Stran 1 od 2
avto ni vžgal, zdaj pa sveti lučka za akumulator
Objavljeno: So mar 03, 2007 9:18 am
Napisal/-a ovinkar
Golf dizel 2 se mi par dni nazaj ni hotel prižgat. Mašina ni niti zajamrala, kot da bi bil prazen akumulator. Ampak akumulator ni bil prazen.
Potem sem prižgal zaganjač preko akumulatorja in uspelo je. Ampak pokaže se še en problem-sveti namreč lučka za akumulator. Tako sem se vozil 2 dni. Avto normalno vžge, luči na avtu svetijo, neprekinjeno pa sveti tudi lučka za akumulator. Če se akumulator ne fila potem bo mogoče že naslednjič crknil ali pa bi že moral?? Avto je bil medtem prižgan 4krat. Skupno je bilo narejeno 100 km. Akumulator je 55A in je bil kupljen lani februarja.
Varovalke smo pregledali in so OK.
V čem bi lahko še bil problem?
Objavljeno: So mar 03, 2007 9:26 am
Napisal/-a jack6

Prvo poglej če je pas od alternatorja dovolj napet oz. kdaj je bil nazadnje menjan.
Če je ok potem je pa napaka na alternatorju in ga boš moral zamenjat popravit itd.
Objavljeno: So mar 03, 2007 9:36 am
Napisal/-a dr.otkar
kot je napisal jack, prvo preveri če je jermen dovolj napet, potem pa napiši katere firme je alternator (bosch,iskra,valeo).
Na alternatorju preveri če je povezava z aku-jem sploh o.k.
Objavljeno: So mar 03, 2007 11:41 am
Napisal/-a ovinkar
Jermen se vrti, alternator pa je Bosch.
Med delovanjem sem testiral napetost iz alternatorja in ugotovil da nima napetosti.
Gre torej za okvaro alternatorja? Ne vem kakšno vezo ima to da mi s ključem avto ne vžge.
Kakšne so torej možne okvare na 21 let starem alternatorju? Če je predrago potem raje kupim drug avto ker sem ga tako ali tako mislil junija ker takrat poteče registracija.
Če gre samo za ščetke ali kar je že notri in če je do 30 evrov, potem se ga še spravim popravit.
Objavljeno: So mar 03, 2007 12:45 pm
Napisal/-a ovinkar
Menda obstaja tudi nekakšen regulator, ki fila akumulator iz alternatorja glede na napolnjenost v akumulatorju... Hmmm
Objavljeno: So mar 03, 2007 1:28 pm
Napisal/-a sebaveh
na zadnji strani alternatorja je taka škatlica, ki je privita nanj. To je regulator s ščetkami. Odvij ga, in poglej v kakem stanju so ščetke.
Objavljeno: So mar 03, 2007 2:46 pm
Napisal/-a ovinkar
Odvil sem in poslikal. Na prvi sliki sem označil mesta kamor sem priključil lučko da bi videl če je napetost na izhodu. Sem pravilno priključil?
Slike:
http://shrani.si/files/dsc02052utsu.jpg
http://shrani.si/files/dsc02055utt7.jpg
http://shrani.si/files/dsc02056utvc.jpg
Kakšno je stanje teh ščetk? So preveč obrabljene da bi alternator kar naenkrat nehal proizvajat napetost?
Objavljeno: So mar 03, 2007 4:12 pm
Napisal/-a Skalaš
Poglej če je dovolj vode v akumulatorju, ali pa če so kleme zapacane. Drugače pa še mora biti v garanciji (če je res akumulator izvor težav). Sicer pa bi se naj v teh avtomobilih tovarniško nahajali 75 Ah-ski.
Lp
Objavljeno: So mar 03, 2007 4:40 pm
Napisal/-a ovinkar
??? zakaj bi bil akumulator kaj kriv tu saj že eno leto dela brez problemov
Objavljeno: So mar 03, 2007 4:46 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ti maš krtačke hin.So že čist na koncu. Zamennji jih.Zamenju jih pa boš lahk samo v kompletu z reglerjem.Mislim da ne bi smelo koštat več kot 20€.
LP!
Objavljeno: So mar 03, 2007 7:10 pm
Napisal/-a ronnie
zamenjaj regulator ( krtačke total fuč) > očusti tudi tisti jeziček, ki se vidi na tvoji drugi sliki da bo ziher kontakt
napetost se meri z volt metrom in tako, da je alternator priključen na aku
torej nič odklopljenih kablov
Objavljeno: So mar 03, 2007 7:23 pm
Napisal/-a SlaFko
Regler zamenjat!
Kj avto ti vžiga na kluč al ne?
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 10:47 am
Napisal/-a dr.otkar
zelo pametni odgovori STROKOVNJAKOV AVTO PODROČJA !!!
Zamenjaj akumulator saj imaš premajhnega - najboljši bo oni za traktorje
Zamenjaj regler je sigurno zanič - ščetke se ne dobijo - imam jih kolikor hočete
Lučka za alt. sveti če so diode v k..., sveti ko je zadeva znucana do take mere, da se ščetke še dotikajo rotorja pri obratih in zato lučka takrat ugasne.
Zakaj ni kdo svetoval človeku naj pogleda kolektor če je on iztrošen(ga ni več).
Najmanj problemov je s tem alternatorjem, zamenjaš ležaje (hiba je da zadnji znuca ohišje) ščetke in gas.
Še enkrat prvo je jermen (11.9 x 950 - zaradi širine se interval zategovanja zmanjša na 6-12 mesecev) obrneš jermenico alt. in vidiš ali se motor obrne z njim
ščetke menjaš ker imaš zadevo razkopano.
poglej kolektor in preveri ležaje
preveri gl. kabel +, malega pritisni na maso in takrat ti pri kontaktu zagori lučka v armaturi.
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 10:48 am
Napisal/-a dr.otkar
sem pozabil, daj slikaj mi kakšen je jermen
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 2:22 pm
Napisal/-a SlaFko
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 2:25 pm
Napisal/-a SlaFko
dr.otkar je napisal/-a:zelo pametni odgovori STROKOVNJAKOV AVTO PODROČJA !!!
Lučka za alt. sveti če so diode v k..., sveti ko je zadeva znucana do take mere, da se ščetke še dotikajo rotorja pri obratih in zato lučka takrat ugasne.
What
Avto misli met še 3 mesce zt bo zadostovalo če zamenja krtačke!
Al se pa odpravi po drugega na odpad! Bo ceneje kot pa tega obnavlat!
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 2:34 pm
Napisal/-a michelin
ja jast tudi pravim da je najcenejša varjanta dobit altenator na odpat al pa na bolšjaku je dost dilrjev ki to očistjo in obnovijo (avto je luksus)
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 5:29 pm
Napisal/-a dr.otkar
Pametnjakovići, kaj je ceneje odpraviti napako na lastnem alternatorju, ali kupiti na odpadu ali še slabše bolšaku drugega, katerega boste obnavljali čez 1-2 tedna ???
Krtačke so videti skoraj na koncu, vendar še za 3 mesece, zato pravim da je napaka drugje..
Jermen ?????
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 8:52 pm
Napisal/-a ronnie
jermen bi izključil kot morebitno napako, ker pri golf II dizlu in bencincu, če drsi jermen cvil kot hudič in ga moraš slišat, če tudi si naglušen.
Akumolator je res premajhen za dizla , ni pa treba pretiravat z traktorskim.
75Ah je zadosti, ampak za tvojo lučko ni kriv aku.
Zdej pusti tega notri, ker zimo si preživel.
Ledica ti zasveti kadar je na BF premala napetost > torej napetost ni zadostna
Torej možni vzroki; regler je crknil, krtačke, diode, kolektor
1 Očisti vsa kritičma mesta, kjer so kabli pritrjeni od alternatorja do aku.
2 očisti tisti kontak, kot sem ti že rekel,
3 če ni spremembe se nekje se sposodi rabljen a dober reglar in sprobaj.
če še vedno ni uspeha je pa treba obnovit alternator.
ocvirk; tisti kabeljček, če ga daš na maso je bosa. Če bi bil prekinjen mu ledka ne bi svetila nikdar pa naj lifa ali ne in ob samem kontaktu tudi ne.
Objavljeno: Ne mar 04, 2007 11:24 pm
Napisal/-a ovinkar
Ronnie kaj je to kolektor? Je to napetostni regulator? In kje se nahaja napetostni regulator?-ne vem kje ga iskati, v alternatorju ga pa ne najdem ker ne vem kako naj bi izgledal
K mehaniku ga očitno res ne morem več peljat, da ne bom slučajno naletel na komercialista, ki bi mi avto spedenal do konca, čez 3 mesce ga bi pa vseen pelal na odpad ker je prerjavelost karoserije pač 21 letom primerna
Jutri vzamem rokavice in operacija ¨detektiv¨ se začne
