Stran 1 od 1
SLABŠA MOČ AVTOMOBILA-DIESEL
Objavljeno: So feb 10, 2007 7:20 pm
Napisal/-a adis
Zanima me če je možno zaradi "normalne vožnje" brez nekakšnih resnih pospeševanj izgubiti del moči na avtomobili oz. da se to pozna pri vožnji z avtom, ki je diesel (1.9tdi + čip)? Ali je to le posledica kratkih relacij,ki se naredijo z avtom?....
NPR: ker imam prvič diesela, in tega nisem kakšne 2 mesca resno pritisnil do meje rdečega-obrati ampak je bilo vse v meji normale, se mi sedaj nekako pozna izguba tiste moči, ki je ta avto zmore
Zanimajo me vaša mnenja oz. izkušnje....
Objavljeno: So feb 10, 2007 7:23 pm
Napisal/-a bass
Ali si kupil nek poceni crap tuning box ali je pa šla turbina.
Objavljeno: So feb 10, 2007 8:56 pm
Napisal/-a Sigor
Nikakor ne more škodit, če avta dva mesece ne priganjaš do rdečega, ne vem, kako lahko sploh pomisliš na to.
Poleg turbine bi lahko bil tud LMM (luft menge messer) ali kako se že imenuje, različno pri različnih znamkah avtomobilov.
Objavljeno: So feb 10, 2007 10:07 pm
Napisal/-a Tribal
Air Flow Meter,EGR ventil,počen interkuler,cev turbine.........TESTER vabi

Objavljeno: So feb 10, 2007 10:08 pm
Napisal/-a adis
sej nisem rekel da to lahko škodi, pravim samo da če je možno da se zaradi kratkih relacij, ki jih naredim z dieselom šobe zamašijo. Ker na bencinarju sem opazil isto stvar in ko sem naredil malo daljšo relacijo cca. 100km z veliko hitrostjo 100kmh+ je bilo vse potem ok., sedaj me zanima če je ista stvar pri diesel motorjih? Kar se tiče čipa je samo program spremenjen za večji izkoristek.
Objavljeno: So feb 10, 2007 10:09 pm
Napisal/-a dEjaN_
Jz sm meu Audi A3 TDI in mi je isto štekalo...nekaj časa...potem pa ostal na cesti. Sam js nism tko šparau pr obratih. Potem je šla turbina in ne vem kaj še use. Posledica: 850€ plačila za popravilo

Lp
Objavljeno: So feb 10, 2007 10:13 pm
Napisal/-a Tribal
Najbolš in naj cenejš bo če zapelješ k mehaniku na tester al pa da ti vsaj osnove motorja pregleda
Objavljeno: So feb 10, 2007 10:32 pm
Napisal/-a Mad
... Prvo kot prvo bi moral napisati točno kolika je razlika v moči (velika manjša še kar) - ker če ni drastična sploh ni okvara temveč le preprogramiranje tvojega čipa na podlagi tvoje vožnje kajti čip je živa stvar prilagaja delovanje motorja tvojim zahtevam torej če si ga šparal par sto km je on popravil mapo delovanja in če ga boš sedaj stiskal par sto km jo bo vrnil nazaj - po par malo hitreje odpeljanih km se bo zbudil ... isto se dogaja pri mojem avtomobilu ... če pa je padec moči očiten in je avto pri določenih vrtljajih mrtev pomeni, da je lahko lmm voda v sistemu ali počena cev zraka intercooler etc. kar se pa tudi precej sliši in verjetno ni pri tebi ... L.p. Mad
Objavljeno: So feb 10, 2007 10:43 pm
Napisal/-a adis
Meni osebno je dosti, da opazim zelo majhen detalj pa bo že nekaj narobe ker stremim k temu, da imam stvari naštimane tako kot je treba. Če bi v % izrazil padec moči bi rekel nekje od 1-5%, več ne,mislim da bo problem verjetno v preprogramiranju.
Res je tudi, da sem danes malo stisnil "zverino"

in je pokazal kaj zna.
Pa sem se naučil nekaj novega glede samega čipa/programa, hvala vsem za odgovore-bom imel malo manj skrbi v bodoče.

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 12:56 pm
Napisal/-a Mad
adis je napisal/-a:Meni osebno je dosti, da opazim zelo majhen detalj pa bo že nekaj narobe ker stremim k temu, da imam stvari naštimane tako kot je treba. Če bi v % izrazil padec moči bi rekel nekje od 1-5%, več ne,mislim da bo problem verjetno v preprogramiranju.
Res je tudi, da sem danes malo stisnil "zverino"

in je pokazal kaj zna.
Pa sem se naučil nekaj novega glede samega čipa/programa, hvala vsem za odgovore-bom imel malo manj skrbi v bodoče.

1-5 % ti pa opaziš detajle ... no do rdečega ne rabiš stiskat diesel se vozi v visokih prestavah - pete ali šesta in njegova moč pride najbolj do izraza med 1000 in 3000 obrati kjer raste moč sicer ti moč raste vse do 4000 vrtljajev a navor tam ni več visok - najvišji je med 1200 in 2000 vrtljaji ... torej če v šesti pohodiš plin pri 1200 ti najodločneje pospeši avto ker zaradi visokega navora premaguje prenos in tam je tvoja zmagovalna kombinacija plus majhna poraba ... pri 4000 vrtljajih ni isto zato iz prestave v prestavo menjuješ nižje že pri 2500 -2800 kjer navor že malo pada ... L.p. Mad
Objavljeno: Po feb 12, 2007 1:45 pm
Napisal/-a vincent
včasih imaš zgolj občutek da gre avto slabše..sploh še, ko ga daš čipat opaziš razliko, kasneje pa se boljšega navora in moči navadiš in se ti zdi da avto nazaduje.
nekaj lahko naredi tudi hladen/topel zrak, obtežitev avtomobila predvsem pa nafta. Prejšni teden sem natočil nafto v Avstiji (sicer sem iskal Power diesel...oz. nekaj v tem smislu)..pa ker pumpa ni imela sem natočil notri njihov 'navaden' dizel...pa lahko rečem da avto občutno boljše dela, lepše vleče, o kakem dimljenju ni ne duha in ne sluha...cenovno pa ne vem če je sploh kaka razlika (avstija: 0,92 eura po litru...pri nas pa niti ne vem

)....tako da imamo mi na vsak način še vedno gnojnico namesto nafte!
pa seveda....zračni filter, vklopljenost klime...vsaka malenkost se pozna.
glede navijanja v visoke vrtljaje....dovolj dobra je že malček daljša vožnja po AC s hitrostju 150 km/h in čez....ker avto ima 1,5 tone, zračni upor je pri 150 km/h že zelokonkreten...in če je še kje kak klanec (npr. Vrhniški in naprej proti Postojni) verjemi mi da se motor super dobro pregreje in zažge saje ter ostanke olja...precej bolje od trenutnega in kratkočasnega pritiskanja v rdeče obrate!
Objavljeno: Po feb 12, 2007 1:49 pm
Napisal/-a vincent
mad...no ja...pri 1.200 obrtljajih kaj dosti še ni od navora kakor od pospeška...imajo pa ti motorji nekje od 1.700 vrtljajev naprej konstanten navor (torej tudi maksimalen).
je pa fino da si obesil graf pred in po čipanju ravno za moj awx motor

Objavljeno: Po feb 12, 2007 3:38 pm
Napisal/-a adis
Hvala vsem za odgovore, avto sem imel glih na testu-priklop na PC. Nobene napake test ni pokazal, za kar sem zelo hvaležen, razen ene malenkosti glede regulatorja turbine, za kar se sodeč po nasvetu mehanika ni treba sekirati. Pravkar je bila tudi narejena ena daljša relacija z mehanikom vred, kjer se je avto dejansko odrezal tako kot bi se moral

Objavljeno: Po feb 12, 2007 5:29 pm
Napisal/-a Mate
Zgleda da na svetu obstajata dve skupini voznikov. Eni avto vozijo dokler gre in ugotovijo, da je nekaj narobe šele ko avto ne gre več. Drugi smo pa picajzli in odkrijemo celo to, da se računalnik prilagaja načinu vožnje
Kot so že ostali napisali se za tako malenkostne razlike večinoma ni potrebno sekirati, ker so lahko posledica zelo veliko različnih stvari.
Še par stvari glede navora: pr 1.9 TDI motorju se turbina začne vrteti pri okrog 1600 obratov, opazen tlak pa naredi nekje pri okrog 1800 obratov, kar se tudi opai v tistem sunku, ko avto potegne. Maksimum navora serijskih programov je pri okrog 1900 do 2000, pri čipanih je pa običajno višje, ker pri teh obratih še ni zadosti izpušnih plinov in turbina ne more ustvariti pritiska, ki ji ga računalnik dovoli. V mojem primeru je maksimum navora pri priblino 2300 obratih.
Objavljeno: Po feb 12, 2007 10:05 pm
Napisal/-a Mad
vincent je napisal/-a:mad...no ja...pri 1.200 obrtljajih kaj dosti še ni od navora kakor od pospeška...imajo pa ti motorji nekje od 1.700 vrtljajev naprej konstanten navor (torej tudi maksimalen).
je pa fino da si obesil graf pred in po čipanju ravno za moj awx motor

... no gledal sem po grafu ti si bolj expert ker voziš tako vozilo ima pa čip tuning od RSR - ja pri tem motorju več navora - verzija vozila z menjalnikom 5 prestav ima 360 Nm in tista z 6 prestavami celo 380 Nm in 163 Km . .. toliko o TDi čipih jaz pa imam na bencincu čez 300 Nm navora - isto kot pri prejšnjemu vozilu je za tak rezultat kriv Matjaž Ogrinc :P ... L.p. Mad
Objavljeno: To feb 13, 2007 1:13 pm
Napisal/-a vincent
moj ima 5 prestav...pa RSR-ov obisk
sicer konji mi osebno niso pomembni..je pa avto bolj živahen - ravno v spodnjem območju vrtlajejv (predno dobro zagrabi turbina) je prej spal zdaj pa že da nekaj od sebe.