Stran 1 od 1

Nissan Almera lambda sonda zanič - katera?

Objavljeno: Pe feb 16, 2007 2:07 pm
Napisal/-a svadreb
Živjo!

Po konstantnem prižiganju in ugašanju oranžne lučke za motor, sem obiskal pooblaščeni servis. Diagnoza: zanič merilec pretoka zraka. Ker je ta drag ko hudič, se že dobrega pol leta vozim z light showom v avtu, saj se oranžna lučka prižiga in ugaša.

Ker temu serviserju nisem najbolj zaupal, oz. sem imel občutek, da me hoče nategnit, sem šel pred kratkim na drug pooblaščen servis. Tu so diagnozirali pokvarjeno lambda sondo.

Zdaj pa ne vem, kateremu servisu naj verjamem. Nekako bi raje temu, ki pravi, da je lambda zanič, ker je strošek menjave manjši. Nova originalna stane 124 EUR + strošek menjave.

Zdaj me pa zanima, kako je z univerzalnimi lambda sondami. Se jo splača uporabit, od katerega proizvajalca so dobre, ali je bolje dati univerzalno in sam polotati žice, ali je bolje kupiti namensko z že nameščenim ustreznim konektorjem. Skratka, rad bi vedel, kako je s temi univerzalnimi sondami. So uporabne, ali je bolje dati originalno.

Moja almera ima dve lambda sondi: ena je takoj za izpušnim kolektorjem, druga pa pri katalizatorju. Kako naj zdaj vem, katera je zanič?

Ali je bolje, da jo zamenjam v tistem trenutku, ko lučka ne bo gorela, ali je to vseeno?

Ali moram po menjavi obiskati servis in avto priklopiti na diagnostično napravo in kaj ponastaviti, ali ne?

Avto je Nissan Almera, 1.5, letnik 2001, 90 HP, motor QG15DE.

Hvala za odgovore in nasvete.

Objavljeno: Pe feb 16, 2007 2:35 pm
Napisal/-a INFINITI
Diagnostična naprava pove kaj je in kje narobe.

Univerzalne so tudi OK, vendar vedno je najbolj zihr original.
Probaj zvohat kdo dela te original sonde in potem je ponavadi zadeva enaka a cenejša.

Menjaš lahko kadarkoli, naredi pa to čimprej ker ti motor dela popolnoma nepravilno sedaj.


LP,
Igor

Objavljeno: Pe feb 16, 2007 5:23 pm
Napisal/-a leoCar
Raskiraj teh par evrov za tester, pa boš pol siguren katera lambda je zanič oz kaj je za problema, lahko da je tudi merilec pretoka zraka ;)

Objavljeno: So feb 17, 2007 7:04 pm
Napisal/-a tony1
o tem, da imaš v avtu lahko dve (ali več) lambdi sem že na veliko pisal, prav tako o univerzalnih sondah...

Uporabi iskanje ;)

Objavljeno: Po feb 19, 2007 10:46 pm
Napisal/-a profič
zdravo!
žal vidim da večina mehanikov zna uporabljat samo prvo osnovno funkcijo testerjev
oziroma diagnostičnih računalnikov.Moral bi ti od teh senzorjev pogledati na testerju
tudi dejanske vrednosti signalov kateri prihajajo v motorni računalnik(pretok zraka
lit/h ,voltov 2-napetost in hitrost odziva lambda sonde)
Če ti ni predaleč tester imam za vse znamke avtov. 041 576 300 lahko da je pa krivo kaj tretjega . l.p.

Objavljeno: Pe feb 23, 2007 8:32 am
Napisal/-a svadreb
Včeraj sem kupil univerzalno lambdo BERU. Ima 3 priključke: 2 rjava in enega vijoličastega. Moji kabli na avtu pa so 2 bela in en črn. V navodilih lambde piše, da morajo biti kabli na lambdi enake barve kot na avtu. A je to res?

Ker vem, da imajo tudi BERU lambde z enakimi barvami kabla kot jaz na avtu. Samo sam nisem polagal pozornosti na to. Oz. sem mislil, da je pač proizvajalec imel v tej seriji proizvodnje drugačne barve.

Naj grem lambdo zamenjat, ali jo lahko uporabim?

Objavljeno: Pe feb 23, 2007 10:57 pm
Napisal/-a profič
lahko jo uporabiš ,poveži vijoličnega +črnega in 2*(rjav+beli) ta dva ni važno kateri gre s katerim ;)