Stran 1 od 1

Kdaj menjava turbine?

Objavljeno: Če feb 01, 2007 9:07 pm
Napisal/-a hzan
Mene zanima pri kolikih kilometrih se menja turbina pri Renault laguna 1,9dci
2002/2003

lp.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 9:10 pm
Napisal/-a marjan novak
Se ne menja, če jo z napačno uporabo ne uničiš. Turbina ni potrošni material.

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 2:42 am
Napisal/-a Lumpy_
A ti bi pa kar turbino zamenjal tak kot npr. zavorne ploščice? :D Ko crkne, daš obnovit če se jo da, drugače pe novo takrat. Prej pa niti ne razmišlaj o tem oz. si ne želi da ti gre turbo po gobe. Ni poceni stvar to. ;)

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 7:42 am
Napisal/-a povh
Mogoče pa pri renojih je turbina potrošni material! :lol: šala

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 6:29 pm
Napisal/-a hzan
aha hvala za odgovore ma neki sm ču da se pr 130.000menja :D :D sam res za renoja je 500evrov ni pocen :roll: :roll: :roll: :roll:

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 6:48 pm
Napisal/-a SEAT motorsport
hzan je napisal/-a:aha hvala za odgovore ma neki sm ču da se pr 130.000menja :D :D sam res za renoja je 500evrov ni pocen :roll: :roll: :roll: :roll:


pri nekaterih bencinarjih ja ;)

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 6:54 pm
Napisal/-a andrej86
ne mi renoja šimfat :evil: :twisted:

Objavljeno: So feb 03, 2007 6:22 am
Napisal/-a Lumpy_
Hmm, 500 EUR se mi zdi nizka vsota za turbolader. Pri VAG grupi so po 200 jurjov minimalno novi, pa še višje cene.Govorim o novem, ne obnovljene. Hehe potrošni material, tota je dobra ja. :lol: Sam pri nekaterih voznikih pa bi lahko res to držalo ja. :roll: :evil:

Objavljeno: So feb 03, 2007 10:48 pm
Napisal/-a nebivedu
Turbina se menja vsaki dve leti na prvo polno luno, če pa takrat ni šla pa tatretje lto ob prvem mlaju. In je potrošna roba, če je v napačnem avtu.

Objavljeno: So feb 03, 2007 10:58 pm
Napisal/-a im nobody
nova turbina za citroena evasiona 2.0 CT turbo je bila pred dvema letoma 457.000 sit :shock: ;)

Objavljeno: So feb 03, 2007 10:58 pm
Napisal/-a joztom
Turbina se menja, če šofer ne pazi, kaj dela, če je zamašena dovodna arterija olja ali odvodna. Če se špara na olju, je pregosto ali slabo, in če se po zaustavitvi po hitri vožnji takoj ugasne motor, brez da se počasi turbina ustavi. V vseh evropskih avtih so iste turbine, zato ne tumbajte o razlikah, Garett ali KKK, to je pa vsa razlika.

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 12:00 am
Napisal/-a nebivedu
joztom je napisal/-a:Turbina se menja, če šofer ne pazi, kaj dela, če je zamašena dovodna arterija olja ali odvodna. Če se špara na olju, je pregosto ali slabo, in če se po zaustavitvi po hitri vožnji takoj ugasne motor, brez da se počasi turbina ustavi. V vseh evropskih avtih so iste turbine, zato ne tumbajte o razlikah, Garett ali KKK, to je pa vsa razlika.


Ja in tut vse mašine v evropskih avtomobilih so enake, zato ne tumbajte o HDI ali TDI ali DCI, ker to je vse isto!!! :twisted: Še clo audi 1.8 turbo je isto kot 1.9 TDI - pa fantje v evropi je vse to isto. :rofl :rofl :rofl :rofl :twisted:

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 12:10 am
Napisal/-a _BANDIT_
Itak! Jest mam še v ventilaciji namest ventilatorja kar eno Garret turbino ;) , k tud v vseh ventilacijah od vseh evropskih avtov so not iste turbine, nima veze al je KKK al pa Garret. Japonci majo pa IHI not, k more pihat mal nižje, k so japonci mal bl mejhni ;)

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 12:58 am
Napisal/-a makz
za 1.9 dci 120km te pride nova turbina 200k pri beji...vem, ker sem jo sam zamenjal na 90k km ;)