Stran 1 od 1
Rja na vratih
Objavljeno: Če mar 15, 2007 2:18 pm
Napisal/-a Perplexer
Pozdrav.
Nacrtujem odpeljat avto k nekomu, ki bi mi saniral rjo na vratih pa bi rad najprej nekaj vec o tem izvedel. Rja se je pojavila na zadnjih vratih tam pod gumico kjer se pleh vrat stika s steklom. Nazira ga spodaj pod barvo, ki prav grdo odstopa. Cel ocvirk je na oko velik 1,5x1 cm. Sem spodaj nalimal eno sliko kjer se to grdo vid.

No zdej me zanima kaj bi mojster moral tu naredit ? Gumica gre stran ane ? Pol pa najboljs da en 2 centimeterski pas po celi dolzini tega roba pobrusi in pocisti ker se mi zdi da je po celi dolzini bolj obcutljivo tole, ane ? No kaj tocno naj bi naredu, da bi ta flek lepo saniral, pa se v bistvu cel rob rzaven, da se v prihodnje ne bi blo se kej tazga tam pojavilo. Pa a gre ta gumica pol nazaj gor lepo tesno al je treba novo kupit ? Torej kaksen je postopek glede brusenja, piljenja, svasanja, lakiranja, barvanja, zascite itd, pa kolk bi to delo v LJ kostalo ? Aja pa sej to mojstri naredijo tko da se nic ne vid ane ?
Hvala za info.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:18 pm
Napisal/-a milankregar
Koliko star avto in kateri model? Mogoče ima še garancijo na prerjavenje.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:29 pm
Napisal/-a Jorgi
Prerjavenje... Tole zaenkrat še ni videt kot prerjavenje (še ni luknja v plehu)... ampak "samo" rjavenje. Kar se tiče mojstrov je pa tko...odvisno kako barvo imaš sedaj na avtu. Ker če je lak na drugi osnovi, potem bo odtenek drugačen, kar pomeni, da bo treba delati prehod...Za delanje prehoda pa je seveda potrebno obdelati večjo površino kot samo del, kjer rjavi... In če je večja površina pomeni več $$$... Najbolje je, da poizveš, s katerimi ličarji so ljudje zadovoljni, stopiš do njih in jih povprašaš vse kar te zanima vključno s ceno in se na podlagi vseh infotov odločiš za optimum.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:35 pm
Napisal/-a Perplexer
Najbolje je, da poizveš, s katerimi ličarji so ljudje zadovoljni, stopiš do njih in jih povprašaš vse kar te zanima vključno s ceno in se na podlagi vseh infotov odločiš za optimum.
Evo stari, tocno to delam s tem postom na forumu.

Hvala tudi tebi za komentar.
Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:37 pm
Napisal/-a MacTron
Perplexer je napisal/-a:Evo stari, tocno to delam s tem postom na forumu.

off: jorgeus ni stari ampak je mlada

za v naprej

Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:39 pm
Napisal/-a Perplexer
Ojoj, pardon.

Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:43 pm
Napisal/-a milankregar
To na sliki je 100% prerjavenje, ker rjavi od znotraj navzven. Udari po mehurčkih z neko špico, pa bo zagotovo luknja skozi pleh.

Objavljeno: Če mar 15, 2007 6:52 pm
Napisal/-a Perplexer
Ej pa to ni 30 let star avto.

Objavljeno: Če mar 15, 2007 7:04 pm
Napisal/-a michelin
to moraš čim prej zrihtat ,da negre naprej
Objavljeno: Če mar 15, 2007 7:20 pm
Napisal/-a Jorgi
milankregar je napisal/-a:To na sliki je 100% prerjavenje, ker rjavi od znotraj navzven. Udari po mehurčkih z neko špico, pa bo zagotovo luknja skozi pleh.

Dobro, to je varianta

. Ni pa nujno, da je še v tem stadiju (brez dodatne pomoči seveda... vem iz izkušenj :P )
Ojoj, pardon
ni panike
Evo stari, tocno to delam s tem postom na forumu
No, jz ti lohk svojga ličarja priporočim, vendar je zeloooooo daleč od Ljubljane in ni poceni. Z njim sem izredno zadovoljna, kot tudi ljudje, ki so mi ga priporočili, računa pa cca 130/m2. Vseeno, če je res prišlo do prerjavenja in ni možnosti garancije, razmišljaj o nakupu "novih" (rabljena nerjveča...) vrat... Ponavadi, kjer je globinsko rjavenje, še posebno tam, kjer se srečata dva pleha, je ponavadi sanacija kratkotrajnega roka... in se po določenem času rjavenje ponovi...
Objavljeno: Pe mar 16, 2007 12:10 am
Napisal/-a Nejko87
če je garancija na prerjavenje še kako leto....
potem 1x tedensko namaži "flek" z "tekočino iz svežega jabolka" - sok :P
zeloooo pospešuje rjavenje.

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 6:49 am
Napisal/-a Black_Racer®
Tole ko boš ti ošmirglal boš imel par malih luknjic v plehu skozi,tak da bo treba švasat in farbat vrate,edin če ti bo kir pacar nardil in kr tko pofarbo čezpa ti bo spet rustal čez en mesec
Pogledi če imaš garancijo

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 6:57 pm
Napisal/-a mevden
če jst vidm dobro na sliki ti je začelo rjaveti še na začetku vrat pod gumico? skoraj pri stiku z prvimi vrati. tm je tud neki rjavo?
Objavljeno: Pe mar 16, 2007 7:12 pm
Napisal/-a Perplexer
Ja, je malo rjavo tam ja. Saj zato sem napisal, da bi bilo verjetno dobro celi rob sanirati. Sicer pa, ko sem se zadnje dni pozanimal pri licarjih mi pravijo, da je za ta "mali" flek potrebno vrata razdret, zbrusit rjavino dol in na novo prebarvat vrata od roba stekla pa do sredine, do letvice (eden mi je celo rekel, da bi delal prehod na sprednja vrata, kar pa sigurno ne bom pustil). Skratka veliko dela za to sanirat in to naj bi me kostalo okoli 150 EUR za en sam tak mehurcek. Fora je pa, da je na desnih vratih isto, torej takoj 300 EUR stroskov po ta malem za dvoja vrata. Zdej razumem zakaj folk tolk joka cez rjo. Jest sem mislu, da je sanacija enega takega rjavega mehurcka 20 EUR ne pa 150 EUR. Pa baje ce je dobr narjen zdrzi komaj 3 leta kar se men zdi full mal. Kaj sele ce je slabo narejen. Kriza bo.
Objavljeno: So mar 17, 2007 9:09 am
Napisal/-a Black_Racer®
Na stvari je tak vrata je treba razdret letvico dol kljuko dol,ključavnico ven,lajsno dol,šipo ven,tapete dol,u glavnem razdret,pol pa do živega zbrusit z fleksom od znotraj in zunaj vrat to rjo,po možnosti boš imel pol tud luknjice skos razžrene od rje takop da če boš pol kr tak čres pokital in pofarbal ti bo spet rja ven uidarla čez kratek čas,boljše da se ta del ven odreže in našvasa ploč. not,pol a se najboljše cela vrata poštrihat,ker itaq moraš letvoco dol uzet
Ker če ne boš letvice dol uzel in ti bojo kr z abdek trakom zaščitl letvico pa šmirglal do letvice,je vlka nevarnost da se ti bo lušlo pri letvicah pol,tak da ni nč več dela če ti kr cela vrata od zunaj pofarbajo,je sam minuta več dela in sami deci barve več
Zdj za prehod pa spet odvisno od barve,če imaš metalik srebrne barve js neb delal prehoda ker tu je najlažje barvo utrofit,če pa imaš recimo kak bel avto al pa kak rumen al pa zlate barve pa obvezno prehod ker to je pa nemogoče u nulo barvo utrofit...
Tak tu sem ti neki malga svetoval,ko dlih delam u tej stroki..
Objavljeno: So mar 17, 2007 10:47 am
Napisal/-a mevden
za 20€ ti ga noben še pogledu ne bo skor. se jim ne da ubadat za 20€s tem. bi blo pa res dobr narest prehod na voznikova vrata, ker bi bilo manj opazno. pozanimaj se koliko bi stalo če ti pošprica samo do te vodoravne linije ki je par cm nižje in prehod na voznikova vrata. mogoče pa ne bo toliko izstopalo če bo do te vodoravne linije poštrihan
Objavljeno: So mar 17, 2007 6:49 pm
Napisal/-a Perplexer
Black_Racer® (ali pa kdo drug ce ve), ali lahko poves kaksen je postopek kako popravit eno rjavino (pa pustimo zdaj ta konkretni mehurcek na sliki). Torej ce imam recimo 1x1 cm rjavi kvadratek npr. na robu blatnika, kako bi ga sam lahko popravil ? Iz enega starejsega posta se spomnim da je treba najprej posmirglat, potem namazat z ferosanom, pocakat 2 uri, potem spet posmirglat, spet pocakat 2 uri, in potem z osnovno barvo cez (kaj pravzaprav je osnovna barva?). Ali lahko komentiras to proceduro ? Kaj pa kaksen prozoren lak za zascito ? Pride to tut zraven ? Torej prosim za malo opisa kako bi se kaksne enostavnejse stvari dalo doma popravit.
Objavljeno: Ne mar 18, 2007 8:07 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Uglavnem najvažnejše je da ti ta rjavi del ošmirglaš do svetlega,pol pa z ferosanom,rje se ne sem videt...
S ferosanom namažeš in pustiš nekaj časa js ponavadi namažem zvečer in pustim čez noč,pol pa zjutraj to sčistim z krpo in razredčilom,pol ošmirglam fajn,zatem špricnem z temeljno barbo-primerjem,potem ošmirglam z finom šmirglom,pol pa pokitat pošmirglat in u špickit spet ošmirglat dokler ni dobro,pol pa pofarbaš z barvo in potem z lakom,odvisno od barve kakšno imaš...
Sam poglej če boš imel ti že luknjice v ploč pol ti bo rjavelo naprej,ti moraš pol to zaflikati prej,če je pa sam mala površinska rja,pol pa treba zrihtat na obeh straneh ploč tak ko sem napiso,sam od znotraj recimo vrat daš pol vosek,če pa kake robe pol pa od znotraj najprej fajn ošmirglaš,premažeš z temeljno,pol če je na določenih z penzl maso,pol pa špricneš z bitumnom-zaščita za podvozje...
Sem kr na hitro napiso ker nisem imel cajta
