Stran 1 od 2
Glasni ventili pri Seat Ibizi
Objavljeno: To feb 06, 2007 1:23 pm
Napisal/-a Tamara
Avto mi laufa kot dizel, moj mehanik pravi, da so to ventili. Avto je letnik 2000, ima 160k km, sicer laufa brez problemov. Aja, pa 1,4 je
brez 16V.
Ker seveda to ni dobr, me zanima, pa vprašam vas, ki imate več izkušenj, kaj lahko storim? Zamenjava motorja (a se to sploh splača), generalka?!?!?!? Kakršnakoli ideja bo zelo dobrodošla

Objavljeno: To feb 06, 2007 1:30 pm
Napisal/-a Media3
mogoče 1.4 16v...
Objavljeno: To feb 06, 2007 1:48 pm
Napisal/-a Nejko87
nastavi ventile
če so... je pa variant kar nekaj...
Objavljeno: To feb 06, 2007 1:52 pm
Napisal/-a Tamara
Nejko87 je napisal/-a:nastavi ventile
če so... je pa variant kar nekaj...
Kater gumb prtisnem?

:P
Da ne bom izpadla trapasto, a se pri teh avtomobilih ventili ne nastavljajo samodejno?
Objavljeno: To feb 06, 2007 3:12 pm
Napisal/-a sonček
Tamara je napisal/-a:Nejko87 je napisal/-a:nastavi ventile
če so... je pa variant kar nekaj...
Kater gumb prtisnem?

:P
Da ne bom izpadla trapasto, a se pri teh avtomobilih ventili ne nastavljajo samodejno?
misliš rečt da so hidravlični.
P.S. pol bi po mestu vsi benci delal kot dizli, če bi mel roč.nas.

ops:
Objavljeno: To feb 06, 2007 7:31 pm
Napisal/-a xyxyxy
Glasni ventili so indikacija, da je v motorju premalo olja. Če je olja dovolj, lahko problem ponavadi rešiš z drugim bolj kvalitetnim oljem. V najslabšem primeru pa gre za okvaro enega ali več dročnikov, ventilov, oljne pumpe ali pa so zapacani oljni kanali. To velja v primeru da imaš hidravlične dročnike, če jih nimaš je treba ventile samo nastaviti.
Objavljeno: To feb 06, 2007 8:02 pm
Napisal/-a sonček
xyxyxy je napisal/-a:Glasni ventili so indikacija, da je v motorju premalo olja. Če je olja dovolj, lahko problem ponavadi rešiš z drugim bolj kvalitetnim oljem. V najslabšem primeru pa gre za okvaro enega ali več dročnikov, ventilov, oljne pumpe ali pa so zapacani oljni kanali. To velja v primeru da imaš hidravlične dročnike, če jih nimaš je treba ventile samo nastaviti.
Pri tako sodobnem motorju so hidravlični
Objavljeno: To feb 06, 2007 11:32 pm
Napisal/-a smuk
enak problem je mel prijatel na daewo racer! ruzlo ko tank! sneli smo glavo ter pregledali kanale! na kanalu za dovod olja na ventile je bila cist majhna smetki ki je zamasila cist malo luknco! ce ne bo druge resitve probaj z tem pa probaj se zmerit pritisk olja direk z oljne pumpe! da te pumpa ne zabava! lp
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 7:41 am
Napisal/-a Tamara
xyxyxy je napisal/-a:Glasni ventili so indikacija, da je v motorju premalo olja. Če je olja dovolj, lahko problem ponavadi rešiš z drugim bolj kvalitetnim oljem. V najslabšem primeru pa gre za okvaro enega ali več dročnikov, ventilov, oljne pumpe ali pa so zapacani oljni kanali. To velja v primeru da imaš hidravlične dročnike, če jih nimaš je treba ventile samo nastaviti.
Bom probala razložit: vse uravnava hidravlika, menda pa je šla neka membrana pri dročnikih in zaradi tega hidravlika ne dela. Upam, da sem prav povedala. To se bo zrihtalo v kratkem

.
A je res, da če mi to rihtajo, da morajo hkrati zamenjati zobati jermen?
Kaj se zgodi, če utrga navadn jermen?
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 7:47 am
Napisal/-a Cash
Sej zdej je zobati noter, zamenja se ga pa kot preventiva, da ga ne boš menjala čez pol leta, ti ga kar sedaj zamenjajo. Če ga utrga, se ventili posledično ne odmikajo več in bat prpizdi v njih ter se zgodi rompompom :P
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 7:51 am
Napisal/-a Tamara
Cash je napisal/-a:Sej zdej je zobati noter, zamenja se ga pa kot preventiva, da ga ne boš menjala čez pol leta, ti ga kar sedaj zamenjajo. Če ga utrga, se ventili posledično ne odmikajo več in bat prpizdi v njih ter se zgodi rompompom :P
Mene sam zanima, če je res, da mi ga MORA zamenjat, ko mi bo popravljal ventile, ker ga mora baje dol vzet in neki?
Drugo vprašanje se pa nanaša na navadn jermen? Menda je mal švoh.
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 7:56 am
Napisal/-a Cash
Jst bi zamenjal zobatega, zato, ker je že star cca 7 let, če pa je bil menjan, pa povej kdaj in pri kolkih km. Če pa ti utrga navadn jermen, pa ni nič hudega, samo alternatorja ti več ne poganja, posledično ti ne polni več baterije in če imaš klimo, ti ne bo več delala , ker je vse poganjano z navadnim jermenom.
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 8:31 am
Napisal/-a Tamara
Cash je napisal/-a:Jst bi zamenjal zobatega, zato, ker je že star cca 7 let, če pa je bil menjan, pa povej kdaj in pri kolkih km. Če pa ti utrga navadn jermen, pa ni nič hudega, samo alternatorja ti več ne poganja, posledično ti ne polni več baterije in če imaš klimo, ti ne bo več delala , ker je vse poganjano z navadnim jermenom.
Menda je bil že delan veliki servis in menjan zobati jermen, ampak glede na to, da mi bo za vse skupaj računal "samo" 300€ bom dala menjat.
Grozljivo, na uradnem servisu je samo zobati jermen več kot 200€....
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 8:42 am
Napisal/-a Cash
...več kot 200€ --->

Pri koliko km pa je bil opravljen veliki servis?
Objavljeno: Po feb 12, 2007 10:34 am
Napisal/-a r4tl
Zobati jermen se pri takih zadevah menja, ker se mora sneti glava oziroma usaj odmicna gred.... ker pa pri vsem tem zadevo csto razstavis in snames zobati jermen, ki ti ob nepravilnem ravnanju oz ze pri snemanju kmalu zaide v ksn olnji madez (uhisje okoli jermenicke na motorni gredi) je zamenjava potrebna (olje slabo vpliva na sestavo in lastnosti jermena).... pa ne sprat, pri tem, ker je zadeva ce se utrga lahko precej grda, tk da...
LP
R4TL
Objavljeno: Po feb 12, 2007 11:24 am
Napisal/-a Tamara
Cash je napisal/-a:...več kot 200€ --->

Pri koliko km pa je bil opravljen veliki servis?
Sicer je bil veliki servis narejen pred 40.000km, ampak če je treba menjat, je treba.
In ja, zobati jermen na uradnem servisu je bil 58.000 SIT(mi je prijateljica poslala original račun, nisem jaz dala tolk

). Nenormalno!
Objavljeno: Po feb 12, 2007 11:24 am
Napisal/-a Tamara
r4tl je napisal/-a:Zobati jermen se pri takih zadevah menja, ker se mora sneti glava oziroma usaj odmicna gred.... ker pa pri vsem tem zadevo csto razstavis in snames zobati jermen, ki ti ob nepravilnem ravnanju oz ze pri snemanju kmalu zaide v ksn olnji madez (uhisje okoli jermenicke na motorni gredi) je zamenjava potrebna (olje slabo vpliva na sestavo in lastnosti jermena).... pa ne sprat, pri tem, ker je zadeva ce se utrga lahko precej grda, tk da...
LP
R4TL
Najlepša hvala za konkretno pojasnilo.
Objavljeno: Po feb 12, 2007 12:54 pm
Napisal/-a r4tl
Ta cena ni bila samo za jermen... pri zamenjavi jermena racunaj zraven se zamenjavo sponarja, delo delavca in potem ne pozabi se denarja, ki je potreben za vzdrzevanje pisarniskih voluharjev, tk da... pa ponavad se ksn droben material napisejo.... pa ce je z zobatim jermenom gnana vodna crpalka... nej bi se po normativu tud ta menjala, tk da... cene se pa razlikujejo, pa... po mojih izkusnjah.... originali glih tko crkujejo kot ponaredki in... na servisih dost bl gulfajo kot pa privatniki;)
PS: Lepo ured, pa bodmo srecni da se da zrihtat;)
LP
R4TL
Objavljeno: Po feb 12, 2007 1:00 pm
Napisal/-a Tamara
r4tl je napisal/-a:Ta cena ni bila samo za jermen... pri zamenjavi jermena racunaj zraven se zamenjavo sponarja, delo delavca in potem ne pozabi se denarja, ki je potreben za vzdrzevanje pisarniskih voluharjev, tk da... pa ponavad se ksn droben material napisejo.... pa ce je z zobatim jermenom gnana vodna crpalka... nej bi se po normativu tud ta menjala, tk da...
zobati jermen: 58k
vodna črpalka: 14k
nalepka menjava jermena: 400 SIT
demontaža in montaža jermena: 10k
demontaža in montaža črpalke: 6k
tako piše na računu....res voluharji.
bomo porihtali, potem pa poročam.....za vse ostale, ki boste imeli podobne težave.
Objavljeno: Po feb 12, 2007 1:12 pm
Napisal/-a lublancan
zobati jermen pa stane 5000
jst bi tud meu pooblaščeni servis
