Stran 1 od 1
SERVIS NA MOTORJU
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 9:50 am
Napisal/-a enzo
imam fiat tipo

1.6 i.e 95 l. avto cuka in je full zamorjen samo pri prvi in drugi predstavi.... začel je težje it.... teško prižge
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 10:54 am
Napisal/-a danny
Po vsej verjetnosti je potrebno najprej zamenjat vžigalne kable.... pa tudi svečke preglej... Najprej to pol pa dalje...
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 11:17 am
Napisal/-a enzo
karter je vedno vlažan, ampak ne kaplje olje dol, imam luknjico v avspuhu, in vedno mi gori lučka za olje (ko grem v ovink), trdi gas .... to so vsi problemi ki mam, ampak bi rad da to sam zrihtam .... če se da.... sploh nisem videl bencinsku filter .. ki se nahaja?
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 11:37 am
Napisal/-a tristan01
enzo je napisal/-a:karter je vedno vlažan, ampak ne kaplje olje dol, imam luknjico v avspuhu, in vedno mi gori lučka za olje (ko grem v ovink), trdi gas .... to so vsi problemi ki mam, ampak bi rad da to sam zrihtam .... če se da.... sploh nisem videl bencinsku filter .. ki se nahaja?
Enzo, mislim, da bi moral malo bolj poskrbeti za tvoj avto. Če se lučka za olje prižiga, pomeni, da imaš v motorju nevarno malo olja. Počakaj še kak teden, pa boš lahko menjal kar motor. Lučka za olje se prižge, ko v oljni črpalki pade tlak. To pomeni, da ima v tistem trenutku motor slabo mazanje oz. ga sploh nima več. Torej čimprej dolij olje.
Karter je normalno masten, ker ti nekje minialno pušča olje. Verjetno je slabo tesnilo (bakren obroček) na vijaku za izpust olja, ali pa tesnilo karterja. Skratka nič kar nebi mogel popraviti za par EUR. Luknja v izpuhu se lahko zavari, je pa odvisno kje je in kako velika je. V najslabšem primeru bo treba menjati del izpuha.
Trd pedal za plin je lahko zaradi natrgane žice za plin. Najprej pa poskrbi za olje, saj ti nove svečke in vžigalni kabli.... ne koristijo veliko na motorju, ki je zaribal.
LP Tristan01
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 2:58 pm
Napisal/-a enzo
pozdravljen,
zahvaljujem se za natančan odgovor AMPAK , vedno ko dolijem olje (vsak 4 -5 mesece dolijem 2 dcl), bilo prazno ali ne gori prokleta lučka.
Posebi ko sem v ovinku, lučka se prižge i 2 sekundi svet, ampak vprašanje bi bilo..... dali je kaj drugega problem,? Jasno mi je ko manjka olja da svet amapak , ko sem zadnjič šel vlit olje je motor bil poln olja..... uz činjenicu da je šipka za olje bila na min..... kaj temu rečeš......
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 3:02 pm
Napisal/-a joztom
Daj že povej koliko je bilo olja, mogoče pa narobe šipko obrneš ko bereš. Nekatre šipke niso popolnoma jasne.
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 3:13 pm
Napisal/-a enzo
olja ima dovolj... po mojem in preveč.... šipka je pregledna in ne kaže natančno..... prov sem videl olje vmotorju ko sem otprl čep.
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 3:57 pm
Napisal/-a abbe
dj zapel avto nekam kjer je cist ravno.ga pusti tam nekaj casa(eno uro)pa poj poglj na sipko kok je olja.more prou pokazat zato je sipka tm.ko odpres cep ne vids kok je olja u moroju!!!
ce je olja dovoj je lahko ke kasn slab stik na napeljavi da ti lucka posveti v ovinkih.
poglej kasn mas zracn filter,lahko da zaradi tega cuka,verjetno so pa slabi uzigalni kabli,ali svecke.
Objavljeno: Pe mar 23, 2007 8:02 pm
Napisal/-a čare
1.mam isti avti in je šipka totalno nepregledna
2.men je lučka na ovinku posvetila le če je bilo olje na minimumu
3.če avto cuka lahko da je zanič tuljava oz. kabli oboje pa če imaš 835C1.000 motor ni poceni
4. ne vem no ampak ni mi jasn ko praviš da vsake 4-5 mesecev naliješ 2 dcl olja not kolk je pa to u kilometrih??pa praviš da je prazno in ne gori lučka,lučka na mestu gori le ko je res že zelo malo olja v motorju pa če je prazno potem predpostavljam da misliš da je na minimumu od min -max je pa liter olja ne pa 2 dcl tko da ko dolivaš olje delaj to pri hladnem motorju in vzemi si čas ker olje v motor pri tem motorju teče tako da gre direkt po šibki katera je potem po prvem decilitru cela mastna in misliš da je olja dovolj
5. če je karter masten potem ti najbrž pušča tesnilo karterja kar je kar pogost pojav pri tipotu
6 pa ko odpreš čep vidiš olje v zgornjem delu glave glavnina je pa spodaj v karterju upam da ne misliš da mora oljha bit gor do čepa ker napisal si prav tako
6. lučka se pa v ovinku prižge zato ker se olje steče na eno stran karterja in ga pumpa ne vleče gor
Objavljeno: So mar 24, 2007 11:59 am
Napisal/-a Tečko
Kolega je imel tipota in mu je v ovinku ravno tako zasvetila lučka za olje. vzrok le temu pa je bilo odlomljeno koleno oljne črpalke v karterju tako, da je v ovinku črpalka dobila zrak. ko je zamenjal oljno črpaljko ni imel več problemov.
Objavljeno: So mar 24, 2007 9:19 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Pelji k fusarju, pa ti bo vse za male pare postimal, ker razbrano iz postov nimas prevec izkusenj iz popravljanjem, tako da to pusti ljudem ki to znajo.
Olje pusca, to malo mora, ker je pac fiat, tudi punci na unotu je vse mastno pa vseeno dela

.Ce je olja dost pa lucka vseeno svet je lahko samo senzor za pritisk olja pride ene 5€. Glede tega da ti ne vlece je lahko pa vec zadev, tko da kot pravim pelji k mehaniku daj tistih 30€ pa se zraven servis nared.
pa brez zamere, Lp