Stran 1 od 1

Problemi z CLIO dci 1.5 82KM

Objavljeno: So feb 17, 2007 9:19 pm
Napisal/-a Karneki
Fuč črpalka goriva, šobe in dovodne cevi kaj storiti, novo stane 2500 € z menjavo, avto je letnik 2003 in ma 75000 kilometrov
Poznate v okolici LJ kakega dobrega in ugodnega mehanika?

Objavljeno: So feb 17, 2007 9:27 pm
Napisal/-a marko01
Prvo prestavi temo v pravo podrocje in pa uporabi iskanje je ze polno tega :?

Objavljeno: So feb 17, 2007 10:19 pm
Napisal/-a Karneki
Ups se opravičujem prosim operaterja da premakne v primerno temo.

Re: Problemi z CLIO dci 1.5 82KM

Objavljeno: Ne feb 18, 2007 4:25 pm
Napisal/-a tristan01
GO je napisal/-a:Fuč črpalka goriva, šobe in dovodne cevi kaj storiti, novo stane 2500 € z menjavo, avto je letnik 2003 in ma 75000 kilometrov
Poznate v okolici LJ kakega dobrega in ugodnega mehanika?


Tega tvojega posta ne razumem najbolje....

Fuč je črpalka za gorivo O.K. ta lahko odpove, fuč so šobe... tudi te odpovejo. Ne razumem pa kako so lahko fuč dovodne cevi... Katere? Tiste ki vodijo od rezervarja do črpalke ali iz črpalke na šobo? V obeh primerih gre za kovinske cevi, ki ne morejo kar tako odpovedati...

Morda bi bilo dobro, da poiščeš drugo mnenje. Tudi tvoj avto zasluži pošteno popravilo, tvoj opis napake pa diši po fušarski diagnozi v stilu, bolje da "preventivno" zamenjamo pol motorja kot da se poišče pravi vzrok napake. Morda bi namesto pooblaščenega servisa raje obiskal kakšenga specialista za "bosch" črpalke.

LP Tristan01

Objavljeno: Ne feb 18, 2007 4:30 pm
Napisal/-a Pavka
Clio nima ravno "bosch" črpalke. Vendar se strinjam s tem mnenjem in predlagam:
MEHANIKA DIESEL VINDER, popravilo visokotlačnih črpalk in ostala precizna mehanika

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 10:39 am
Napisal/-a bianchi
meni pa smrdi tole po ''petrol-zanic nafta in posledicno okvare na renaultih'' - se motim?

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 11:00 am
Napisal/-a Scorp84
A dejte nehite že o petrol-u in zanič nafti pri njih. Ne branim jih, sam koliko berem forum noben nima dokaza da je petrol kriv. Tisto kar je pa bilo na dolenjskem enkrat lani, je pa bil sam lastnik kriv. Drugače me prav zanima, koliko vas je dejansko nalilo zanič bencin. Vam jaz povem da sem že nekajkrat nalil zares zanič nafto ampak to niso bile razlike kokr eni pravite da 50-70 km manj naredili pri polnem tanku. No pr men je bilo res nenormalno nemiren tek motorja v leru, da je učasih skoraj ugasnil.To se je bolj pri 1.2 mašini poznalo, zdej k mam 1.6 pa so bolj nihali obrati. Vam pa povem, da če boste nalili pač slabo nafto, vam bo takoj začel nenormalno žret bencin al dizel. Iz 700km kokr sta mi ta dva avta naredila pri polnem tanku, sem naredil komaj 400km. Da bi avto kej slabše štartal sploh ne opaziš, pa še končna hitrost je bila ista. Vsen je pa žrl k pri norcih. Ne bom povedal kje sem tankal, sam tko pa povem da pri petrolu skoz tankam in pri njih nikol nisem imel nobenih problemov. Prav tako fotr ki dela vsak dan z avtom in je že v letu in pol naredil 90tisoč pa nobenih problemov. Bivši avto pri 290 tisoč nobene okvare na motorju uglavnem delal je kot nov pa je isto bil skoz tankan pri petrolu.

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 11:21 am
Napisal/-a bianchi
khm, se opravicujem, berem sobotno delo, kjer omenjajo povracila skod zaradi slabega goriva. govora pa je v glavnem samo o petrolu in renaultih. to je to.
glede na to, da teh tezav vecina nima, je pa smisleno iskati tudi druge razloge.

Objavljeno: Če feb 22, 2007 12:22 am
Napisal/-a tony1
če je zružila pumpa in spustila kakšne železove opilke v sistem, ne bo nič škodilo, če se menja tudi dovodne cevi...