Stran 1 od 1
Avto cuka
Objavljeno: Pe jul 11, 2003 9:46 am
Napisal/-a zlabo
Doma mamo enga Daewoja (ne vem kva je šou fotr kupovat te gare korejske) Lanos 1.5 letnik 98 s klimo. Avto že ene dva meseca cuka pri pospeševanju, nima moči, končna je sam 150, u glavnem neki ga mori. Pa v štantgasu je zelo nemiren, obrati nihajo od 900 pa do 1200 o/min. Vmes je blo kakšen teden že dobr, zdej pa spet serje. Menala sva filter za benz, dala sva v benz en aditiv ki spuca cevke, učer sva odprla kestel(not nobene vode, nobenih smeti), pregledala sva tud štrom, nikjer nobene napake. Šla sva na servis, kjer ga je priklopu na tester, prav da je vse u redu. Aja, pa da ne pozabim, pri normalni vožnji požre v povprečju 10-11 litrov/100km.
Zdej me pa zanima če ma kdo kakšno idejo, kva bi blo narobe, k čene je fotr reku da bo znoru pa komplet mašino razdru (sam ni mehankar, zato nebi rad vidu mašine na pol prežagane

)
Objavljeno: Pe jul 11, 2003 10:07 am
Napisal/-a TITan
A ma avto kake senzorje za kisik ali za ogljik? Pri men je začela 1 pumpa zgublat stik pri pospešovanju in ustavlanju.
Objavljeno: Pe jul 11, 2003 10:31 am
Napisal/-a nebivedu
Men je začel avto delat isto, pol sem pa najdu napako - pumpa ni dajala dost benza.
Objavljeno: Pe jul 11, 2003 10:39 am
Napisal/-a zlabo
@ TITan: kje pa so ti senzorji, k sm učeri vse kontakte pri mašin snel pa spihu
@nebivedu: pumpa je bla menjana pri 70.000km (mal kmal a ne), zdej jih ma 110.000, tko da ne verjamem da je pumpa
Objavljeno: Pe jul 11, 2003 10:52 am
Napisal/-a jakaracman
lambda sonda ... ?
Objavljeno: So jul 12, 2003 6:14 pm
Napisal/-a Pumpašoba
Kaj pa nardiš z labda sondo? Odšraufaš pa spucaš?
Objavljeno: So jul 12, 2003 8:41 pm
Napisal/-a mirko123
Meni se je tudi dogajalo to kar si opisal in so ugotovili na servisu da so bile svečke zanič.
Objavljeno: So jul 12, 2003 8:58 pm
Napisal/-a Njoko
Jaz sicer ne vem, zakaj je Daewoo "j***a korejska"? A recimo Opel, cetudi ti v roku 50.000 km crkne elektro servo volan in motor racunalnika ter ti spraznijo denarnico za 3 k DEM, je pa recimo kul?
Ce se je pa tvoj foter "naj****", ker je kupil avto s 50.000 km, v resnici pa je imel 250.000 km, pa je drug problem.
Glede razresevanja omenjenega problema, pa priporocam, da se z avtom oglasite na kak Daewoo pooblascen servis. Ga bodo prikljucili na diagnostiko in videli katere error code ven mece. Ziher pa so boljsi od sosedovega Janeza, ki v popoldanskem casu traktorje sraufa. Ce je mehankar zanic, niso Korejci nic krivi in avto mi disi po sindromu zanic servisa.
L.p.
Njoko
Objavljeno: So jul 12, 2003 9:17 pm
Napisal/-a MGsax
doma imamo tudi daewoo-ja. avto je pozimi cukal da si si skoraj tilnik zlomil. imel sem ga pri enem strokovnjaku za elektroniko pa ni nič odkril.
nakar smo začeli tankat pri OMV avto veliko manj cuka-skoraj nič, tako da je po mojem prepričanju kriv bencin (nikoli več petrol)! če bi ga v Avstriji tanko po moje nebi cuknil niti malo več!
Objavljeno: So jul 12, 2003 9:18 pm
Napisal/-a Hoyt
mogoče so kabli za svečke krivi. mogoče prebijajo

Objavljeno: So jul 12, 2003 11:03 pm
Napisal/-a Njoko
MGsax je napisal/-a:doma imamo tudi daewoo-ja. avto je pozimi cukal da si si skoraj tilnik zlomil. imel sem ga pri enem strokovnjaku za elektroniko pa ni nič odkril.
nakar smo začeli tankat pri OMV avto veliko manj cuka-skoraj nič, tako da je po mojem prepričanju kriv bencin (nikoli več petrol)! če bi ga v Avstriji tanko po moje nebi cuknil niti malo več!
V tem primeru zelo verjetno ni krivo samo gorivo. V zgornjem primeru namrec avto ne samo cuka, ampak tudi orenk pije. Velika sansa je, da je sel motorcek za zracno loputo prostega teka ali kaj podobnega. Ampak kuker sem ze rekel prej: avto peljat na en dober Daewoo servis, kjer imajo tudi diagnosticni racunalnik in ni ga zlomka, da ne bi pogruntali, kaj ga serje. Mnogokat malenkost, kot je kaksen temperaturni senzor ali mali motorcek lopute, dela veliko stalo. Nesposoben, ali pa namerno nesposoben serviser, pa lahko zamenja pol motorja po nepotrebnem.
Podobno se je zgodilo ocetovemu prijatelju z 9 let starim Nissanom. Nekaj je crkaval ob vzigu, pa ga je peljal k mehankarju in ta mu je nastel za 200.000 SIT reci, ki so kao narobe. Potem je sel na drugi servis in so mu napako popolnoma odpravili za 7.000 SIT v 20ih minutah.
L.p.
Njoko
Objavljeno: Ne jul 13, 2003 2:20 am
Napisal/-a bobetko
je mel sodelavc iste probleme z daewojem in semizdi da je reku da ga je neki štrom jebu sam nism 100% ga bom jutr poklicu in ti bom javu kaj je blo pa probi na svojmu pogledat še to, škodit ne more.

Objavljeno: Ne jul 13, 2003 9:18 am
Napisal/-a TITan
Te razni senzorji so ponavad takoj za loputo za zrak, sam uprašanje če ih daewo ima.
Objavljeno: Ne jul 13, 2003 8:07 pm
Napisal/-a Njoko
TITan je napisal/-a:Te razni senzorji so ponavad takoj za loputo za zrak, sam uprašanje če ih daewo ima.
Ima kar nekaj senzorjev, saj ima Lanos vectockovni elektronski vbrizg goriva, novejse varijante pa tudi presegajo Euro 3 normative. Daewoo ima elektronski vbrizg goriva ze z prvim v Sloveniji prodanim avtomobilom naprej. To je bilo enkrat konec leta 1992. Takrat je vecina evropejcev za slovenski trg imela se navaden fergazer in o kaki sofisticirani motorni elektroniki se je pri njih sanjalo, razen ce ni slo za high end masine. Pri Daewooju pa je bilo to samoumevno, saj so imeli lastno tovarno elektronike in je bilo cenejse vgradit mikroprocesor, par senzorjev in eno sobo (enotockovni vbrizg), kot pa pacat reci s fergazerjem.
L.p.
Njoko
Objavljeno: Ne jul 13, 2003 8:35 pm
Napisal/-a zlabo
@njoko: Sem že v prvem postu napisal, da sva bla na servisu (poblaščen Daewoo servis), kjer ga je priklopu pa reku da je vse v redu. Smo pa prvi lastniki, tko da tist o lažni kilometrini ne pride v poštev. Drgač je pa še kr uredu avto, sej ma mašino od opla, sam zasral se mi je, ko je pumpa šla pri 70.000km, pa smo dal 50k SIT. Dokler je bil pod garancijo, nobenih problemov, pol ga je pa že po treh mescih začel srat.
@hoyt: pozabil, sem napisati, da so kabli popolnoma novi, svečke majo pa 3000km