Stran 1 od 1
Nosilec motorja
Objavljeno: So feb 03, 2007 5:06 pm
Napisal/-a piagolo
Prilagam fotko nekoliko načetega gumi nosilca motorja. Kako resna je izrabljenost, kake posledice lahko sledijo?
Objavljeno: So feb 03, 2007 5:12 pm
Napisal/-a Cejko
s slike pa ni mogoče povedat obrabljenosti.
Objavljeno: So feb 03, 2007 5:15 pm
Napisal/-a piagolo
Mislim, da je potlačen. Kaj več naj povejo poznavalci.
Objavljeno: So feb 03, 2007 7:54 pm
Napisal/-a Dariooo
nic-....kaj ce bit...itaq motor dol ne more past...lahko se bo samo izmaknu malo motor in se ti bo pol poznalo na polosovinah in bodo kej ropotale, ko se bos vozu, pospeseval, zavijal...itd...
drugace ce vidis da je guma obrabljena, razpokana, znucana...se dobi samo ta gumjast vlozek, tekga tvojega se vn spresa, novega not pritisne in imas resen problem z nosilcem
lP
Objavljeno: So feb 03, 2007 8:06 pm
Napisal/-a DrMr
... najprej se ti bodo pojavile neprijetne vibracije v določenih vrtljajih, ko z motorjem zaviraš...
Objavljeno: So feb 03, 2007 8:29 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
in motor se lahko na karoserijo nasloni in prenaša vibracije na njo, kar je lahko rahlo glasno in neprijetno.
Objavljeno: So feb 03, 2007 9:37 pm
Napisal/-a piagolo
To pišem zato, ker mi je mehanik omenil precej črn scenarij. Zaradi zamika motorja naj bi počilo ohišje vodne črpalke. Meni nekako ne gre skupaj. Nosilec se zadnjih (od kar imam ta avto) 90 kkm ni kaj dosti posedel.
Objavljeno: So feb 03, 2007 9:57 pm
Napisal/-a sonček
če ti avto-motor ful zabiv ko šaltaš potem zamenjaj nosilce strošek je kaj pa vem 10k bivših odvisno kateri avto je.
lp
Objavljeno: So feb 03, 2007 10:04 pm
Napisal/-a xyxyxy
Če je samo potlačen ni nič hudega, če pa je guma odtrgana ali pa je preveč obrabljena, da je že odstopila pa le zamenji.
Objavljeno: So feb 03, 2007 10:49 pm
Napisal/-a Perica
Dariooo je napisal/-a:nic-....kaj ce bit...itaq motor dol ne more past...lahko se bo samo izmaknu malo motor in se ti bo pol poznalo na polosovinah in bodo kej ropotale, ko se bos vozu, pospeseval, zavijal...itd...
drugace ce vidis da je guma obrabljena, razpokana, znucana...se dobi samo ta gumjast vlozek, tekga tvojega se vn spresa, novega not pritisne in imas resen problem z nosilcem

lP
Kje se pa dobi samo ta "gumijasti vlozek"??? Ker to pa res prvic slisim in sprasujem zato, ker mi je pri Clio-tu tud shodil en nosilec, neoriginalen pa stane 27€! Tako da bi prav prisla samo "gumica" glede na trenutno financno stanje

Objavljeno: So feb 03, 2007 10:54 pm
Napisal/-a joztom
V eurotonu in Taposu nosilcev kot solate. Treba jih je preprešati v sedež. Cena ene 12€.
Objavljeno: So feb 03, 2007 10:59 pm
Napisal/-a Perica
joztom je napisal/-a:V eurotonu in Taposu nosilcev kot solate. Treba jih je preprešati v sedež. Cena ene 12€.
Vem da majo recimo v Taposu nosilcev kot solate (ceprav ga zame niso imeli na zalogi ko sem jih obiskal) ... ampak me zanimajo samo "gumice" in ne cev nosilec!!! Ker ce se da res samo gumico zamenjat se mi to zdi precej "ugodno"
Razen ce si s tem kar si napisal mislil samo na gumice??? Kako se pa to prepresa? Lahko to clovek naredi doma ali rabi kaksno posebno napravo?
LP; Peter
Objavljeno: So feb 03, 2007 11:21 pm
Napisal/-a joztom
Večina avtomobilov ima nosilec motorja v obliki cevi, v katero je zalit aluminijast blok. Najbolj znana mera je 70mm premer in širina 55mm in 8mm luknja. Je pa milijon izvedb in drugačnih, najbolj znana firma je Corteco ali FeBi (Bilstein)
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 12:03 am
Napisal/-a nebivedu
Potokar v ljubljani na parmovi ima vse te zadeve, pa še dost poceni je.
Re: Nosilec motorja
Objavljeno: Če sep 01, 2011 7:29 pm
Napisal/-a Kosho
Meni na peugeotu 206 1.4 hdi, vedno ko spustim sklopko nekaj "poka", premika v motornem prostoru. Sumim da je nosilec motorja, podobno se mi je že dogajalo na polotu, ko je nosilec počil. No, v glavnem danes sem bil pod avtom in nosilca sploh nisem našel, na polotu problemov z lociranjem nosilca nisem imel. Ima kdo izkušnje in mi ve povedat kje se nahaja/o nosilec/i na peugeotu 206?