Stran 1 od 1
bravo 1.4 odmična gred
Objavljeno: Pe mar 09, 2007 12:37 pm
Napisal/-a kandy
Nujno rabim odmično gred za bravota.sicer nova stane nekje 100 eurov,ampak ker sem trenutno bolj brez keše bi rabil pomoč,če ve kdo za kakšo rabljeno?Kje bi najceneje dobil..

ops:
sam sem že uporabil iskanje po internetu pa na žalost nisem našel.
Objavljeno: Pe mar 09, 2007 12:41 pm
Napisal/-a Falco'
ti toplo priporočam novo.

Objavljeno: So mar 10, 2007 11:46 pm
Napisal/-a profič
rabljene itak ne boš dobil ker je to serijski felerin so zato "razprodane"takoj,škoda da je v vsaki mašini sam ena" noknvelna".Predn jo zamenjaš poglej če na vseh luknjicah ki špricajo po odmikačih šprica ven olje.ker so čisto drobne in se zadelajo sploh če je olje neredno menjano.Zato pred menjavanjem najboljše naredi izpiranje motorja (engine flush) dolij aditiv kar v staro olje naredi nekaj 10km
Zamenjaj olje in oljni filter
zamenjaj odmično gred+vse dročnike+cevko ki brizga olje vse skupaj bo cenejše od tistsga kar si sam mislil naredit ker
boš le enkrat delal
Če neboš vse menjal kot ti predlagam,pusti rajši staro gred še noter dokler se ti kaj cvenka ne nabere,razen ropota ne bo škode,gred je pa tako že zdaj zanič.

Objavljeno: So mar 10, 2007 11:59 pm
Napisal/-a trafo66
dobiš jo na
www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Objavljeno: Po mar 12, 2007 9:15 am
Napisal/-a kandy
a zdaj če se tak vozim kot je a nebo več škode kot koristi? Nebi bilo najbolje čimprej zamenjat?malo bi še moral prišparat,samo me je strah da bo motor vničlo to..
Objavljeno: Po mar 12, 2007 8:36 pm
Napisal/-a Strokovnjak
trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na
www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.

In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!

Objavljeno: Po mar 12, 2007 10:11 pm
Napisal/-a sonček
Poišči po avtomobilizmu.com/forum teme, kjer so bile debate o delih iz Italije, imaš nekaj folka tukaj na netu, ki se s tem ukvarjajo.
Objavljeno: Po mar 12, 2007 11:27 pm
Napisal/-a trafo66
Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na
www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.

In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!

malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.
Objavljeno: To mar 13, 2007 7:59 am
Napisal/-a Sm4jli
trafo66 je napisal/-a:malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav
jaz že 70k km točim Valvoline Durablend 10W/40, pa je še vse OK. Z motorjem nobenih težav....laufa kakor takrat ko sem ga kupil...ne vem no...
aja Trafo66 rabiš 4.1L, ne 4 :P
Objavljeno: To mar 13, 2007 5:46 pm
Napisal/-a Strokovnjak
trafo66 je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na
www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.

In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!

malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.
Koliko jaz vem o tehniki ti ne moreš vedet, verjemi da veliko več kot si ti misliš. Sam si pa svoje znanje pokazal z zgornjo "tehnično" izjemno dovršeno in izčrpno repliko, ki je na ravni fazanov v prvem letniku poklicne avtomehanične šole, na dne prvega septembra in bi bila dobra edino le za v kakšno gostilno ali trač revijo, ker je brez VSAKE UTEMELJITVE. Glede cene pa sploh nisi dojel, kaj sem s tem mislil.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 10:28 am
Napisal/-a trafo66
Sm4jli je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav
jaz že 70k km točim Valvoline Durablend 10W/40, pa je še vse OK. Z motorjem nobenih težav....laufa kakor takrat ko sem ga kupil...ne vem no...
aja Trafo66 rabiš 4.1L, ne 4 :P
nikoli še nisem 4,1 l spravu v motor. lahko edino če ga pri ravnokar ustavljeni mašini meriš. jaz ga merim pri hladnem motorju. itak je pa do maximuma samo škoda nalivat olje. boljše malo manj. valvoline lahko točiš in tudi bilo katero drugo olje, sam dročniki začnejo prepevat in sicer ne takoj ampak pri malo večji kilometraži. lahko pa to sam sprobaš. jaz sem že. nikoli ne hodim na fiatove servise ampak vedno se menim z mojstri ki šraufajo vse sorte avtov ampak vsak do enega mi je rekel toči v 1,4 mašino selenio 20k . to je zelo občutljiv motor na olje in lahko reče kdo kar hoče . jaz ga mam že 11 let in mam kar nekaj izkušenj s tem.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 10:33 am
Napisal/-a trafo66
Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na
www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.

In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!

malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.
Koliko jaz vem o tehniki ti ne moreš vedet, verjemi da veliko več kot si ti misliš. Sam si pa svoje znanje pokazal z zgornjo "tehnično" izjemno dovršeno in izčrpno repliko, ki je na ravni fazanov v prvem letniku poklicne avtomehanične šole, na dne prvega septembra in bi bila dobra edino le za v kakšno gostilno ali trač revijo, ker je brez VSAKE UTEMELJITVE. Glede cene pa sploh nisi dojel, kaj sem s tem mislil.
ajde ne bluzi in ne delaj se pametnega ker vedno se najde nekdo ki več ve.