Stran 1 od 1
Saje v turbini TDI-110KM
Objavljeno: Sr mar 28, 2007 8:55 pm
Napisal/-a special_agent
Pozdravljeni
Na servisu so mi ugotovili da ima avto v turbini nabrane saje, in da zaradi teh saj pri večjem št. obratov računalnik preklopi motor v nekakšno "varno delovanje". To pomeni izguba moči in končne hitrosti. Av to pa je ŠKODA Octavia TDI-110 KM, letnik 2001.
Pravijo tudi da je to normalna "napaka" za tak avto z 120000 prevoženimi kilometri.
Zanima me, če je imel že kdo podobne probleme, koliko stane popravilo (čiščenje lopatic v turbini), in kdo bi to očistil?
Prav tako me zanima če je to res normalno za toliko staro vozilo z 120000 prevoženimi kilometri.
Ali obstaja še kakšen drug način popravila in če to lahko škoduje motorju?
Ali ta okvara vpliva še na kaj drugega pri samem avtomobilu?
Že v naprej Hvala za vse nasvete in odgovore.
LP
Objavljeno: Sr mar 28, 2007 9:02 pm
Napisal/-a imilet1
kako saje?Ponavadi je olje (malo) kar je za dizlarja normalno....
Dj pejt ti do kakega nepoblaščenega za skodo ker vsi na uradnih sam derejo folk...
Pej na skoda forum pogledat za nepooblascenca...
Objavljeno: Sr mar 28, 2007 9:09 pm
Napisal/-a bass
Edino kar tu ni normalno je serviser, ki ti je to rekel in nič ukrenil glede tega.
Objavljeno: Sr mar 28, 2007 9:09 pm
Napisal/-a centro
ja prav imas v turbini se naberejo saje. cena takega popravila na nepooblascenem servisu je lani stala okoli 30k sit
Objavljeno: Če mar 29, 2007 10:21 am
Napisal/-a vincent
a se ti vedno preklopi v 'safe mode' ko ga stisneš ali ga občasno zabriše tja?
saje se rade nardijo če avta nikoli ne prepucaš - pritisneš...torej obiščeš rdečega polja.
Tako da bi jaz naprej poskusil s samoterapijo....(ne vem pa kako pogosto meče v 'safe mode')...pojdi na kako AC (če si iz LJ na vrhniški klanec)....pa ga v vsaki prestvai nažgi do rdečega polja...tja do tretje (ko bo že šlo kakih 140) pa ga nekaj časa drži pred rdečem poljem. oOtem pa v knaec isto....gas do daske z vrtljaji na rdečem polju (torej tretja oz. 4)...pa ga spraši tja do logatca.
Nazaj grede isto.....obrati, obrati, obrati.
v kolikor z avtom ni kaj narobe (nabiranje saj) jih bo to verjetno skurilo (In očistilo)...potem pa le daj avtu vsake toliko malo zraka in ga ne šparaj preveč!
Objavljeno: Če mar 29, 2007 5:10 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Ma tudi če bo namestu nabijal obrate, bi se znalo lepo počistiti. Razen če ni že zabetonirano.
Objavljeno: Če mar 29, 2007 8:59 pm
Napisal/-a special_agent
Zanima me če kdo pozna koga ki bi očistil turbino, pa koliko stane popravilo?
LP
Objavljeno: Če mar 29, 2007 10:41 pm
Napisal/-a adis
a saje tud se lahk naberejo nism vedu, sm mislu da je lahk sam olje notr, zanimivo se vsak dan neki novega naučim
glede popravila-čiščenja je pa tko, obišč par avtomehanikov pa malo poprašaj pri njih predn greš h tistim ki so "specializirani" za to, s tem mislim bejo d.o.o. ter turbomedja d.o.o. če se motim naj me kdo popravi, ker za njih vem da se ukvarjajo z popravili itd....nevem pa če so tudi "specializirani" za čiščenje, majo tud e stran pa kontak tko da jih mal popraši, sam v googla vpiš beja ali pa turbomedja
Objavljeno: Pe mar 30, 2007 9:19 am
Napisal/-a ronnie
tako kot so ti predlagali že nekateri menjaj servis, kajti če tam tega ne znajo
odpraviti je kriza
lahko, da gre za zapacano turbino ali bolje rečeno zaradi svinjarije štekajo
gibljive lopatice na turbini.
lahko da imaš od olja zapacane cevi od turbine preko interkulerja in naprej
ali pa nagaja merilec pretoka zraka
zaradi napake ti komp. vrže v zasilni program in ko ga ugasneš je
je do momenta ko zazna napako zopet normalno.
to bi morali na vsakem servisu odpraviti
pazi pa na ceno, da te ne zmovzejo