Stran 1 od 1

VZTRAJNIK NA PSA MOTORJIH

Objavljeno: To apr 03, 2007 4:09 pm
Napisal/-a žmiguc
Bral sem na forumu o famoznih dual mass vztrajnikih in sem se kar precej ustrašil, ker sem pred kratkim kupil ravno tak avto ki naj bi imel tak tip vztrajnika.
Gre se za Peugeota 307 1,6 HDI 16V 110KS. je pa letnik 5/2005!

Zanima me če kdo ve, do kdaj so vgrajevali take vztrajnike?

Ali lahko v miru spim, al naj začnem kr zbirat dnar za popravilo.
Sicer do zdaj deluje OK (tok tok tok) ma pa 33000 km, do tega mojih 2000.

lp

Objavljeno: To apr 03, 2007 5:26 pm
Napisal/-a bizgec
Menim,da do leta 2002.Sicer pa ne vem,zakaj bi se bal.Na bivšem P406 sem jih imel 90.000km-brez problemov.Vidu sem pa enakega-službenega od IUV-z prevoženimi 470.000km z original lamelo in vztrajnikom.Če voziš normalno,ni problemov.Bizgec.

Re: VZTRAJNIK NA PSA MOTORJIH

Objavljeno: To apr 03, 2007 5:40 pm
Napisal/-a enzospotenzo
žmiguc je napisal/-a:Bral sem na forumu o famoznih dual mass vztrajnikih in sem se kar precej ustrašil, ker sem pred kratkim kupil ravno tak avto ki naj bi imel tak tip vztrajnika.
Gre se za Peugeota 307 1,6 HDI 16V 110KS. je pa letnik 5/2005!

Zanima me če kdo ve, do kdaj so vgrajevali take vztrajnike?

Ali lahko v miru spim, al naj začnem kr zbirat dnar za popravilo.
Sicer do zdaj deluje OK (tok tok tok) ma pa 33000 km, do tega mojih 2000.

lp

Paranoja brez potrebe... :?

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:37 am
Napisal/-a hermand
Problemi so bili z motorji 2.0HDi 81kw, letnik do 2002

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:51 am
Napisal/-a trafo66
jaz mam na sediciju menjalnik in vztrajnik od slabšega motorja ampak se nič ne bojim da mi ga bo zjahalo kljub temu da že motor sam od sebe ko daš ali pa spustiš gas cukne kot dirkalnik. zjahaš vztrajnik če si res ekstremnež. ni to tak slabo sigurno. in tudi kuplinge so sedaj ne glede na znamko pri normalni uporabi lahko brez težav čez 200 tisoč km.

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 12:44 pm
Napisal/-a bizgec
Motorji 2.0hdi imajo 80 in ne 81 kw-ne razumem pa kaj si mislil z problemi,Hermand.Bizgec.

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 2:11 pm
Napisal/-a afric
Problemi so bili in se vedno so, vendar ne na vseh vozilih. Vsekakor pa gre za omenjen motor 1.6 hdi... Tezavo se resujejo

Podrobnosti si lahko preberete na precej forumih, eden izmed: www.307club.it
Enako tezavo so imela tudi vozila grupe VW. Passat 1.9 tdi letnik 2001 je imel serijsko napako na bimasnem vztrajniku, audi prav tako. letnik 2002 pa ne vec, na peugeotih pa je le ta problem se vedno prisoten.

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 7:56 pm
Napisal/-a KVINTON
vsi PSA common rail motorji imajo dvo masne vztrajnike, s katerimi pa je zelo malo problemov, razen mogoče kakšno cviljenje pri zaustavitvi motorja

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:35 pm
Napisal/-a afric
Morda ima res vecina tak vztrajnik, vendar posebno pri 1.6 110 cv so tezave. ne pri vseh ampak pri precejsnjem stevilu le teh !!

ta podatek pa ni zrasel v moji glavni ampak trdijo izjave in tezave drugih... V sloveniji teh tezav ni, vendar drugod so. ..

Vsekakor kadar gre vztrajnik, zacne stvar precej skripat in piskat, posledicno pa tudi samo vozilo trese pri neznem speljevanju, kar pa unici sklopko. Sam sem imel C4 s tem problemom, passat 1.9 tdi in a4 1.9 tdi, vsi z enako tezavo. Pri enem je bila od zaceka, pri drugih dveh pa tam od 40.000 km naprej...
Poznam pa precej lastnikov 307ic, res letnik 2001, ki pa so tudi imeli te tezave, in ki so jim menjali vsaj 3 krat vztrajnik brez resitve tezave.

vsekakor mislim da so jo sedaj resili z novo verzijo vztrajnika (koda P9)

vec si lahko preberete na forumu (prevedeno v anglescino):

http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 10:11 pm
Napisal/-a DrMr
KVINTON je napisal/-a:vsi PSA common rail motorji imajo dvo masne vztrajnike, s katerimi pa je zelo malo problemov, razen mogoče kakšno cviljenje pri zaustavitvi motorja

... :oops: :oops: :oops: , ne drži...

Objavljeno: Če apr 05, 2007 6:22 am
Napisal/-a hermand
bizgec je napisal/-a:Motorji 2.0hdi imajo 80 in ne 81 kw-ne razumem pa kaj si mislil z problemi,Hermand.Bizgec.


Problem je prikazan na tej strani:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=37826&highlight=

Objavljeno: Če apr 05, 2007 6:59 am
Napisal/-a žmiguc
afric je napisal/-a:.
vsekakor mislim da so jo sedaj resili z novo verzijo vztrajnika (koda P9)


In kdaj so začeli vgrajevati to verzijo?

Objavljeno: Če apr 05, 2007 7:14 am
Napisal/-a afric
Ma ce se ne motin ze kaksno leto nazaj, morda se kaj vec. sekakor tudi ta verzija ni pomagala prav vsem...

Vsekakor, mislim da vpliva precej tudi osebni stil voznje na dejstvo kako hitro se pokvari in ce sploh se. Baje da ce speljujes nezno in pod sklopko gre prej. Po besedah VW serviserja, nabj bi baje pri rikverc voznji v hrib navzgor, da je vseh 5 oseb v avtu, bimasni vztrajnik riknil takoj.... nisem testiral, sem kar znamko zamenjal, v upanju da bo sedaj boljse...

Objavljeno: Po apr 09, 2007 8:16 pm
Napisal/-a žmiguc
Kaj novega?? Kdo ve kaj bolj konkretnega?

Objavljeno: Sr apr 18, 2007 9:10 pm
Napisal/-a KVINTON
DrMr je napisal/-a:
KVINTON je napisal/-a:vsi PSA common rail motorji imajo dvo masne vztrajnike, s katerimi pa je zelo malo problemov, razen mogoče kakšno cviljenje pri zaustavitvi motorja

... :oops: :oops: :oops: , ne drži...



mogoče bi dr mr vedo kaj več o tej temi?????

Objavljeno: Sr apr 18, 2007 9:17 pm
Napisal/-a Mate
afric je napisal/-a:Po besedah VW serviserja, nabj bi baje pri rikverc voznji v hrib navzgor, da je vseh 5 oseb v avtu, bimasni vztrajnik riknil takoj....


Imam golfa IV 1.9TDI letnik 2000, 6 prestav (če je pomembno), ki ima verjetno tudi ta vztrajnik, pa zaenkrat še čisto normalno dela (159kkm) in ni bil menjan. Speljeval sem pa tudi že ritensko in naprej v več kot 20% klanec.