal/-a Maxx
Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 9:45 pm
Napisal/-a sonček
Maxx je napisal/-a:Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.


.......glede materiala je strošek minimalen.

Objavljeno: So jan 27, 2007 12:10 pm
Napisal/-a AXioN
sonček je napisal/-a:
Maxx je napisal/-a:Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.


.......glede materiala je strošek minimalen.

Soncek daj ti ostani pri svojih prežganih dvojkah dizlih, k si res pacijent in tu zavajas ljudi.
Tesnilo glave cca. 50Eu ponaredek
Zategovalni vijaki cca. 35Eu ponaredek
Da ne omenim tudi tega, da je treba vse podret, bosch pumpo je treba nastavit, jermena...
Pa valda ne menjas samo teflonov, je treba pogledat se malo ventile, ocistit kaksno zadevo, itd..
To je v primeru A6 130km, pri kaksnem golfu 3, bi ble stvari malenkost ceneje.
Če ti na tdi-u to kdo za 200Eu naredi, si zmagal.

Objavljeno: So jan 27, 2007 12:44 pm
Napisal/-a bakterija
Da ne bom odpiru nove teme.
Kaj res ni zdravo ogrevat avta na mestu? Pr mojmu galaxyju 1.9 tdi mam elektro gretje prednje šipe, ki pa deluje le ob prižganem motorju in zjutraj ga pač užgem in vklopim to gretje, da se mi stopi led iz šipe. To traja cca 2 min. Kaj to res ni zdravo za motor?
Hvala za odgovore.
L.p. Dean

Objavljeno: So jan 27, 2007 1:58 pm
Napisal/-a AXioN
Naj to stokovnjaki povedo tocno, vem pa da v prostem teku oljna crpalka ne maze dosti vitalnih delov, tako da so neki obrati priporocljivi, odvisno pa spet od agregata, pa s tem da se olje v menjalniku bore malo ogreje.
Bencinarja ob hladnem zagonu pustim na mestu laufat nekje 2min, potem pa se odpeljem in vozim nekje na 2000rpm naslednjh 10min.

lp

Objavljeno: So jan 27, 2007 3:06 pm
Napisal/-a pugi405
sonček je napisal/-a:če bi ti avto porabil več olja bi bili zanič tefloni trdi ratajo (nahajajo se v glavi),toda........kopija:Izgleda da se ti olje čez noč nateče v cilinder,in je ravno to razlog kajenja. Preveri količino olja. Kmalu se boš moral odločiti za mejavajo teflonov...
kopija: a ti je predkratkim zakuhal oz pregrel,ker zna bit da so se obročki za olje stisnili in prepuščajo olje v cilinder, ravno tako ko se pregreje tefloni nimajo več tiste elastičnosti in ravno tako prepuščajo olje
to sem skopiral iz dveh tem...več pa uporabi iskanje tako da boš vrjetno mogu teflone menjat strošek je minimalen


Zdej ne vem... mal berem tole pa mi ni jasno nič... :shock: ... kovinski obročki se stisnejo.... o.k. .. maš kompresijske in oljne.... ampak kako naj se kovina stisne? Po kakšni logiki :?: Kvečjemu obrabi.... :roll: Mi pa tut ni jasno kako se olje nateče v cilinder iz oljne kadi.... (če predpostavimo, da avto stoji ugasnjen na mestu)... :ue :ue

Objavljeno: So jan 27, 2007 3:25 pm
Napisal/-a sonček
pugi405 je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:če bi ti avto porabil več olja bi bili zanič tefloni trdi ratajo (nahajajo se v glavi),toda........kopija:Izgleda da se ti olje čez noč nateče v cilinder,in je ravno to razlog kajenja. Preveri količino olja. Kmalu se boš moral odločiti za mejavajo teflonov...
kopija: a ti je predkratkim zakuhal oz pregrel,ker zna bit da so se obročki za olje stisnili in prepuščajo olje v cilinder, ravno tako ko se pregreje tefloni nimajo več tiste elastičnosti in ravno tako prepuščajo olje
to sem skopiral iz dveh tem...več pa uporabi iskanje tako da boš vrjetno mogu teflone menjat strošek je minimalen


Zdej ne vem... mal berem tole pa mi ni jasno nič... :shock: ... kovinski obročki se stisnejo.... o.k. .. maš kompresijske in oljne.... ampak kako naj se kovina stisne? Po kakšni logiki :?: Kvečjemu obrabi.... :roll: Mi pa tut ni jasno kako se olje nateče v cilinder iz oljne kadi.... (če predpostavimo, da avto stoji ugasnjen na mestu)... :ue :ue


to sem od dveh uporabnikov kopirov

Objavljeno: So jan 27, 2007 3:25 pm
Napisal/-a Lumpy_
bakterija je napisal/-a:Da ne bom odpiru nove teme.
Kaj res ni zdravo ogrevat avta na mestu? Pr mojmu galaxyju 1.9 tdi mam elektro gretje prednje šipe, ki pa deluje le ob prižganem motorju in zjutraj ga pač užgem in vklopim to gretje, da se mi stopi led iz šipe. To traja cca 2 min. Kaj to res ni zdravo za motor?
Hvala za odgovore.
L.p. Dean



Ne res ni zdravo tega delat. No ti je že nekaj povedal o tem Axion, pa tud obrabe so baje ful večje zato. Tega sploh nisem vedel na začetku tud sam ne, če nebi z radovednosti malo prelistal knjigice od avta. Pa tud prebrat se je dalo že marsikje o tem.
Nevem pa kolk je kaj škodljivo, ali 2 minuti ali 5 minut namestu. Če se le da, odpeljem takoj ampak na nizkih obratih itak, če je hladn motor.

Objavljeno: So jan 27, 2007 3:27 pm
Napisal/-a sonček
AXioN je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
Maxx je napisal/-a:Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.


.......glede materiala je strošek minimalen.

Soncek daj ti ostani pri svojih prežganih dvojkah dizlih, k si res pacijent in tu zavajas ljudi.
Tesnilo glave cca. 50Eu ponaredek
Zategovalni vijaki cca. 35Eu ponaredek
Da ne omenim tudi tega, da je treba vse podret, bosch pumpo je treba nastavit, jermena...
Pa valda ne menjas samo teflonov, je treba pogledat se malo ventile, ocistit kaksno zadevo, itd..
To je v primeru A6 130km, pri kaksnem golfu 3, bi ble stvari malenkost ceneje.
Če ti na tdi-u to kdo za 200Eu naredi, si zmagal.


200€ pa res ni tok če sem jest dal za malo večji servis na golfu tok pač strošek je dost majhen.
Brat je vozil skoz polota na servis in je zmeraj bil račun 40-50k sit.

Objavljeno: So jan 27, 2007 3:36 pm
Napisal/-a sonček
bakterija je napisal/-a:Da ne bom odpiru nove teme.
Kaj res ni zdravo ogrevat avta na mestu? Pr mojmu galaxyju 1.9 tdi mam elektro gretje prednje šipe, ki pa deluje le ob prižganem motorju in zjutraj ga pač užgem in vklopim to gretje, da se mi stopi led iz šipe. To traja cca 2 min. Kaj to res ni zdravo za motor?
Hvala za odgovore.
L.p. Dean


škoduje vsekakor, avto vžgeš in se pelješ lepo počas.
Olje ostane na dnu motorja zgoraj bolj malo ko pa se peleš ga pa razmeče po vseh skoplih zato ni priporočljivo avto na mestu lanfat večina olja ostane na spodnjem delu motorja upam da je tako

P:S jest tega ne delam avto pustim zjutraj lanfat 2-3-4-5 min tok da se ogreje in da nisem zmrzjen v avtu itak pa avto ful greje zdej tk da mam po parih kilometrih že fajn toplo not.

Objavljeno: So jan 27, 2007 6:44 pm
Napisal/-a AXioN
:evil: :evil: :twisted: :twisted:

Objavljeno: So jan 27, 2007 6:48 pm
Napisal/-a Cejko
tut jest nevem kaj so tefloni v mašini.kdo razloži?

Objavljeno: Ne jan 28, 2007 11:27 am
Napisal/-a xyxyxy
Tesnilni obroč na ventilu
Slika

Objavljeno: Ne jan 28, 2007 12:05 pm
Napisal/-a AXioN
S to sliko si mu pa vse razložu. VSe. 8]