Stran 1 od 2

Cviljenje jermena?

Objavljeno: Sr feb 07, 2007 5:23 pm
Napisal/-a mafija
A mi kdo zna razloži zakaj meni na meganu cvili mikro jermen sam nevem kateri ker imam dva in sta čisto na novo menjana. Za cvili samo ko je avto mrzel in ko ga zaštartam po nekaj sekundah preneha cvilit. Ko se avto ogreje pa ne cvili več ko ga zaštartam. Se pravi samo ko je mrzel se to dogaja kar je moteče zelo.

Objavljeno: Sr feb 07, 2007 5:43 pm
Napisal/-a trafo66
mal bolj si ga našponaj in ne bo zacvilu pri zagonu. potem ti bo samo malo žlobudral dokler se ne segreje. do konca pa ne boš zvoka utišal ker je verjetno jermen tako malo slabše izdelan.

Objavljeno: Sr feb 07, 2007 5:45 pm
Napisal/-a mafija
Bom probal še prišponat sam enega sem že ki mi žene klimo. Sam ta je že skoraj preveč našponan. Nisem pa probal tistega ki mi žene altenator.

Objavljeno: Sr feb 07, 2007 6:11 pm
Napisal/-a trafo66
vse probaj našponat. verjetno je tisti od altenatorja. meni tudi zacvili če je kaj moker ko perem avto. drugače pa ne. to cviljenje je največ odvisno od kvalitete jermena. saj tudi originalni niso vedno brez težav.

Objavljeno: Sr feb 07, 2007 11:00 pm
Napisal/-a joztom
V nekaterih boljših trgovinah z ležaji in semeringi boš našel spray za kondicioniranje jermenov. Ne dotikaj se zobatega jermena! Najprej s tem poskusi, predvsem pa preveri vzrok, ali je kje olje, ki pride na jermen.

Objavljeno: Če feb 08, 2007 10:46 am
Napisal/-a Falco'
namaži ga z milnico, potem ne bo več cvilil. ;)

Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:04 am
Napisal/-a alexmazda
dokler cvili, vsaj veš da dela. a ni tko?

Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:09 am
Napisal/-a Patrik_A3
Poglej če se ti nena česa dotika ;)

Objavljeno: Če feb 08, 2007 12:29 pm
Napisal/-a Falco'
tak pač jermen je. namili ga, ali idi v trgovino kupit boljšega in dražjega. ;)

Objavljeno: Če feb 08, 2007 1:14 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Naj prvo pogleja če mu drgne ob kaj...gled ena to da je napisal da ga je menjal pred kratkim¨!

Objavljeno: Če feb 08, 2007 1:22 pm
Napisal/-a Falco'
Patrik_A3 je napisal/-a:Naj prvo pogleja če mu drgne ob kaj...gled ena to da je napisal da ga je menjal pred kratkim¨!


nikamor ne drgne in nima veze če je nov, kot sem zgoraj napisal. ;)

Objavljeno: Če feb 08, 2007 1:36 pm
Napisal/-a Patrik_A3
ok ok... razumem šefe! :roll: :roll:

Objavljeno: Če feb 08, 2007 1:53 pm
Napisal/-a Falco'
Patrik_A3 je napisal/-a:ok ok... razumem šefe! :roll: :roll:


dobro. ;)

Objavljeno: Če feb 08, 2007 2:05 pm
Napisal/-a sanny
meni je na xr-ki cvilil pa sm ga mal našponal pa je blo ok.sam ko sm ga šponal sm videl da je bil že mal preparel pa sm ga potem menjal. no ko sm ga menjal je blo na začetku ok in pol ko se je mal zlaufal je blo treba spet našponat malo in potem pa mir. glede na to da praviš da si ga lih kar menjal je čist možno da se je že mal zlaufal in omehčal in ga je treba še malo. tako je blo pri meni.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 4:58 pm
Napisal/-a myster
pravijo, da je najbolši original jermen

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 5:07 pm
Napisal/-a phoebus
A niso na avtih zadnje čase jermeni samozategljivi? V tem primeru ni treba nič šponat, edino s namazat z uno stvarjo, ane?

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 10:36 pm
Napisal/-a joztom
Gates je ponavadi najboljši. Novi avti imajo šponarje na feder, drugače je potrebna aparatura, da se ujame predpisana frekvenca jermena na določenem mestu.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 10:45 pm
Napisal/-a trafo66
joztom je napisal/-a:V nekaterih boljših trgovinah z ležaji in semeringi boš našel spray za kondicioniranje jermenov. Ne dotikaj se zobatega jermena! Najprej s tem poskusi, predvsem pa preveri vzrok, ali je kje olje, ki pride na jermen.


matr pa če ma olje na jermenu glih ne bo cvilu ampak bo še tišji jermen.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 10:53 pm
Napisal/-a joztom
Olje na jermen ravno ne paše, po eni strani ga rahlo topi, po drugi pa povzroči pretirano glajenje, ki potem spodrsuje. V sprayih je po moje alkohol, pomešan s kolofonijo in glicerinom, kar je že od nekdaj za jermene. Ne znam ti povedati zakaj je tako, v firmi se kar precej ukvarjamo z jermeni in dnevno sodelujemo z Ulmerjem, dobaviteljem vseh vrst profesionalne jermenske robe.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 11:29 pm
Napisal/-a phoebus
Joztom: čeprav nima glih veze s klinastim jermenom iz te teme, pa boš sigurno vsaj približno vedel glede na poznavanje francozov- drugo leto imam "veliki servis" (menjavo zobatega jermena in vsega kar pride zraven (napenjalcev, pumpe,..).
Na puntotu je menjava jermena keks in je bil servis + jermen + pumpa malo čez 30 bivših jurjov :)
Koliko pa lahko pričakujem da me bo prišla taka menjava na 2.5 safranu (B54F model)?
A je res tako malo prostora in tako nemogoče karkoli delat na mašini? (z rednimi servisi sicer nimam problemov). Koliko lahko potem pričakujem za menjavo jermena? Je treba vzet mašino ven [en fušar mi je omenjal to]? Mislim zanima me tko, na oko, ali je "sprejemljivih" recimo 60 bivših, ali se cene vrtijo okoli 2-3x toliko?
Ker kot gledam same cene jermena in šponarjev niso nič kaj katastrofalno visoke; zanima me delo, da me ne bi kdo peljal scat s tem da je treba vzet ven motor in da je nevemkoliko ur dela..
(tako so me enkrat nategnili pri menjavi volanske letve in mi zaračunali 9 ur dela, baje pa je dela -za tistega ki zna- bistveno manj)