Stran 1 od 1

rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 7:51 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Mah in ti avtomobili - prej sem se vozil, pa se mi je prižgala rumena lučka z lepo slikico. V navodilih (ja, še jih hranim) piše, da opozorja, na napako motorja oz. napako v izpušnem sistemu. A je že kdo imel ta problem - je to lahko kaj hudega (ker sedaj ravno ne plavam v denarju)...
Avto je pa Hyundai Accent, 1.3, '00 letnik...

Hvala Vam za vso nadaljno pomoč oz. nasvete.

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 8:38 pm
Napisal/-a Dariooo
stvar je taka...ce je lucka oranzna al rumena neka napaka je 100% ampak ni kriticna za motor da bi bile kake hude posledice, ce je pa rdeca se obvezno mores ustavit in avtovleko do mehanika.

drugace ce je o izpusnem sistemu....lahko da je sonda lambda, lahko da je katalizator (ampak dvomim da bi ti to napako zaznal pc od avta) in pol je lahko se kaka elektronika od avta.Pri meni je bil problem AGR ventil (nimam istega avta kot ti !!!), ki je namenjen ekologiji.

Drugace cim prej do elektricarja al mehanika ;)
LP

ja

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 8:57 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Ja, sem vprašal enega, ki ima isti avto - in je pri njemu slučajno isti problem - le da on ve, da so te lambda sonde - ampak vsaka stane po 65 tisoč tolarjev, kar je ogromno + delo (na servisu). No, saj on se še normalno vozi naprej - baje je napaka ekološke narave - pač to sedaj ni ravno čisto (sicer - kaj pa je), ampak problem je potem na tehničnem.
Ni to neka igračka. In to ne moremo kar doma s kolegi v garaži menjat . . .
Ah. Ja sprva sem mislil, da mi je olja zmanjkalo - podobna lučka - potem pa to - ja nič - jutri gre lepo na servis - adijo denarčki...

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 8:59 pm
Napisal/-a lublancan
lambda neoriginalna je od 10-20000 sit ;)
drgač pa je lahko še kje drugje napaka, recimo vbrizg goriva itd
kolko km pa maš narjenih?

ja no

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 9:23 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Ampak kje bom pa dobil koga, da mi bo dal neoriginalno noter?
Narejenih je pa skoraj 80.000 km. Ja, nič - potem moram jutri na servis, da vidim, kaj bodo rekli.

Še nekaj mi povejte - je možno, da je napačno gorivo noter? Jaz točim 95. Bi moral kaj drugega?

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 9:32 pm
Napisal/-a zmeden
neoriginalni del ti lahka našraufa vsak ko zna šraufat!!!ka še nisi slišu za ˝ponaredke˝ ki so občutno ceneje kot original...avto pa tud dvomim da je še v garanciji?!? :roll: glede goriva... ka pa če maš dizla??? JOK3 :twisted: :twisted:

lp Robi

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 9:36 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Hehe, ne res - avto je bil kupljen pol leta nazaj in od takrat nič rabljen. Sicer pa ja - star je že 7 let - garancije ni ni . . .
Sedaj pa sem šel točit, pa ne vem, sem kar 95 natočil - a bi moral res kaj drugega - če imam kdo isti avto - pomoč ...

Ja, vem, da so ponaredki cenejši. . . ah . .. nekaj bo treba naredit . . .

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 9:45 pm
Napisal/-a zmeden
moje mnenje je da greš do enega mehanika da ti postavi diagnozo,potem greš v eno avtotrgovino kjer se pozanimaš za ceno delov,potem greš do druge trgovine in ponoviš vprašanje,in tako naprej...potem pa vidiš kje je najceneje in tam to kupiš! :) potem greš do mehanika in ti to zamenja,plačaš in se voziš! :vrum :twisted: glede goriva je pa tk...tankaš lahko 95 oktanskega brez problemov,bolše je pa če tankaš 100-ko!!! :wink:

lp Robi

Objavljeno: Ne mar 04, 2007 11:12 pm
Napisal/-a profič
Če ti ni predaleč se lahko pri meni oglasiš ,imam tester ki prepozna hyundaya in tudi nekaj delov za probat .Če je lambda imam novo za cca 13-14k starih mislim da imaš
štirikabelsko sondo.L P

Objavljeno: Po mar 05, 2007 2:27 pm
Napisal/-a protonika
A se nisi hvalil, da imaš navodila? Tam ti tudi piše, kaj točit. Ampak po mojem točiš prav.
Neoriginal lambdo ti ponudijo celo na pooblaščenih servisih, res ne vem, v čem je problem. Kot rečeno, najprej moraš pa ugotoviti, kaj zares tvojemu accentu je.

Objavljeno: Po mar 05, 2007 3:07 pm
Napisal/-a Tamara
Fant, če ravno ne plavaš v denarju (sej, kdo pa? :? ) kupi neoriginalne dele, ni z njimi nič narobe in bo avto delal enako kot s tistimi 5x dražjimi :-P.

Objavljeno: Po mar 05, 2007 3:39 pm
Napisal/-a SlaFko
Sj če ti sonde ne delajo, ne rabiš katalizatora! ;>
Priložnost za tuning za tuning izpušnega sistema :P :P :P

Objavljeno: Po mar 05, 2007 7:23 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Mah najbolj, da komplet izpuh stran poberem, bo pač mal hujši zvok, ampak ne bo nobenih težav . . .

Objavljeno: Po mar 05, 2007 8:43 pm
Napisal/-a erixon
Točno ta isti problem je mela moja kolegica na svojemu accentu tut letnika 2000. Se ji je usul katalizator in tut lambda je že bila zanič. Tudi njej se je prižgala rumena luč za motor. Na uradnem servisu so ji svetovali neoriginal katalizator in lambdo pa jo bo prišlo nekje 160 €. Meni se to zdi kar ugodno.

Re: rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: Pe maj 03, 2019 4:43 pm
Napisal/-a fulgur
Pozdravljeni,

tudi meni je posvetila rumena lučka "Check engine".

Moj avto je: Polo, 2003 letnik, 9N, 265.000 km, 1.2 l, 47 kW

Sem se priklopil na računalnik od avta z aplikacijo VCDS-Lite Version, ki je našel naslednjo napako:

1 Fault Found:16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00

Na spletni povezavi http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 420/001056 je glede napake napisano tole:

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
Possible Causes
Leakage in Intake and/or Exhaust System
Catalyst faulty
Oxygen Sensor(s) faulty
Oxygen Sensor(s) Control faulty
Possible Solutions
Check Intake and Exhaust System for Leaks
Check Catalyst
Check Oxygen Sensor(s)
Check Oxygen Sensor(s) Control
Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check
Special Notes
For 1.8T's experiencing this fault code, this thread may be useful: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057
Check the Official Factory Repair Information for any TPI/TSBs that apply to dealer level Engine Controller flash updates for the vehicle in question.


Mehaniku sem to omenil, pa je rekel, da je voda prišla v motor, da gorivo ni bilo dobro in da naj vsake toliko časa v tank vlijem alkohol in bo v redu.

Vsake toliko časa mi lučka posveti, potem spet neha za kakšen dan in potem spet posveti in sveti par dni itd.

Prosil bi za kakšno usmeritev, kaj točno bil lahko bil problem.

Hvala že vnaprej.

Re: rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: Pe maj 03, 2019 5:25 pm
Napisal/-a nejc1
Verjetno je kar katalizator izrabljen in bi bila potrebna obnova oz. zamenjava. Če je res oz. kaj točno je problem pa prek foruma ne moremo rečt. Avto na nek pameten tester in mehaniku ki zna z njim delat in se bo doreklo kje je problem...

Re: rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: So maj 04, 2019 8:55 am
Napisal/-a fulgur
Hvala. Je pa zanimivo, da sem včeraj tankal na MOL in je lučka ugasnila.

Opažam pa različno število obratov v prostem teku. Ponavadi jih je 800, včasih tudi 1100. Je lahko vse to posledica različnih goriv?

Re: rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: So maj 04, 2019 9:18 am
Napisal/-a pskoda
Če klima dela hladi se tudi povišajo vrtljaji v prostem teku.
Se zažene ventilator za hlajenje motorja se tudi povišajo vrtljaji

Re: rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: So maj 04, 2019 9:32 am
Napisal/-a Fan
Kot je bilo že napisano, priklop na spodoben tester in imeti nekoga v bližini ki zna s testerjem delati. Napaka je na sami inštalaciji kisikove sonde, kisikova sonda ali zapacana dušilna loputa ( po potrebi čiščenje in ponovna nastavitev ).
V koliko boste s svojo lučko vztrajali, se bo poslovil katalizator, kar pa potegne za seboj dražja popravila.
V kakšnem stanju so vžigalne svečke, kabli in zračni čistilec? Se je mogoče pogledalo ali je priklopljena podtlačna cevka pod ohišjem zračnega čistilca ( ali je sneta/počena/preparela ), tudi iz tega naslova bi lahko prižigalo MIL lučko - napačna vleka zraka.

Re: rumena lučka - preveri delovanje motorja

Objavljeno: So maj 04, 2019 10:26 pm
Napisal/-a fulgur
Lepa hvala, bom preveril pri mehaniku.