Stran 1 od 3
audi a3 temperatura
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 1:54 pm
Napisal/-a Cejko
pozdravleni!
kva bi blo lahko narobe, da se mi avto ful počas zgreje na 90'C...poj pa če z nizkam obratam vozm spet kr pade na 70-80'C?to se mi dogaja pri -10 pa tut pr +10'C.a je normalno?
lp
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 1:57 pm
Napisal/-a immortal
Krivec zna bit termostat.
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 1:58 pm
Napisal/-a GooDieZ
Termostat mas nonstop odprt, oz ti (v najslabsem primeru) elektronika nagaja...
Pa lepo bi bilo ce bi povedal za kak audi gre...
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 2:14 pm
Napisal/-a Cejko
am...audi a3 1.9TDI 131 mašina.
lp
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 2:16 pm
Napisal/-a Cejko
kuko pa mislš nonstop odprt?
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 2:26 pm
Napisal/-a GooDieZ
Ja tako da je nonstop odprt, termostat se odpre pri dosezeni temperaturi (obicajno 85-90 stopinj celzija) in to ravno zato da se motor segreje na delovno temperaturo.
Preprosto povedano, tremostat preprecuje krozenje hladilne tekocine v hladilnem sistemu dokler se motor ne segreje na delovno temperaturo, potem pa uravnava pretok hladilne tekocine da se motor ne pregreje oz pretirano hladi, kar je tvoj primer...
Torej ce je termostat nonstop odprt se motor nebo ogrel na delovno temperaturo, ce pa je nonstop zaprt pa se bo motor slej ko prej pregrel (zakuhal).
Ce je samo termostat crknil pol nebo prevelikih stroskov in lahko to sam zamenjas. Cena je okrog 10-15€.
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 2:28 pm
Napisal/-a Cejko
je pa pametno čimprej zrihtat?
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 2:39 pm
Napisal/-a GooDieZ
Glede na to da je to minimaln strosek je to res najbolj pametno popravit oz zamenjat.
Za motor tudi ni dobro ce deluje pod svojo delovno temperaturo... (slabse izgorevanje, muceje racunalnika motorja ki vklaplja cok po nepotrebnem, vecja poraba itd...)
Saj ko bos odmontiral stari termostat poglej ce je odprt, ne skodi ce pogledas, lahko das starega nazaj dokler nebos novega nabavil. Mozno je tud da se termostat prehitro odpre, recimo pri 50 stoponjah celzija, kar prav tako pomeni da je FUČ in ga je treba zamenjat.
Lahko pa zagrejes loncek vode do vrelisca, odstavis iz ognja (voda ne sme vreti) in vrzes not termostat, da preveris ce se odpre. Kasneje lahko recimo probas dat termostat v toplo vodo (okoli 50-60stopinj), in ce se odpre je zanic, mora se odpirat (odvisno od znamke avtomobila) pri 85-90 stopinjah in nic prej.
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 2:51 pm
Napisal/-a AM
Zanimivo.
Drugače ja , nekaj je narobe, ker mora bit skos pr 90°C kazalec... Vsaj pri moji A4 je tako...
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 3:03 pm
Napisal/-a Cejko
djte mi povedat ket je ta termostat.a mi bo voda vn tekla če ga odšraubam?bi blo zaželjeno če ma kdo kšno sliko pa mau obrož al pa kj podobnga.hvala
lp
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 3:31 pm
Napisal/-a abbe
Cejko je napisal/-a:am...audi a3 1.9TDI 131 mašina.
lp
men se to isto dogaja na golfu 4 tdi 131ps
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 3:35 pm
Napisal/-a peters
menjava res ni komplicirana, vendar če še nikoli termostata niti videl nisi, je brezveze da se tega lotiš sam. Raj enmu frendu ali domačemu mojstru daj za dve pivi in ti to v pol ure menja.
Po simptomih sodeč je ziher termostat, prodajajo jih pa v vseh trgovinah z avtodeli. In ja, večina vode bo steklo ven.
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 3:39 pm
Napisal/-a abbe
ce ga dajo na tester a je mozn ugotovit aje dobr a ne?
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 3:51 pm
Napisal/-a Cejko
ma sj smo že mašine menal no...sam zanima me ket je termostat an pa bomo že prešraubal.
sm dost domač mojster
lp
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 3:51 pm
Napisal/-a Cejko
abbe je napisal/-a:ce ga dajo na tester a je mozn ugotovit aje dobr a ne?
ne vrjamem.
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 4:08 pm
Napisal/-a abbe
a more bit tanou termostat orginal?k sm u eni debati prebrau da so dal eni neorginal pa da ni fajn delau.blo pa je govora o fiatih.
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 4:10 pm
Napisal/-a Cejko
ma ni treba orginala dajat notr...sam ljudje mu najbolj zaupajo.sj pomoje je res najbl pametno.jest bom dau en ponaredk notr če se bo to za krivca pokazalo...kar upam da se bo.
lp
Objavljeno: Sr jan 31, 2007 4:14 pm
Napisal/-a joztom
Kaj boš zdaj videl na testerju, vse pa tudi ni na elektriko? Termostat je narejen kot nek ventil v cevi in je polnjen z mešanico voskov, ki se stopijo in odmaknejo čep in voda lahko zakroži v hladilnik. Če je to stalno odprto, torej okvarjen, se motor predvsem pozimi prekomerno obrablja, posledično tudi več požre. Če je stari tip termostata in okvarjen ostane zaprt, avto zakuha, raznese čevo od vode ali prebije grelec v kabini ali preploza dihtungo na glavi in jo rado zvije. Novejši termostati naj bi ostali odprti, kar je manj škodljivo. Stane ene12€, dobri so Behr ali Vernet.
Objavljeno: Če feb 01, 2007 3:10 pm
Napisal/-a Cejko
še zmerj bi mi prav prišlo če kdo pove ket na tej mašini se nahaja ta termostat...
lp
Objavljeno: Če feb 01, 2007 3:22 pm
Napisal/-a Sigor
Tud men se dogaja, da se motor te dni ogreva na delovno temperaturo 10-15 km oziroma ravno toliko minut zjutraj, popoldne manj, torej zelo počasi v primerjavi z bencincem. Med doseganjem delovne temperature se temperatura nekoliko zniža, če recimo obstojim, ampak to samo zjutraj, ko je bolj hladno. Ko pa enkrat motor doseže delovno temperaturo, potem je pa kazalec kot pribit na sredini. Na osnovi tega sklepam, da termostat dela OK, je pač diesel tak, da se dolgo ogreva, ima manjše toplotne izgube in še kaj.Če se motim, naj me kdo popravi.
LP