Stran 1 od 1

"Sam svoj majster" in rja

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 7:10 am
Napisal/-a bozickus
Pozdravljeni!

Naslov že sam pove, o čem se gre.
Živim v kraju, kjer je še najmanjši mehanik 100 % zaposlen.
Hotel sem na svojem Peugeot-ju uredit pragove. Tu pa tam na spoju že rahlo rjavo gleda.
Pa sem obiskal večino mehanikov,kleparjev ipd. Nihče ni imel časa (no, le eden, ki pa mastno računa naredi pa nič).
Pa sem se odločil, da jih SAM popravim.
Star Trafic mi je bil za poskušino in sem ga fino uštimal.
Rjo bom pobrusil/odstranil s kotno brusilko in potem namazal z anti-korozijskim sredstvom. Potem pa še z barvo in nato fal vgradit cevaste pragove.
Zanima me, katero barvo/sredstvo priporočate.

Ima mogoče kdo kakšen predlog ali podobno?
Vse je dobrodošlo.
Saj veste: " Več glav, več ve."

Hvala in lep pozdrav!

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 9:45 am
Napisal/-a enzo
LAHKO PORABIŠ GELCOAT - SPECIJALNA PLASTIČNA BARVA ZA PLOVILA.... DRŽI K STO MATER

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 10:38 am
Napisal/-a xandrej
Kateri letnik te je tvoj pižo?

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 10:43 am
Napisal/-a enzo
stari .. jaz pa mam fiat tipo.... sem pa imel 305 wrc PIŽO :lol:

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 3:11 pm
Napisal/-a joztom
Kotna brusilka je malo surova, verjetno misliš kašen mehkejši brusni kolut in ne rezalko. Očistiš do živega pleha, pasiviraš s fosforno kislino (Antirja, Ferrosan ali podobno), opereš in grundiraš s primerjem (zeleni enokomponentni). Mogoče še en hitrosušeči temelj in nato plastiko za pragove s pištolo ali sprajem (Antistonechip Dinitrol). Čez prelakiraš v barvi avta, da odbija vodo. Tako bi jaz, verjetno ti mojstri ličarji kaj enostavnejšega povejo, ta postopek le nekaj traja. Pri nanosu plastike pazi da to narediš z eno roko, ponavljanje, pretiravanje za nanosom ali dodajanje povzroči, da vse skupaj stran pade.

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 6:59 pm
Napisal/-a bozickus
Je letnik 95, lepe bele barve.
Danes sem z razrečilom rjo dol spravil.
Kaj pa na spojih? Vidim, da s spojev ven rine. Nekje sem bral, da je treba prevrtat pločevino in tudi z notranje strani izolirat.
Drugač pa je že prvi lastnik nekaj rihtal (se vidi na pragovih), a čas pač povzroča mehurje polne vode.
Vozila mi je škoda pa bi to rad uštimal.
Kar se pa tiče kotne brusilke; običajno sem kar s tisto za kovino rezat.

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 7:25 pm
Napisal/-a kaWsk
kakšen je pravilni postopek, ko se ferosan posuši? je kej narobe če še enkrat zbrusiš pa očistiš z nitrotom ter nato naprej barvaš z temeljno?

Objavljeno: Pe mar 23, 2007 11:07 pm
Napisal/-a mevden
kaWsk je napisal/-a:kakšen je pravilni postopek, ko se ferosan posuši? je kej narobe če še enkrat zbrusiš pa očistiš z nitrotom ter nato naprej barvaš z temeljno?



ni narobe, ker ferossan moraš dol spravt. drgač se barva ne bo prijela
mada če se dobr spomnem greš lahko z temeljno barvo čez ferrosan. vem pa da zihr ne moreš z nitro barvo pol. ker ne bo prijelo

Objavljeno: So mar 24, 2007 10:42 am
Napisal/-a joztom
Zeleni enokomponentni primer je na nitro osnovi in zelo dobro prime površino, obdelano s fosforno kislino. Bolj se je bati, da se gre prekmalu z zaključnimi premazi čez, ko še kislina ni suha in še ni fosfatizirala oksidirane površine (rja). To je potem na pol narejeno in spet čez pride. Zato se priporoča le umivanje z vodo. Vse to piše na kangli od sredstva zelo jasno.