Stran 1 od 1

Problemi na MB C200 CDI

Objavljeno: Če mar 01, 2007 10:36 pm
Napisal/-a XSONDX
Imam eno vprašanje ker ne vem točnega odgovora, prav tako ga ne ve avtocommerce in bi radi na mojem avtu doktorirali.

Imam Mercedez C200 CDI letnik 2005 in imam sledeči problem
Avto nekaj časa normalno vleče in tudi obrati se lepo dvignejo preko 4000 rpm, nakar po recimo 10-15 minutah avto ne vleče več in ne morem dvignati obratov na več kot 3000 rpm pa še to le recimo v tretji naprej je že težje priti do tja.
Na testerju nič ne pokaže, sedaj pa mi pametujejo nekateri da je to turbo (avto ne kadi) da so šobe (poraba goriva normalna), ali je možno da je za to kriv egr ventil ki ga vozilo ima.

Če je že kdo imel podobne izkušnje naj mi prosim pomaga ker nimam veselja plačati doktorata nekemu avtomehaniku na avtocommercu.
Prav tako se priporočam če mi kdo pove za kakega dobrega privat mehanika, ki je sposoben "šraufati" mercedeza.

Že v naprej hvala lepa in lep pozdrav

Objavljeno: Če mar 01, 2007 10:47 pm
Napisal/-a RedBull™
hehe,če še ne veš je od autocommerca odšel najboljši diagnostik za mercedeze v sloveniji. Če on ne zna rešiti problema,potem se ga ne da.

Dela pa na drugem mercedezovem servisu, Trendy. Oglasi se tam ;)

http://www.trendy.si/index.php?show=servis

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 9:43 am
Napisal/-a Mirando
...kolega imel dokaj podoben problem na VW GOLF IV - bila je kriva turbina ... kaj natančno se ne spomnim - Korenjak (Ptuj) mu je uspel porihtat -

[url]http://www.dtskorenjak.si/ponudba.htm#turbo![[/url]

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 9:57 am
Napisal/-a vincent
poskusi takrat ko avto nevleče..se ustavit, ga ugasnit, prižgat nazaj ter probat

se bo napaka ponovila ali bo OK? (verkjetno je da rač. vrže v zasilni način delovanja).

možno da je kaj okoli turbine - vendar ne sama turbina....kak ventil, cevka oz. kak zadeva ki ne opravlja svoje funkcije in ko računalnik/senzor zazna motnjo (ne vem..spremenjen pritsik trubine, pretok zraka) vrže v zasilen način delovanja.

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 10:52 am
Napisal/-a Mirando
...točno tako...
meli smo podobno težavo na E-ju, pri cca. 40kkm; ker ima avto SIMBIO so neposredno menjali turbino, pa je bilo OK... drugače bi najbrž skušali kaj popravljat....!

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 10:44 pm
Napisal/-a profič
zdravo
tvoj problem je treba spremljat s testerjem med vožnjo in ugotovit kateri podatek odstopa od normalne vrednosti takrat ko avto več ne vleče,če se problem javi takrat ko ga pritiskaš potem je možno ker ima variabilno turbino da lopatice štekajo zaradi ostankov izgorevanja ki se na njih nabirajo,polnilni pritisk je celo prevelik in računalnik preklopi v zasilni program.Imel sem nekaj teh problemov z audi ji na mercedesu samo enkrat.Lahko tudi popravim,drugače je pa tako da zakaj bi si iskal probleme drugod ,če je že tistih od rednih strank dovolj. L.P.