Stran 1 od 1
Semering
Objavljeno: To feb 27, 2007 9:32 am
Napisal/-a JZ
Eno vprašanje - pravkar zamenjana sklopka, naslednji dan na novo oljni madeži v okolici sklopke. Stara sklopka suha, brez sledi olja. Strici so mi povedali, da je šel semering v maloro, mogoče ve kdo zakaj zdaj, inl ali je možno (olje kar fino teče) da dela sklopka brezhibno ne glede na to, da 'naj' bi puščal semering.
Objavljeno: To feb 27, 2007 11:01 am
Napisal/-a tristan01
Tole pa ne bo dobro.
Če je šel semering, pomeni, da teče/kaplja olje na sklopko ali v njeno okolico. Če olje še ni prišlo na lamelo pa še bo. Takrat bo sklopka začela drseti. Drugi problem pa je v tem, da ti zmanjkuje tudi olja v motorju.
Vsekakor bi bilo pametno zadevo čimprej rešiti, preden uničiš še lamelo.
LP Tristan01
PS: Dokler ne rešiš problema pa redno kontroliraj nivo olja.
Objavljeno: Sr feb 28, 2007 9:40 pm
Napisal/-a profič
pozdravljen
ko bi se naučili na tem forumu napisat kakšen konkreten podatek o avtu ( tip motorja iz prometne) bi ti lahko vsaj svetoval. Tako pa glede na to da je prej bilo suho so verjetno kaj zafušali pri montaži(mogoče pa teče na semeringu polosovine glede na to da sklopka ne drsi) .
Objavljeno: Sr feb 28, 2007 9:48 pm
Napisal/-a phoebus
Če ti teče iz menjalnika je pa tolk boljše ker ne moreš kontrolirat nivoja...najprej postane glasen, potem pa revček neha delat
Če karkoli kjerkoli na avtu pušča, se vedno čimprej urgira! Enako kot če krvaviš; olje je kri mašine (in ja, škoda bi blo uničit novo sklopko)
Objavljeno: Sr feb 28, 2007 10:18 pm
Napisal/-a Dariooo
tristan01 je napisal/-a:Tole pa ne bo dobro.
Če je šel semering, pomeni, da teče/kaplja olje na sklopko ali v njeno okolico. Če olje še ni prišlo na lamelo pa še bo. Takrat bo sklopka začela drseti. Drugi problem pa je v tem, da ti zmanjkuje tudi olja v motorju.
Vsekakor bi bilo pametno zadevo čimprej rešiti, preden uničiš še lamelo.
LP Tristan01
PS: Dokler ne rešiš problema pa redno kontroliraj nivo olja.
hmm...kar si napisal je res, da bo sklopka zacela drset....samo zdaj je uprasanje kiri semerig je spustil, ker je lahko spustil tudi kak semering na ohisju menjalnika, kjer gredo not vodlila za prestavljanje.druga stvar je ta, da ce je spustil semering na menjalniku (na obmocju sklopke) mu bo prej zmankovalo olja v menjalniku, ker iz menjalnika gre gred vn v vztrajnik.Ce pa je spustil semering na glavni gredi, pol pa...ne vem...ok mozo da tudi tko pride olje na sklopko ja...samo tezje....drugace pa itaq po vonju vidis kiro olje je....al menjalnik al motor
drugace neki mi ni jasno...ti si sel menjat sklopko, ker si imel olnje madeze pod avtom...in pol drug dan so se ti zopet pojavli?? sej sklopka nema veze ce olje pusca
LP
Objavljeno: Sr feb 28, 2007 11:00 pm
Napisal/-a joztom
Kot smo že razpravljali, terja menjava sklopke pripravljen semering in skrben pregled. Dosti neveščih mojstrov rado to izpusti, razlog je v tem, da je kar komplicirano priti do semeringa. Označiti je treba vztrajnik in vijake. Pri privijanju potrebuješ kiloključ in včasih še kotomer. Vijake je potrebno lepiti. Če narobni Loctite vzameš, še raje pušča (pravi je 243). Še enkrat podrite in preglejte stanje in zamenjajte potrebni semering, lahko gre na gredi menjalnika ali pa na glavni gredi motorja.
Objavljeno: To jan 12, 2010 4:16 pm
Napisal/-a Caby
Na astri g 1.6, 101KM letnik 04, počasi pušča olje. V bistvu je tako, da pozimi ne pušča, poleti pa(Takrat je tudi začel, pot na morje), verjetno zaradi raztezanja pri različnih temaraturah.
Mehanik je ugotovil da pušča semering.
Sedaj pa mene zanima kakšen pregled je potreben da se ugotovi da pušča semering?
Koliko gre meni poznanstvo motorja je to kot nekakšen ležaj na bloku ki drži glavno gred ki gre potem naprej v menjalnik?
Torej kako mehanik ugotovi semering? Kaj pa če je samo tesnilo? Malo sem pogledoval koliko so kaj semeringi..10€ je to možno? Sedaj edino dela je ogromno, se pravi podret komplet mašino in še menjalnik verjetno?
Malo sem še gledal vzroke...preveč olja, še kaj drugega?
Prebral sem tudi da je nevarnost uničenja sklopke, tako da to bi moral urediti čimprej. (Ne me napasti kaj čakam. Avto ogledujem.) Seveda bi opravil še veliki servis ko bo ravno mašina podrta..
Cenovno me malo zanima. Delo bo vsekakor najdražje pomoje.
Objavljeno: To jan 12, 2010 5:08 pm
Napisal/-a lisko
Ležaj je ležaj.....semering pa je tesnilo

In če pušča na gredi potem ne more bit drugega kot semering, ker česa drugega tam ni

Ležaj opravlja funkcijo držanja na mestu/vrtenje gredi......semering pa preprečuje iztekanje olja s katerim se ležaj maže.
Da bo prišlo na sklopko in bo le ta začela drset je v malo primerih.....men recimo pušča ta semering že dve leti.....
Vzrok pa....pač obraba/dotrajanost materiala.
Objavljeno: To jan 12, 2010 6:01 pm
Napisal/-a gogo1
skoraj ziher ti bo začela drseti, tko da vse ponovno narazen pa menjava semeringa pol pa gasa, v nasprotnem primeru lahko še lamelo zažgeš
Objavljeno: To jan 12, 2010 6:04 pm
Napisal/-a kamnčan
Joztom* Ko sem menjal sam sklopko pri prešnemu avtomobilu (no pomagal mi je od setrične fant) Sva sklopko zamenjala sama pa se semering zravn pa ni blo nobenih problemov pol. Šravfov nisva lepila, označevala jih tudi nisva. Tko da tukaj gre bl ko ne za malomarnost tistega ti mu je menjal sklopko. Ker do Lamele pride not olje samo prek semeringa če ta pušča.
Objavljeno: To jan 12, 2010 6:07 pm
Napisal/-a gogo1
za kateri avto že gre??
Objavljeno: To jan 12, 2010 6:12 pm
Napisal/-a kamnčan
Ce govoriš o meni gre za fiat bravota 1.6 16v
Objavljeno: To jan 12, 2010 8:21 pm
Napisal/-a Caby
ok, se prav je semering tesnilo, menjava pa potrebna čimprej da ne začne sklopka drset.
Cena pa tudi ni pretirana tega semeringa, edino delo. Slišati je super..
Objavljeno: To jan 12, 2010 8:50 pm
Napisal/-a Nejko87
Vztrajnik se pocahna zaradi senzorja pozicije motorja...
Objavljeno: To jan 12, 2010 9:09 pm
Napisal/-a lisko
Ne vem no.....kolko primerov je znanih da je zamastilo sklopko ? Men kot rečeno pušča že dve leti....Mam sicer namen polet menjat komplet s sklopko vred ampak to me pride okol 600 evrov....Glede na to da pa sklopka še dober grabi in pa da puščanje tega semeringa pri mojem motorju je tko standard.....se ne sekiram preveč.
Objavljeno: To jan 12, 2010 11:09 pm
Napisal/-a odprema
@caby: če ti je mehanik ugotovil katero olje ti pušča tudi ve kateri semering je zanič. Če ti pušča semering na osovini menjalnika je verjetnost, da pride do lamele sklopke manjša, ker se olje steka po notranjem ohišju menjalnika in na spoju z motorjem prikaplja ven, olje je v večini primerov svetlejše, ni črno kot motorno, ima pa tudi drugačen vonj. Večkrat je treba preveriti nivo olja! Če pušča semering na glavni gredi, je olje črno, obstaja pa večja verjetnist, da pride v stik z lamelo, ker se semering nahaja takoj za vztrajnikom, teče po njemu na zadnji strani, ko se pa vrti, pa olje razmetava po celi natranjosti menjalnika, in tudi prej ko slej pride na lamelo. Ko je lamela enkrat mastna je zanič. Trerba pa je biti tudi pozoren na tesnilo karterja, posebno pri stiku motorja z menjalnikom. Če pušča pri tem tesnilu se kepljice olja pojavijo na istem mestu.