Stran 1 od 2
Citroen Jumper 2.5D, ugaša, ne vžiga
Objavljeno: Če feb 15, 2007 7:54 am
Napisal/-a Mirando
Alo mojstri,
Ima kdo kakšen predlog, nasvet, kaj bi lahko bilo narobe z našim dostavnikom:
Gre za Jumpera 2.5 D motor, 2001 letnik, 130kkm. Avto med vožnjo, pa tudi na mestu ugasne, vžge šele čez čas....naftni filter nov, avto je tudi drugače redno servisiran in ko vžge deluje 'brezhibno', motor lepo teče!
Občasno se pojavi lučka code (in ključ) na armaturi, ki ob ORIGINAL ključu ne ugasne vedno - avto sicer vžge, vendar čez nekaj časa ugasne?!
Danes gre na servis, vendar glede na to, da se je dogajalo to dva dni nazaj, potem en dan nič - avto je naredil cca 200km, brez napake; včeraj pa spet!? Ne vem kaj bi lahko bilo?! Ker če bo na servisu vse OK, vprašanje če bodo kaj ugotovili?!
KAJ JE NAROBE:
Kaj na elektroniki, ne dobi nafte????
Prosim za pomoč! Hvala!
Objavljeno: Če feb 15, 2007 9:51 am
Napisal/-a ronnie
skoraj bi si upal trditi da gre za napako na elektriki. Mogoče slab kontakt.
Če se ne motim ima ta 2,5d še klasično pumpo. Preglej če ni slab kontakt na ventilu
ki se nahaja na visokotlačni pumpi.
Objavljeno: Če feb 15, 2007 11:23 am
Napisal/-a DrMr
... preverite konektor pod hladilnikom na vezni, tam gre glavni kabel na črpalko

Objavljeno: Če feb 15, 2007 12:05 pm
Napisal/-a Mirando
najlepša hvala za 1x!
Čisto možno, da je kaj takega - bom preveril!!!!
Objavljeno: Če feb 15, 2007 12:15 pm
Napisal/-a joztom
Zadnjič sem razdiral zamenjan kodni sprejemnik za PSA, občasno ni prepoznaval ključa. Zaradi vibracij se je od glavnega vezja odlotal antenski del na dveh točkah. Samo polotaš nazaj in dela. Tudi nov sprejemnik ob volanu ni drag, cca 20€.
Objavljeno: Če feb 15, 2007 2:45 pm
Napisal/-a Mirando
Hvala joztom!
In kje se to natančneje nahaja?? ta sprejemnik???
Objavljeno: Če feb 15, 2007 3:03 pm
Napisal/-a joztom
Pod plastiko ob volanu, v neposredni bližini kontaktne ključavnice. Meni so prinesli že odvit ta modul, rečeno je pa bilo, da volana ni treba snemat in da je 10 minut dela. Na sliki je to pozicija št.5
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 9:46 am
Napisal/-a Mirando
Hvala joztom!
Drugače pa:
Kombi bil na servisu, ob dvigu opažena "načeta" (obrabljena) žica - kabel ki gre na črpalko; so ga na novo izolirali....avto potem šel ok; danes pa spet isto?! vprašanje (dvomim!) če je bilo to...!?
Mater; ne razumem - ali se ne da z neko diagnostiko locirati v čem je problem?? Ali je to elektronika, ali ne dobi nafte?? Ker verjamem, da je takrat ko avto normalno laufa bistveno težje locirati problem?!

Objavljeno: Pe feb 16, 2007 10:54 am
Napisal/-a DrMr
... če bi bilo kaj z kodo narobe ne bi vžgal ob zagonu, tebi pa ugasne že med delovanjem...
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 10:55 am
Napisal/-a PiLLLe
lahko pa da simplj sebe elektromagnetni ventil za ugasanje motorja
Preglej prvo njega, dovod stroma do njega ipd.
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:02 am
Napisal/-a SENATOR
Kolega je imel isti problem, le da je bil jumper 2.8 tdi, je pa samo eno majhno luknjico zvrtal v cep od rezervarja pa je pol delalo.....pravi da je vakuum pumpo zajebaval.
LP
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:38 am
Napisal/-a Mirando
PiLLLe je napisal/-a:lahko pa da simplj sebe elektromagnetni ventil za ugasanje motorja
Preglej prvo njega, dovod stroma do njega ipd.
Hvala!
Kje se nahaja ta elektromahnetni ventil???
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:41 am
Napisal/-a Mirando
SENATOR je napisal/-a:Kolega je imel isti problem, le da je bil jumper 2.8 tdi, je pa samo eno majhno luknjico zvrtal v cep od rezervarja pa je pol delalo.....pravi da je vakuum pumpo zajebaval.
LP
Možno, da ne dobi nafte ja!
S tem, da ko nafto "napumpaš" na pumpici ob naftnem filtru, bi avto moral potem vžgat in en cajt laufat - pa ne?! Prav tako sem zadnjič (ob sumu na slabo gorivo!), napolnil (možnost vakuuma je torej manjša...) rezervoar, pa je avto že po nekaj minutah zajebaval...?!
Mojstri:
Mora biti tista "gumijasta pumpica" vedno trda, oz. polna - ker ko tako sprobavam je relativno ohlapna, ko tako 2, 3x napumpaš postane polna! bi lahko to pomenilo da ne pride nafta do filtra in naprej....???
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:50 am
Napisal/-a Mirando
DrMr je napisal/-a:... če bi bilo kaj z kodo narobe ne bi vžgal ob zagonu, tebi pa ugasne že med delovanjem...
Hvala; se strinjam! Vendar primer: zadnjič se peljem - z nadomestnim ključem - kakih 10km - VSE OK - tankam - VSE OK (avto sem vsaj 2,3 x vmes ugasnil in vžgal, vse brez problemov); potem grem v pralnico in ob vžiganju lučka "code in ključek" ni ugasnila, avto je vžgal in po cca 30 sekundah ugasnil...! Potem ob vžiganju še nekajkrat tale lučka ni ugasnila - čeprav sem se prej normalno vozil z ISTIM ključem?! In nato ugasne...
v citroenovih navodilih je navedeno, da ko gori (se ne ugasne!) ta lučka to izkazuje kot "motnjo v delovanju"....česa????
Šofer, ki ga pogosteje uporablja tudi navaja, da se je ta lučka v preteklosti že večkrat prižgala in ugasnila - nikoli pa ni bilo težav da avto ne bi normalno laufal?!?
Potemtakem bi lahko bilo narobe kaj v tej zvezi!!!
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:53 am
Napisal/-a ronnie
Mirando to sem ti v mojem prvem postu napisal
elektro magnetni ventil za odpiranje nafte se nahaja na visokotlačni črpalki
na njega gre samo eden +12voltov kabelj > ne moreš zgrešiti
če bi bilo z dovodom nafte kaj narobe bi ti predno ugasne nekako zaletavo
in z kašljanjem crknu
pri tebi pa verjetno ugasne kot bi ga na kluč ugasnil
takrat ko ti noče zalavfat pomeri če imaš ob kontaktu +12v na el. magnetnen ventilu
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 12:02 pm
Napisal/-a Mirando
Hvala ronnie!
Se strinjam z zapisanim!
Bom preveril ta el.mag.. ventil ... možno, da bi bilo tu kaj narobe!
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 3:56 pm
Napisal/-a DrMr
ronnie je napisal/-a:Mirando to sem ti v mojem prvem postu napisal
elektro magnetni ventil za odpiranje nafte se nahaja na visokotlačni črpalki
na njega gre samo eden +12voltov kabelj > ne moreš zgrešiti
če bi bilo z dovodom nafte kaj narobe bi ti predno ugasne nekako zaletavo
in z kašljanjem crknu
pri tebi pa verjetno ugasne kot bi ga na kluč ugasnil
takrat ko ti noče zalavfat pomeri če imaš ob kontaktu +12v na el. magnetnen ventilu
... če ima kodiran ključ nima nobenega plusa in nima običajnega 12V ventila, ampak kodno dizo-elektronsko krmiljeno preko transponderja, pa na ta sklop grejo 3-je kabli, ki ponavavadi izgubijo stik v konektorju, kot sem že omenil...tam začni gledat, ali sam ali tvoj serviser, drugače pa nazaj na servis, če so že začeli reševat problem...
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 10:25 pm
Napisal/-a KVINTON
vrži kodirni sistem ven, pa bo vse delalo tako kot mora
Objavljeno: So feb 17, 2007 5:38 pm
Napisal/-a Mirando
za pop.....! zadeva še vedno ni rešena!
Drmr: konektori, ki jih navajaš (očitno OK!?) - vse sem vzel narazen, našprical z wd-je, dal nazaj...!
ista napaka še naprej: avto ob normalni vožnji kar crkne, ob zagonu ne vžge, včasih se ne ugasne lučka code(in ključek), ko ga vžigaš!? potem npr. en čas stoji, normlano vžhe laufa...nardiš par 10 km, pa spet isto....
Najbrž je le problem na pumpi, oz. tem el. sklopu; na ta sklop grejo trije kabli - rdeči lepo dobiva napetost ob kontaktu sem preveril! problem je še ta rumeni (tretji), ki pa je najbrž neki "povratni" ravno za to blokado...?!
torej bi lahko bil ta sklop fuč, oz. zajebaval?!
Kvinton: kako to misliš "vrži kodirni sistem ven"?!
Objavljeno: So feb 17, 2007 8:15 pm
Napisal/-a KVINTON
modul na črpalki, ki je privijačen mislim, da s tremi vijaki , ki so seveda polomljeni ( varnostno-nimajo glave) , te vijake odvij, nato na sam elektromagnetni ventil daj napajanje preko kontakt ključavnice ( +15 )oz. napajanje dobiš tudi + 15 apc preko grelca na cevi oljnih hlapov( ta se nahaja cca. 30 cm stran od črpalke oz. modula proti menjalniku ) lučko za kodo v instrumentni plošči pa enostavno demontiraj.