Stran 1 od 2
OLJE V TURBINI?????
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 10:59 pm
Napisal/-a adis
Vprašanje:
kaj je vzrok, da se najde olje v zelo majhnih količinah seveda v ceveh od turbine? kar je bil vzrok zmanjšanega tlaka v turbini, ki se je posledično pokazal v zmanjšani moči avtomobila
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:36 pm
Napisal/-a sebaveh
semering?
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:44 pm
Napisal/-a adis
možno, čeprav je mehanik nekaj rekel, da mora pogledat oljni filter za kar pa pojma nimam......mislim da on ve veliko več kot jaz, sm prepričan:)
Objavljeno: So feb 17, 2007 12:02 am
Napisal/-a dj_em
veš kaj je možno da ti nekje pušča olje tko da ti pride v cev od turbne. tko da se ustvar podtlak kar posledično manši iskoristek manša moč :P
Objavljeno: So feb 17, 2007 12:06 am
Napisal/-a adis
dj_em eh to bi mi lahk dans povedu k smo se pogovarjal iz oči v oči

Objavljeno: So feb 17, 2007 9:53 am
Napisal/-a Privatnik
Zdej mal olja (hlapi) lahko pride iz povezave iz pokrova glave motorja na zajem zraka (kao proti onesnazevanju zraka oz. okolja), ce mas sploh tako nareto seveda. Malo pa lahko tudi turbina pusca. Pri meni na petki vem da je blo v intercoolerju kar nekaj olja, pa ga avto ni pil veliko (tudi cevi so ble od znotraj mastne). Ko sem ga demontiral je kr par kapljic ven pricurljalo, turbina je laufala brez problemov, moc motorje bla normalna.
Objavljeno: So feb 17, 2007 10:21 am
Napisal/-a Bosko001
Olje v sesalnem sistemu je nekaj čisto običajnega (seveda v manjših količinah). V njega je spreljan oddušek in pa nobena turbina ne tesni 100%. To lahko opaziš že pri vozilih, ki imajo šele par tisoč kilometrov.
Objavljeno: So feb 17, 2007 11:34 am
Napisal/-a Asprex
Diši po obnovi turbine, čeprav je malo mastno ne škodi! Sam če praviš da si opazil da se ti je zmanjšala moč, potem jo je res najbolje dat obnovit, ostalo pa spucat!
Objavljeno: So feb 17, 2007 11:44 am
Napisal/-a adis
Avto danes poberem od mehanika saj je že od učeri tm tko da bom danes videl dejansko kaj je in kakšna je cena.....
Objavljeno: So feb 17, 2007 11:48 am
Napisal/-a Asprex
Glej da boš sporočil tule gor, včasih kaj takšnega prav pride!

Objavljeno: So feb 17, 2007 4:23 pm
Napisal/-a adis
ni panike bo zvečer objavljeno
Objavljeno: So feb 17, 2007 8:13 pm
Napisal/-a adis
avto je prispel od mehanika, in stvari so sledeče:
samo očistil je cevi ki so med seboj povezane motor-turbina itd. več neznam povedat to je pa tud vse kar je naredil - samo očistil - vzrok: je kao stiskanje avta ko je še motor mrzel
aja popravek neki glede semeringov je delal več ga tud nism spraševal ker se ne spoznam na te zadeve
Objavljeno: Po feb 19, 2007 1:18 pm
Napisal/-a vincent
pa je zdaj kaj razlika na moči?
cevi intercoolerja so vedno mastne....pa če boš pe tako pazil. ZA samo izgubo moči pani nujno da je vedno rkiva turbina - običjano gre v franće kaka malenskots okoli turbine (ne poznam toliko podrobnosti) oz. prepari kaka cevka (kar se mizdi najbolj verjetno, če je rahlo padel tlak) in zadeva takoj ne funkcionira kot bi mogla.
za pravo diagnozo pa ti svetujem da ga zapeljš nekam kjer se spoznajo na zadeve - tale tvoj mehanik definitivno ne...drugače ti ne bi čistil cevi intercoolerja.
Objavljeno: Po feb 19, 2007 2:24 pm
Napisal/-a adis
kaj je delal dejansko nevem vem pa da se pozna veliko ker je moč enaki prejšnji ki je bila tako da je zgleda naredil kar je moral se mi zdi da je nekaj delal okrog semeringov, mehanik je pa pravi-govorim iz izkušenj drugih (npr. fotr hod njemu že ene 15 let)
aja pred tem sem bil pri mehaniku ki se "spozna" pa ni najdel nobene napake tako da je bil obisk pri "družinskem mehaniku

" kar pametna poteza
Objavljeno: Po feb 19, 2007 3:00 pm
Napisal/-a Bosko001
Objavljeno: Po feb 19, 2007 3:28 pm
Napisal/-a adis
kokr vem pride do obrabe semeringov čez čas tako da je neki okrog tega delal več nebi znal povedat ker sam nisem mehanik oz. nimam večjega znanja o teh stvareh, drugače je pa avto dejansko tisti ta "stari"

res pa da se morm še 1x oglast za pregled celotne zadeve da vidi kako funkcionira stvar ko malo poteče čas.
Objavljeno: Po feb 19, 2007 4:52 pm
Napisal/-a ronnie
nekaj olja v ceveh od turbine pa preko interkulerja in naprej je normaln pojav
mehanik ti je očistil cevi in zamenjal tesnila na ceveh, kar je tudi prav
za izgubo moči si pa podal zelo premalo podatkov
Objavljeno: Po feb 19, 2007 11:21 pm
Napisal/-a adis
AJA KOT SEM PREJ POVEDAL JE AVTO RES BIL KOT TISTI STARI PO MOČI SAMO ZGLEDA DA JE BILO TO KRATEK ČAS KER JE TEŽAVA PONOVNO NASTALA. AVTO IMA VEČJO MOČ KOT JO JE IMEL PRED POPRAVILOM AMPAK ŠE ZMERAJ NI TO TO.
PO POGOVORU Z ENIM SOSEDOM, KI SE NEKAKO UKVARJA Z POPRAVILI IN MONTAŽO AVTORADIEV ITD.....MI JE POVEDAL DA JE IMEL PODOBEN PRIMER NJEGOV SORODNIK KJER JE DEJANSKO STVAR ISTA KOT PRI MENI PROBLEM JE BIL V TURBINI.
NO KOT SEM PREJ POVEDAL SEM IMEL DANES PONOVEN PREGLED PRI MEHANIKU - DIAGNOSTIKA IN JE NAJDEL NAPAKO KI JE PREJ NI BILO.
ČUDNO MI JE TUDI TO DA OPOZORILNI SISTEMI KI NAJ BI SE VKLOPILI (OPOZORILNA LUČKA ZA NPR. PRETOK ZRAKA ITD......) OB PRVI NAPAKI SE MI NE PRIKAZUJEJO-SE PRAVI DA JE ELKTRONIKA O.K.
SEDAJ IMAM 2 MOŽNOSTI, KER IMAM ČIP PODJETJA RSR MOTORSPORT OBSTAJA MOŽNOST DA SE JE ČIP VRNIL NA POMOŽNI SISTEM DELOVANJA ALI DA MORAM DEJANSKO DATI SPUCATI-OBNOVITI TURBINO (CENA 150€).
ZANIMA ME ČE JE KDO IMEL KAJ PODOBNEGA KOT JAZ OZ. PROBLEME Z ČIPOM ALI Z TURBINO.
AJA DRUGAČE JE TO MOJ PRVI DIESEL KOT LASTNI AVTO,PREJ NON STOP BENCINAR TAKO DA ZA TAKE PROBLEME ŠE VEDEL NISEM SEVEDA DO SEDAJ.
Objavljeno: To feb 20, 2007 7:19 am
Napisal/-a ronnie
če je pa tako kot navajaš je pa najboljš kar do RSR stopiti na pregled
Objavljeno: To feb 20, 2007 7:39 am
Napisal/-a dj_em
adis tko je... če je turbina potreba obnove se potem raj malo pozanimi kje bi blo najbol... glede na to da vem kok maš km bi bil pomoje že čas da se polžek mal pregleda...
sicer je blo govora o enem mehankarju k samo neke mercedese, audije itd. rihta .. ena tema samo se ne sepomnem več kje.. če kdo ve naj pomaga..
drugač je pa turbina najbol obremenjen del avta.. sej veš sem ti govoru..
upaš lahko samo da en bo strošek večji od 1000€
sej se slišmo