Stran 1 od 1
Problemi s Climatronic- Golf V- ne greje pravilno?!
Objavljeno: Po feb 19, 2007 2:49 pm
Napisal/-a Cloud
Pozdrav vsem!
Mene pa nekaj zanima:
Ko na climatronic nastavim zeljeno temp. na primer 21C- vklopljeno je ECON in AUTO- mi zacne lepo gret. Ko pride do določene temp. začne pihat hladen zrak(?). Da mi spet greje morem visat temp. ko spet doseze temp. spet piha hladen zrak. Tako da je prav hladno. Ce imam izklopčjeno AUTO je situacija malo boljša. Zakaj se to dogaja? Na Porsche KP so mi rekli da racunalnik ni zaznal nobene napake in to sem 2x peljal in 2x dobil isti odg.?! Aja, se ŠTOP luči se mi same od sebe vzgejo- ko je avto ugasnjen- in tudi tu racunalnik ni zaznal nobene napake. Zdej, al me prenasajo okrog al se jim ne da delat al kaj...
Najbolj me zanima za klimo oz. gretje kako bi se dalo to nastavit.
HVALA za odgovore!
Objavljeno: Po feb 19, 2007 10:02 pm
Napisal/-a profič
zdravo.
tale zna biti kar težka''??? Pogledat je treba s testerjem ne samo kode napak v računalniku klimatronica ampak je treba iti s testerjem pogledat najboljse med testno
vožnjo vrednosti katere dobiva climatronic od svojih senzorjev.da se tudi preko testerja aktivirat motorčke ki obračajo lopute zraven pa gledat če se dejansko premikajo da ni kaj zlomljeno ali odklopljena kakšna cev ventilacije.
Objavljeno: To feb 20, 2007 1:10 am
Napisal/-a Cloud
Hvala za odg. Tezka prepricat mehanike na Porsche-ju. Bomo vidli...
Objavljeno: To feb 20, 2007 6:47 am
Napisal/-a Bosko001
Deluje mi, kot da bi bil zapacan senzor za merjenje temperature v kabini. Poišči armaturi kje imaš reže, kjer vleče zrak na senzor, pa ga poiskusi prvo samo s sesalcem posesat, pa probaj, če ne bo pomagalo pa potrebne temelitejše čiščenje. To je leo pogost pojav, če se uporabljajo različni spreji za nego armature in se le ta odlaga na senzor, kamor se potem lepi prah in ga zapaca. Poizkus, te nič ne stane! Na servis še vedno lahko greš.
L.p.
Objavljeno: To feb 20, 2007 7:57 am
Napisal/-a profič
Tudi boskotov predlog je dober ampak tvoj avtoje golf 5 še bolj svež ne verjamem da si ga že toliko šprical da bi se senzor umazal.Drugače se tasenzor nahaja pod režo cca 1*1
cm na srednjem delu armature.Če imaš garancijo naj kar zrihtajo na servisu,drugač se pa lahko zmenmo imam tudi vw tester. L.P.
Objavljeno: To feb 20, 2007 4:46 pm
Napisal/-a Cloud
Ja, kaj naj recem. Tezit bom šel na servis, sej drugega mi ne preostne...
Hvala za odg. Profič, iz kje si pa ti točno- Šmarje kje so? Jaz sem iz Portoroža, tako če bi se kej zmenla za test, samo da vem.
Objavljeno: Sr feb 21, 2007 7:31 am
Napisal/-a vincent
malo sumim da se zatika loputa ki spušča (oz bolje rečeno regulira) količino toplo/hladnega zraka.
in ne...ni vsaka napaka zapisana vračunalniku.....če je napaka take vrste da jo lahk odkrije kater izmed senzorjev se b le ta zapisala...drugače žal ne.
tako da bo bolje da pelješ avto še h komu drugemu.
Objavljeno: Sr feb 21, 2007 9:12 am
Napisal/-a joztom
Ker gretje ugasne bi rekel, da senzor deluje. Pri PSA je to narejeno na mini ventilatorček, ki iz kabine vleče zrak na senzor. Če se to zapaca so podobni simptomi. Včasih ta ventilator tudi odpove ali si navleče las in dlak noter. Potrebno je snemanje armaturne letve in čiščenje osi. Kako je pri Golfu ne bi vedel. Tudi lopute za hladen zrak nima, ker to deluje na ventil tople vode čez radiator, ki ga poganja motor, v starih avtih je bilo to na zajlo.
Objavljeno: So mar 03, 2007 11:11 pm
Napisal/-a Cloud
Odpravil sem se na Porsche KP in jim malo povedal, seveda na kulturen način, kaj bi lahko bilo vse narobe in naj se podrobneje lotijo dela. In uganite kaj so ugotovili?
Da je sel kompresor klime?!

Ma kako gre lahko kompresor klime, sej avto imam 2 leti?!??!
V glavnem v torek imam popravilo oz. zamenjavo kompresorja in se sreca da je avto v garanciji ce ne bi me uzgali za 930€

Objavljeno: So mar 03, 2007 11:59 pm
Napisal/-a krucymucy
sanden kompresor?
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 12:05 am
Napisal/-a Templar
Cloud je napisal/-a:Šmarje kje so?
Najprej kje JE to in ne SO
To je okoli 25km iz Celja proti Rogaški Slatini oz. SLO/HR meji
Glede teme pa mislim da ni senzor ampak sama centralna enota climatronica ki je očitno pozabila vmesne stopnje delovanja oz pozna samo toplo/hladno ter on/off. Verjetno je kak del skurjen oz ne deluje po moje bo treba menjat elektronski del kot tak.
Kot že rečeno tester napake ne vidi ko je naprava v full mode(pri čemer so verjetno testiral) ker do napake prihaja vmes ko more držat temperaturo to pa se zgodi potem ko jo je že dosegel kar pomeni da bo treba verjetno, kot že rečeno s testerjem na vožnjo.