Stran 1 od 1
Lučka za olje utripa
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 1:03 pm
Napisal/-a DelPiero
Imam en problem. Vedno ko vžgem avto mi začne utripat lučka za olje in ne kaže obratov (obrati ostanejo na 0). Nato pa ko dodam gas se obrati dvignejo in lučka neha utripat. Nikdar pa lučka ne začne utripat med vožnjo. Imam pa VW polo 1,9 diesel. Kaj bi lahko bilo narobe?
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 1:07 pm
Napisal/-a ru7
Nisi dal podatka, če si dejansko gledu olje (na šipki). A ga je dost?
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 1:11 pm
Napisal/-a DelPiero
Olja je dost, servis pa je bil naret pred 20000km.
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 1:16 pm
Napisal/-a abbe
na kok pa mas servisne intervale?na 30000km?
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 2:22 pm
Napisal/-a ru7
Nism vedu, da sploh ker prizvajalc ma tolk dolg interval. Civic mislim, da ima predpisano na 10000km, eni avti vem da majo na 15000km.
Pol bi zame rekl da sem čist ubrisan, ko delam servise na 5000-7000km prevoženih

Objavljeno: Sr mar 07, 2007 2:52 pm
Napisal/-a čare
ja pa si resmal, precej vozil (novejših) ima interval na 30tkm,edin če ti v enem letu ne nrdiš več kot 5-7 tkm pol pa le nadaljuj tako ker pol gre servis na leto ne na kilometre,pri novejših pa km ali 2 leti
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 3:56 pm
Napisal/-a ru7
Klepam okol 20-30 na leto.
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 4:44 pm
Napisal/-a sonček
Kok pa je letnik avto? Kok kilometrov imaš prevoženih?
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 4:51 pm
Napisal/-a čare
ru7 je napisal/-a:Klepam okol 20-30 na leto.
no pol pa komot na 10 ali 15 delaš servis odvisn ker avto maš pa kakšne relacije
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 5:11 pm
Napisal/-a dr.otkar
Problem se skriva v alternatorju, dokler se ne dotakneš gasa ti gori lučka za alt., števec za obrate je na nuli, pa lučka za olje se prižge, mar ne.
Rešitev je da na modro žičko ki gre iz alternatorja priklopiš neko breme (žarnica 1.2W ali 2W) in drugo žičko vežeš na + kontakt, recimo na kabel od bosch pumpe.
Drugače mislim da je s tvojim mopedom vse O.K.
Če nisi za predelave, pa ob vžigu avta narahlo pohodi gas, da lučka za alt. ugasne.
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 5:12 pm
Napisal/-a ru7
Ni mi škoda dat za tiste 2-3 servise večrat na leto, da avto laufa tip-top.
Gre se za Civic VTI, tako da že zaradi obratov se ni za igrat s poceni olji in dolgimi servisi

Tisih 15k ko pride servis pa tut ni taka reč, da bi se šparal.
Itak ga pomojem ni olja, da bi mel iste mazalne lastnosti že pr 0 in 10000km, kaj šele 15 ali 30000. Svašta, pa da firma sama predpiše take servise. V Civicovi servisni piše, da če se vozi oštro je predvideno 5000km. Sicer osebno ne divjam, sam vseeno. Že prejšni lastnik se je tega držu in tut jst ostajam na tem.
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 5:16 pm
Napisal/-a Miholl
Verjetno so predpis o 30k km al pa 20k km intervalih podali malo vecji strokovnjaki kot klele gor na forumu....
Vcas si mogu olje menat na 10k km, danes ga pac na 30k km....tko k gre drugje tehnologija naprej gre tut tukaj...
Intervali menjave
Objavljeno: Sr mar 07, 2007 11:38 pm
Napisal/-a profič
Tisti intervali 30-40.000 km so samo modna muha evropskih znamk.Japonci niso nikoli imeli tako doooolgih intervalov ker vedo da so to kratkotrajne muhe enodnevnice ,ker
se zaradi predolgih servisnih intervalov pokažejo problemi drugje ,tako da večina proizvajalcev že vrača predpisane intervale na dol.Vseeno pa mislim da malo pretiravaš
in ti priporočam menjavo olja na 10-15000glede na kvaliteto olja ,pa ne pozabit še kaj druga naredit na avtu kot oljev mašini,kdaj si naprimer menjal olje v zavornem sistemu
itd itd ker cena za tvoj servis se mi zdi mizerna,že material pride večče je kvalitetno olje in filter razen če ti ne nalivajo not traktorsko olje??????
L.P.
Objavljeno: Če mar 08, 2007 10:27 am
Napisal/-a ru7
Hmm, okol 50 eur je 4l olja pa oljni filter (trenutno Elf Excellium LDX 5w40). Zračni filter je za čistit (CAI). Dobro, zavorno olje se ne menja na vsak interval, tko da tiste stroške niti nism štel, ker te doletijo v vsakem primeru za redne servise (ni važno na kok jih delaš). Štel sem samo material ki ga porabiš za servis če skrajšaš interval (dela nism štel ker mamo delavnico doma).
Glede kvalitete olja pa tko, da so mnenja VEDNO zelo deljena (slebe izkušnje z Castroli recmo), Elf je kokr sem ga mel zelo ql, poraba olja je minimalna.
Sicer pa Honda sama PRIPOROČA zmanjašanje servisnega intervala na 5000km ob ostri vožnji. Sicer vozim večinoma normalno z občasnimi skoki na >8000rpm.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 8:20 pm
Napisal/-a DelPiero
dr.otkar je napisal/-a:Problem se skriva v alternatorju, dokler se ne dotakneš gasa ti gori lučka za alt., števec za obrate je na nuli, pa lučka za olje se prižge, mar ne.
Rešitev je da na modro žičko ki gre iz alternatorja priklopiš neko breme (žarnica 1.2W ali 2W) in drugo žičko vežeš na + kontakt, recimo na kabel od bosch pumpe.
Drugače mislim da je s tvojim mopedom vse O.K.
Če nisi za predelave, pa ob vžigu avta narahlo pohodi gas, da lučka za alt. ugasne.
dr.otkar a si siguren da je to? Ker sem bil pri ne vem že kolkih mehanikih in nobeden ne ve kaj bi blo. Eden mi je omenil da bi mogoče bil problem v alternatorju. Drugač sem iz Rogaške.
Ja in utripa mi lučka za olje in ne za alternator.
LP