Stran 1 od 1

Vibracije na volanu med zaviranjem - Renault Kangoo

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:01 pm
Napisal/-a kenkl
Petkrat sem že menjal diske in ploščice na Kangooju! Potem je dva meseca mir, nato pa začne vedno bolj trest volan med zaviranjem! Avto je letnik 2003, prejšnji lastnik pa je imel karambol z njim, vendar ne vem, kje je bil avto poškodovan! Kaj bi blo to narobe z zavorami?? :shock: Pizdarija, diski že niso! Vsak mehanik mi govori, da včasih kakša firma diskov pač ne paše na vsak avto! Ja j**** ti take izjave. Zdej nazadnje smo dal Brembo diske not in ploščice, ni vredu. Zamenjal smo vez stabilizatorja, ni vredu. Je možno, da je kaj narobe z rokami al pa kaj podobnega? Kaj hudiča bi blo to?

LP
Kenkl

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:03 pm
Napisal/-a Gagi84
Kaksen je pa pesto, da ni kej zvit.

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:08 pm
Napisal/-a Falco'
optika mogoče. končnike si preveril?

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:25 pm
Napisal/-a jadam007
pejt nekam pa ti nej optiko nardijo, reke preverjo... vse uglavnem!! ni hudič da nebi najdl napake :?

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:36 pm
Napisal/-a tony1
Najverjetneje so zviti diski...

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:36 pm
Napisal/-a lexuss
kva pa feltne al pa gume?

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 5:37 pm
Napisal/-a tony1
Potem bi treslo med vožnjo (ne samo med bremzanjem) pri določeni hitrosti...

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 6:00 pm
Napisal/-a jadam007
tony1 je napisal/-a:Najverjetneje so zviti diski...


gor je napisu da so menjal diske in ploščice tak da ne more bit zvit!! :?

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 6:01 pm
Napisal/-a bass
Tudi brembo diske se da uničit, če bremzaš na polno non stop.
Vprašaj se kakšen je tvoj stil vožnje.

Pa še en nasvet: menjaj mehanika.

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:17 pm
Napisal/-a kenkl
Nazadnje sem diske in ploščice zamenjal lani novembra, od takrat pa sem prevozil cca. 2000 km. Moj stil vožnje je čist normalen, in ne bremzam na polno. Imam pravico reklamirat te diske?

Verjetn bodo res peste krive ja, mi je en drug mehanik to omenil... :roll:

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:22 pm
Napisal/-a Drager
Volanski končniki, tako notranji kot zunanji (nevem kako ma kangoo to narejeno).
L.P.
Drager

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:24 pm
Napisal/-a Drager
Volanski končniki, tako notranji kot zunanji (nevem kako ma kangoo to narejeno).
L.P.
Drager

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 7:50 pm
Napisal/-a cliopower
Ja malo bolje pregledati podvozje spredaj roke končnike pesto... Mogoče optiko narest uglavnem nekje je vzrok diski moznost da so odvisno od tvoje voznje in bremzanja kot je ze omenil bass :)

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 8:05 pm
Napisal/-a Pavka
To so le zavore.Nič drugega, kot da vedno vstavljate nekvalitetne materiale...
Mogoče bi res moral menjati mehanika :?:

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 8:07 pm
Napisal/-a Falco'
Pavka je napisal/-a:To so le zavore.Nič drugega, kot da vedno vstavljate nekvalitetne materiale...


ni res.

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 8:15 pm
Napisal/-a Pavka
Že 23 let sem v tem poslu in vem kako se avto pri določenih stvareh obnaša

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 9:46 pm
Napisal/-a DrMr
... petkrat menjal diske in "ploščice" ali dvakrat diske in trikrat ploščice :?: , so ti to vse reklamirali ? mogoče ti zavorna čeljust nima "špure" in ploščica pregreva disk neenakomerno samo na eni strani, kar se začne čutiti po 1000km, ko disk zaradi tega zvije... v tem primeru ni krivo pesto, ki opleta, ampak zvit premnik, kjer je čeljust pritrjena... za zvito pesto je način zastružit-poravnat disk na vozilu... pa še en podatek bi bil dober: preden ste demontirali diske bi jih na vozilu premerili: kateri: L ali D in kje: na zunanjem ali notranjem robu je bil zvitl...

Objavljeno: Ne feb 04, 2007 9:55 pm
Napisal/-a Drager
Jest ti svetujem nekaj drugega.
Imel sem Ax-a in se mi je dogajalo popolnoma isto kot tebi. Tudi sam nisem vedel kaj je točno narobe in sem v glavnem krivil zavore. Menjal sem popolnoma vse od diskov, ploščiz... brez uspeha in stran vržen denar. Nazadnje ko sem mali rukal kolesa ter pregledoval lufte na podvozju sem opazil da ima notranji volanski končnik orenk luft (zračnost). Avto sem sicer prodal preden sem zrihtal zadevo (brez skrbi, novega lastnika sem opozoril na napako). On je ta končnik tudi menjal in zadeva se je uredila.
Tako da ti svetujem da pregledaš še take stvari, da neboš brezveze šel v stroške. Vem da je velika razlika med Ax-om in Kangoo-jem ampak mogoče je kaj podobnega.
L.P.
Drager