Stran 1 od 1

Petka in zvari podvozja

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:40 pm
Napisal/-a lisko
Ma kdo slučajn shemo vseh zvarov podvozja za petko ? Sicer mam dialogys ampak me neki j**e tko da se obračam na vas. Rabu bi pa shemo kje so vse zvarjeni nosilci podvoja oz. komplet podvozje.

Problem je podoben kot pti kolegu... ko stopim na zavoro neki pokne v podvozju, prav tako ko speljem....... tik. Iz izkušenj izpred treh let vem da je bil pokjen zvar pri prednjem nosilcu........ ampak sedaj je poknilo nekje drugje. In da pač ne bi šel komplet podvozja brusit, da bi prišel do vseh zvarov, me zanima slikca. Verjetn je pa pokno tko samo eden izmed glavnih nosilcev.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:44 pm
Napisal/-a mloncar
če me spomin ne vara imam doma R5 GTT Gr.A manual, kjer so skice kako in kje povariti karoserijo...

daj mi na PM napiši mail in če najdem ti pošljem pdfje...

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 1:44 am
Napisal/-a zogobrc
predlagam da si raje kupiš drug avto
ceneje in bol varno bo

Re: Petka in zvari podvozja

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 1:52 am
Napisal/-a esem
lisko je napisal/-a:(Sine! Kaj naj nardim da bo petka manj pokala?......... BMW petko (dizla?) si kup pa ne jamri :P ) :lol:

:idea: :P :lol:

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 1:31 pm
Napisal/-a lisko
zogobrc je napisal/-a:predlagam da si raje kupiš drug avto
ceneje in bol varno bo



No pol pa mi nakaži še par tisoč evrov ;) potem bom pa upošteval tvoje mnenje :)

Gre se zato da sem v ta avtek vložu že preveč časa da bi kr tko vrgel stran.... če dober vem da me čaka dva dni varjenja pa bo avtek šel nasljednjih 5 let.

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 1:39 pm
Napisal/-a OLI
Jaz pa pravim takole: lepo da se ti ljubi to variti in nekaj vzdrževati.

Veliko uspeha in veliko mirne roke in živcev za takšno delo.

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:09 pm
Napisal/-a GooDieZ
Vidim da je tukaj dosti skeptikov glede takih predelav in imajo komentarje v stilu kupi drug avto...
Bi reko da je taksnih se prevec ko sploh ne vejo kaj se da vse nardit na avtu z malo volje in enim CO2 varilnim aparatom, malim fleksom in kladivom... in ja, kaj potem ce nekdo vozi star avto, ki ga je treba tu pa tam popravit?
Ce zna to sam nardit pa rabi samo kak predlog preden zacne da vidi ce razmislja v pravi smeri, pol ni treba dajat taksnih neokusnih komentarjev...
Me prav zanima kolko izmed takih bistrih glav je ze kdaj na avtu odrezalo kaksen kos "pleha" pa ga privarilo nazaj...

Heh... mislim da nebi smelo bit pretiranih problemov na tehnicnem, ce posegi niso prevec drasticni, probaj raje izrezat in povarit dele ki so odpovedali pa jih nadomestit s svojim znanjem varjenja in kleparstva.

Na tehnicnem nisem mel nobenih problemov z mazdo 323 90' letnik pa sem komplet zadnji most dol vzel in speskal, karoserijo pa sem preprosto izrezal gnile dele, znotraj ojacal z profili in prekril z novo plocevino. Naj povem se to da je most zdaj fixsno privarjen na sasijo in ni vec samo privit z vijaki. Stare luknje od vijakov sem uporabil samo za poravnavo mosta, tak da ni blo problemov z kolotekom. Prage sem tud ojacal in povezal na vzdolzne nosilce spredaj in zadaj.

Zvijanje sasije pa se da resit tud z kaksnimi "strut bari", tega se zaenkrat nebom delal ker se podvozje odlicno obnasa.

Pa na tehnicnem mi je samo rekel da je zlo dobro narjeno, ker se spredaj ko je bil avto na ploscah za test sprednjega vpetja ni premaknilo nic druga kot gume, pa da eni taksna cuda pripeljejo na tehnicni pregled da jim mora rect adijo. Mislim da jih najbolj motijo ravno taksne domace predelave z cevmi, ker strlijo pod podvozje in pragove.

Spodaj je bolj taka prostorocna skica kako priblizno sem jaz to predelal.

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:42 pm
Napisal/-a esem
GooDieZ je napisal/-a:Vidim da je tukaj dosti skeptikov glede takih predelav in imajo komentarje v stilu kupi drug avto...
Bi reko da je taksnih se prevec ko sploh ne vejo kaj se da vse nardit na avtu z malo volje in ....
Ce zna to sam nardit pa rabi samo kak predlog preden zacne da vidi ce razmislja v pravi smeri, pol ni treba dajat taksnih neokusnih komentarjev...
...

Da ne bo nesporazuma - popolnoma podpiram vse predelave v prid večji varnosti. Moja izjava (parafraza Liskovega podpisa) je bila samo nedolžen poskus duhovitosti - če je bila razumljiva tudi v smislu gornjega citata, se opravičujem.

Sem imel pred davnimi leti podobne probleme, seveda s stoenko. Nekoč sem za več ur parkiral diagonalno na hribčku in potem nisem mogel na eni strani odpret nobenih vrat, tako je zvilo avto. Samo s sankami pod motorjem (se temu še vedno tako reče?) se je avto precej drugače (boljše) obnašal, občutek je bil dosti boljši.
Uspešno predelavo želim.
lp

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:54 pm
Napisal/-a GooDieZ
esem je napisal/-a:
Da ne bo nesporazuma - popolnoma podpiram vse predelave v prid večji varnosti. Moja izjava (parafraza Liskovega podpisa) je bila samo nedolžen poskus duhovitosti - če je bila narobe razumljena, se opravičujem.

Sem imel pred davnimi leti podobne probleme, seveda s stoenko. Nekoč sem za več ur parkiral diagonalno na hribčku in potem nisem mogel na eni strani odpret nobenih vrat, tako je zvilo avto. Samo s sankami pod motorjem (se temu še vedno tako reče?) se je avto precej drugače (boljše) obnašal, občutek je bil dosti boljši.
Uspešno predelavo želim.
lp


Sorry ni blo nic narobe razumeto, mogoce sem jaz malo "cudno" pokomentiral.
Naj razlozim kaj sem mislil. Vedno ko prebiram kaksmo temo ko ljudnje rabijo ideje ali pomoc, se najde en kup samozvanih mojstrov - "pametnjakovicev" ki dajejo totalno offtopic komentarje ali pa celo zalijo tistega ki vprasa...
Ok saj ne recem da je dost tud takih ki sprasujejo "bedarije" oz postavljajo pomanjklive podatke da bi jim lahko kaj pomagal. Glede humorja na podpis, nimam nic proti, tud sam se rad smejim in to ni sporno.
LP