Stran 1 od 1
tesnilo glave clio 1.4
Objavljeno: Po feb 12, 2007 3:37 pm
Napisal/-a traktorist
Menjati moram tesnilo na glavi clio 1.4 80 km, letnik 94. Zanima me na kaj naj bo pozoren pri menjavi. Ali je potrebno potem nastaviti ventile? koliko je potrebno zategniti vijake na glavi in ali jih je potrebno zamenjati. Koliko bi vi računali delo za to menjavo brez materiala.
Objavljeno: Po feb 12, 2007 4:16 pm
Napisal/-a OLI
če menjaš tesnilo glave motorja ti ni treba nastavljati ventilov, ker pa je vse razdreto jih pa lahko.
Rabiš moment ključ za pravilno zategovanje glave.
Cena pri mehaniku doma okoli 40-60 evrov brez materiala.
Material:tesnilo glave 20 EUR
tesniko pokrova ventilov 5-10 EUR
Kakšen liter ali dva hladilne tekočine 10 EUR
Lep dan
Objavljeno: Po feb 12, 2007 10:56 pm
Napisal/-a čare
ta je dobra ni ti treba ampak ker je podrto jih pač lahko pa kakšne strelate valda da je treba ventile štelat pa če je glava enkrat dol gre tud na brušenje pa menjavo teflonov in vodil po potrebi pa jermen in pripadajoči material je tud zelo priporičljivo zamenjat zraven (če ni bil glih včeraj menjan)
Objavljeno: To feb 13, 2007 8:16 am
Napisal/-a r4tl
Se podpisem.... vse se splaca menat, ker vrjetn se nc ni blo... drgac pa... ce ze menas tesnilo...das se glavo poravnt in si zmagu... glede pozornosti pa.... ventile se stela in glavo z moment klucem zategne.... pozorn pa mors bit na.... kaj cm rect... ta avto je eden izmed bolj na izi...placa je dost... aja... edin ko jemles spodno jermenico dol od altenatorja in ko blokiras vztrajnik... pazi na senzor vziga... to je pa to;)
LP
R4TL
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:08 am
Napisal/-a traktorist
Kaj pa nej pazim pri senzorju vžiga. Kolk treba vijake zategnit?
HVALA
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:43 am
Napisal/-a r4tl
Lej cel postopek... najprej odklopis klemo altenatorja, odstranis zracni filter, odsponas altenator, snames dol razdelinlo kapo, zgoraj pri senzerju vstavis izvijac med zoba vztrajnika da lahko losas jermenico na motorni (pazi kljuc je 18) snames jermenico in spodnji pokrov jermena (trije M6 vijaki) podlozis motor s dvigalko, odvijacis nosilc (M12 vijak na blatniku in tri M10 matice na motorju)... ko snames nosilc dol imas se zgornji pokrov, ki je iz aluminija... tuki pa nastane mal j**e, ker sta tuki dva toroksa in... jst sm moj nastavk kr zbrusu da sm lahk navadn kluc gor dal, ker ni placa za gedoro... ko to snames postavis motorno gred v nicto tocko (znak na bloku)...potem pa sam se banalnost... useo cevi od kilerja odklopis (tm na glavi-so tri se mi zdi...) odvijacis frgazer, odklemas cevke bencina in zice in polozis frgazer na menjalnik... potem odvijacis dva vijaka na kolektorju in izpusni cevi....odvijacis pokrov ventilov, vse ventile otegnes in potem lepo od znotraj po polzjem koraku navzven odtegujes glavo... ko je glava odtegnjena vse skp dol snames (mal pazis, k ti mal cevke pa drati nagajajo, sam... ni nc hujsga...lepo je ce mas ksnga da pomaga... na ponk das cajtng, da ni vs mastn... poberes dol kolektorje vse nosilce in to odneses brusis...pa ne pozab pobrista in spihat vode iz cilindra pa namazat z oljckom... antifriz dela cudeze.... lahko da je cez en dan vse v cilindru rjavo, tk da... kupis komplet tesnil za glavo (bila je cca 7 kSIT) in mas not usa tesnila tuflone in semering odmiicne... pri vsem je treba pazit, da se mokre srajcke (cilindri) ne premaknejo, sej lahk pride umes smet in voda tece naravost v karter... sama skoda... za to imam narejeno napravo, ki drzi srajce na svojem mestu privijaci pa se na original luknje od glave...za skp pa... je zadeva podobna, samo da je vse lazi da das golo glavo gor pa pol kolektorje gor sraufas... glavo pa zategnes kot predpise proizvajalc... v avtodati so podatki... ne vem na pamet...se mi zdi da je za zacetek use na 2kg potem pa trikrat po 90 stopinj, za tocno pa morm pogledat... ventile pa stelas ko je glava zategnjena, tk da.... spodaj obrnes motorno gred za 90 stopinj, pri cemer zagotovis, da se ti ventili ne zadevajo v bate, in jih stelas s orodjem za drzanje ventilov (eni to pocnejo s klescami), 10 kljucem in merilnimi listici in sicer 0,15 za zaug ventile in 1,18 (govorim za hladen motor) za auspuh ventile (stelas pa jih, ko so maksimalno zaprti... za zacetek to vidis tako da je cisto odprt soseden ventil na cilindru (ce pravi stelas zaug, ko je odprt auspuh in obratno) pa pazi...pr usakmu ventilu more bit luft...ce ga ni se zgodi da je ventil malo odprt in ti bo sedez ventila izzgal... ko privijacis use gor (tud pokrov ventilov) postavis tako motorno gred na cahen, kot tudi odmicno, nataknes gor jermen, zasponas s sponerjem (pazi da ne premalo-lahko ga dol vrze, in ne prevec-bo tulil....ko bos original dol snemu poglej kok je bil kej nasponan) aja.... pa fino je tud vodno pumpo zamenat... no... ko je jermen enkat gor zavrtis motor za par obratov na roko, da vids ce cahni spilajo in zlozis skp... nalijes vodo, prklops klemo in brummm.... u prvo ce ne...je neki narobe... ce pa zalaufa pa ne kuj gas do konca... avto ogrej, da vklopi ventilator, dolij vodo...potem pa mal bl nezno prve kilometre....tko jst to delam in tko je zrihtanih ksne 30 cliov in petk, aster, itd.... pa se nbene reklamacije (HVALABOGU)...
PS: Preventivno je dobro zamenjati pri snemanju glave se tuflone, semering odmicne, jermen, sponar, vodno pumpo, ce je bil povod snemanja glave, da je avto zakuhu se menja preventivno se termosikalo in termoventil... in obvezno tudi olje in olnji filter in na koncu ugotovis da si za 25 jurckov naredu malo generalno... pa ko je glava dol..je lepo pogledat se cilindre...ce so kej zrisani (kar je lahko vzrok pocenega obrocka, do cesar pride pri pregretju)... kr zaj...an ko pises oz beres... in zaprvic kr mal velik..sam ko se navads je to rutina in use skp le 5 do 8 urc dela;)
Upam da kej pomaga ce pa kej nejasn, pa bomo poskusl pojasnit;)
LP
R4TL
Objavljeno: To feb 13, 2007 7:27 pm
Napisal/-a Pavka
Kam smo prišli? Takole na forumu nekomu daš navodila in že se sam loti menjave tesnila glave!!
Veliko sreče - potreboval jo boš

Objavljeno: To feb 13, 2007 7:51 pm
Napisal/-a Firediver
@R4tl: Vsaka ti čast za "doživet" opis postopka!
Mogoče bi moral zraven napisati še opozorilo "DELAŠ NA LASTNO ODGOVORNOST"

Objavljeno: To feb 13, 2007 8:01 pm
Napisal/-a r4tl
Ja se stirnjam in... nej to dela un, k ve kaj je kljuc, tk da... vska najmanjsa napaka se lahko drago placa... na to pa nism pomislu;)
LP
R4TL
Objavljeno: To feb 13, 2007 8:04 pm
Napisal/-a jay
ti pa si se res potrudil z razlago. Takih rabimo čimveč
