Stran 1 od 2
Problem Peugeot 206 1.6 16v
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 10:13 pm
Napisal/-a Binko
Problem imam pri peugeot 206- 1.6 16 v lučka za elektroniko mi sveti. Drugo je ko avto prižgem mi kazalec za temperaturo vode skače gor in dol, gor in dol gre 3 ali 4 pol pa pade čist dol tako ko je pri ugasnemu. 3 problem je še da mi ne vklopi ventilatorja na hladilniku. Kaj bi bilo lahko narobe se jutri grem na tester prklopit pa se bo vidlo kaj je narobe. a se je kdo strčal s tem primerom že.
Voda pa kroži tako da termostat je dober

Objavljeno: Ne mar 11, 2007 10:38 pm
Napisal/-a Cash
Najverjetneje je termostikalo, pride pa tm okol 5000-6000 starih sit. Termostikalo pa najdeš pod cevjo za sesanje zraka. Odvijačiti ga boš moral z gedori, ker ga z navadnim ključem ne boš mogel, ker je vse skupaj narejeno iz plastike oz zalito s plastiko zelene barve in se ti bo ključ samo obračal, ker je ta plastika zelo mehka.
Jst sm menjal kar oboje, termostat in termostikalo, ker sm meu temperaturo enkrat 70 enkrat 90 in mi je skozi nihala in ko sm ga odšraufu, sem vidu, da je bil res zjeb.., ker je manjkalo pol gumice. Termostat te pride okol 4000-5000 starih sit.
Kaj boš to sam menjaval?
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 10:41 pm
Napisal/-a Binko
Aha se jst sm tud na to ciljov da je zanič se bomo jutri vidl kaj vse je zanič ker grem na tester
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 10:48 pm
Napisal/-a Cash
Samo ti bodo tudi računali priklop na tester! Prej jih vprašaj, ker raje kot priklop, kupiš termostikalo in termostat skupaj.
Mogoče tudi, da je zanič samo termostat, kaj na mestu, ko laufaš, do koliko ti naraste temp. vode?
Objavljeno: Po mar 12, 2007 6:30 am
Napisal/-a Binko
Vem da se vse računa sam vseeno. Se sm avtomehanik tkako da vem. Sam ne vem pa vsega.
Objavljeno: To mar 13, 2007 4:06 pm
Napisal/-a Binko
Dons sm ga mev na testerju pa je poštimu to da se ventilator vklopi in lučka za elektronko ne sveti več , ostal je pa problem 1 temperature vode mi pa še vseeno ne kaže in tester ne zazna več napake . Mene pa moti ker mi ne kaže temperaturo vode.
Objavljeno: To mar 13, 2007 4:43 pm
Napisal/-a Cash
Aha, kaj termostat in termostikalo sta pustila isto?
ZA temp. vode je lahko kriv termostat, ki zbira podatke in jih pošilja računalniku in če je zjeban, ne more razbrati temp. vode in jih ne pošlje v računalnik in računalnik potem ne kaže prave temp.
Objavljeno: To mar 13, 2007 6:43 pm
Napisal/-a Binko
Objavljeno: Sr mar 14, 2007 7:24 pm
Napisal/-a Cash
Sej men tud ni nč kazalo napake, k mi je šou termostat. Lambda se dobi tudi kopija, da bi pa šou računalnik k vragu, pa še nism slišal. Se dobi pa ful poceni kopije lambde (pomoje en šrot), potem malo dražje kopije lambde in pa original.
Objavljeno: So mar 17, 2007 9:44 pm
Napisal/-a profič
Vidim da že vsak kekec ki še svojga avta nima zrihtanga daje še drugim nasvete,če boš vse poslušal boš mel kmal cel avto nov.roll:
No pa se skoncentriramo na kazalec temperature: ko imaš kontakt probaj snet kabel na tipalu za števec na motorju ,in kabel stisni na maso ,če ti kazalec skoči na rdeče je vse v redu le tipalo je zanič.Če se kazalec ne premakne preglej še varovalke če so cele potem
probaj vzet števec iz armature in ga omsko zmeri .Če je vse v redu potem je problem v slabem stiku v instalaciji med števcem in senzorjem.
Ta senzor ni vezan na motorni računalnik zato tudi ni napake.
lambda s tem nima veze,enako termostat :
Objavljeno: So mar 17, 2007 9:52 pm
Napisal/-a michelin
sem sem meu isti primer pri polotu ,je biu na testrju pa nič,pa še enkrat pa smo opazil da tester kaže 20 stupin ko je fu segert ,pa je mehanik zamenu senzor temp. pa je bila napaka odpravljena(delu števc za temp.)

Objavljeno: So mar 17, 2007 11:04 pm
Napisal/-a KVINTON
ne poslušaj PROFIČA , ker piše neumnosti:
dovolj je da odklopiš konektor senzorja temp. hlad. tek. motorja, takrat mora motoventilator začeti delati na polno in prikaz temp. na instr, plošči mora biti na max.,glede varovalk pa to nima veze, ker je vklop pri motovent. pri tem modelu krimljen preko rač. vbrizga. Ponavadi je problem v sondo za temp. hlad. tek. mot. ( zelene barve). menjaj sondo ( orig. stane cca. 12eur. pa bo mir )[/b]
Objavljeno: Ne mar 18, 2007 12:16 am
Napisal/-a KVINTON
glede na to, da "PROFIČ NA DRUGIH" straneh govori kako ni mogel rešiti v 2 letih enega usranega AX-a , tu pa modruje o nekih masah itd. ,,,,, ha, ha , ha ,ha ,ha,.......
Objavljeno: Po mar 19, 2007 9:50 pm
Napisal/-a profič
Binko ko to s kazalcem zrihtaš pa poročaj tukaj da se bomo še enkrat smejali LP
Objavljeno: To mar 20, 2007 10:15 pm
Napisal/-a Binko
No bom pa bomo vidli
Objavljeno: Če mar 22, 2007 3:02 pm
Napisal/-a Binko
No danes sva pa s kolegam popravla ta kazalec in smo čisto lepo naredila sva zbrisala napako. Nastav je pa problem danes zjutraj se je prižgala spet lučka za elektroniko- meni se zazdeva da je lamda sonda zanič

. In da bo potrbno kupit novo original

cena pa ni majhna.
Objavljeno: Če mar 22, 2007 3:37 pm
Napisal/-a smile4me
če bi bila lambda sonda zanič bi ti na displeju izpisalo ANTIPOLUTION FAULT in motor bi deloval v zasilnem načinu
Objavljeno: Če mar 22, 2007 9:06 pm
Napisal/-a Binko
Oziroma ni zanič ne daje prave podatke računalniku
Jst nimam displeja ker je avto letnik 2001
Re: Problem Peugeot 206 1.6 16v
Objavljeno: Če apr 30, 2015 12:33 pm
Napisal/-a lukke
Bom kar tukaj vprašal...ve mogoče kdo na kateri temperaturi vklaplja ventilator na hladilniku na peugeotu 1.6 16v?
Re: Problem Peugeot 206 1.6 16v
Objavljeno: Če apr 30, 2015 1:47 pm
Napisal/-a Scorp84
Ce je isti motor, ki je bil tudi v 307... Tam 100-105 stopinj, ceprav spet odvisno, kako je nastavljeno, lahko da tudi ze ko gre malo cez 90 stopinj (ce je kdo nastavljal po svoje). Tako, da kaksen temormeter vzet pa izmeriti koliko st. ima voda.