Stran 1 od 1
Honda civic l.90 cuden problem
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:29 am
Napisal/-a Gorgh
Pozdravljeni,
no, da zacnem z opisom problema z vsemi koraki:
Do učer popoldne je avto delal brez problema v zadnjem cajtu, nakar mi je učerej nekej čudno začelo smrdet v kabini (vonj je bil takega pekočega vročega značaja - nekakšna mešanica nečesa močno segretega in pa rahel odtenek cvretja kabla npr.). Dima ni bilo nič, totalno nič.
Normalno, ustavim in ugasnem avto, da pogledam pod haubo, use normalno vendar samo smrad, ki ga nisem mogu locirat od kje bi prišel. Ok grem nazaj u avto, saj sem imel do doma še kak km tko, da ni blo panike, smrada ni več. Seveda nisem odpisal problemov, ker nekej je sigurno moralo bit, da je tko smrdelo.
Tko, da danes zjutrej se spet usedem v avto, ko sem se odpravil na faks (cca 15km) in je avto use normalno delal (brez smrdečega vonja), ko mi je v kranju prvo ugasnil radio, nato mi je začel skakat kazalec za obratomer (po kake pol minute je še ta obtičal na ničli - ni se premikal), pogledam uro - ni je več prikazane, probam gretje do fula - isto nič, kot da bi crknila varovalka al pa kej. Luči so delale normalno, brez kakega znaka oslabljanja.
Z vožnjo sem nadaljeval, ko sem kmalu začutil, da mašina postaja slabotna ko pohodim gas - zmanjkovanje moči (že tam pri 2300 obratih). In usakič ko sem zabremzal se mi je prižgala luč za akumulator.
Zatem probam z ugasnjenimi lučmi vozit - glejga zlomka - use, ama use je začelo delat, kot da nič ni bilo (ura, obratomer, ventilacija, mašina se je brez problema zvrtela tako kot običajno...). spet prižgem luči - use ok (a sam za kako minuto) nato spet isti simptomi okrog obratomerja in ostalega dreka.
Končno sem dospel na faks, kjer sm pač odprl haubo še enkrat in mal bl podrobneje pogledal po motorju in napeljavi, kjer sm opazu da tm iz alternatorja neki čurden vonj prihaja (tak ki je bil v kabini)
torej, kaj bi lahko to bilo, glede na to, kaj se mi pojavlja!?
Je možno, da je nekako skurilo alternator - glede na vonj? Kako do tega pride?
Kolikor sem seznanjen, ko alternator odpove ni nič smradu ali česa drugega (razen filanja akumulatorja seveda)
hvala za pomoč,
danes avto itak peljem do majstra, samo usen me zanima če bo kdo prej kej znal tu povedati!
lp,
jure
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:36 am
Napisal/-a hermand
Alternator se je pokvaril, verjetno je šla diodna plošča ali pa kaj drugega.
LP
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 12:03 pm
Napisal/-a tristan01
Očitno je res alternator, saj ko izklopiš glavnega porabnika (luči) zadeva dela kolikor toliko normalno. Vsekako se zapelji do prvega avtoelektričarja, da vsaj premeri kako polni alternator. Potem pa vsaj vizuelno preveri še električne vode, da ni kaj prišlo v stik (vzrok smrada), da boš 100% odpravil napako.
BTW če je res alternator, ne boš več dolgo vozil, saj se bo kmalu čisto izpraznil.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 12:11 pm
Napisal/-a alexmazda
čim prej si zamenjaj alternator, ker ti lahko še akumulator zjebe... pa ko boš alternator zamenjal, poglej stanje vode v akumulatorju, ker ti verjetno manjka in če je ne doliješ ti bojo celice počle...
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 2:36 pm
Napisal/-a Gorgh
no zadeva je taka zdej
po faksu sm se odpelju nazaj prot domu in napoti kakega km do bajte, kjer mam mehanika, sm se ustavu, da bi se kar zmenu z njim....avto je delal brez luči, drugače je takoj začel obratomer crkovat in cukat etc...
se zmenim da pustim kar tam avto, parkiram avto in le-ta crkne sam od sebe
sem imel srečo :P sem prestavu iz r u 1 in je že lučka gorela, ter se ugasnu, seveda pol ni dajal nobenih znakov življenja več...
tko, da se bo zadevo porihtalo.
aja, akumulator je pa 4 mesce star, sm ga glih menjal...
sporočim kaj je bilo...
hvala za pomoč,
lp,
jure
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 8:23 pm
Napisal/-a dr.otkar
Sem že nekomu odgovoril, pa naj bo še tebi
90% je da ti je prebilo ststorsko navitje z maso, od tu vonj.
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 8:47 pm
Napisal/-a traktor TDI
To so hrčki.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20
Izgleda so trenutno konkretno na delu. Avtor zgornje teme je iz Bleda. Lahko prosim poveš iz katerega dela slovenije prihajaš, da vidimo, če je ta problem lokalen ali splošen in da vemo kako reagirati.
Zadnje kar si želim je to, da se zjutraj vsedem v avto in ta ne vžge.
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:07 pm
Napisal/-a Gorgh
dr. otkar: to se pravi sitorsko navitje v alternatorju samem? koliko to od oka pride? a se menja samo navitje, al menjajo cel alternator za tako okvaro?
traktor TDI : ja, upam, da pri nas ni hrčkov

mamo maćke okol avtov, tko da ni panike :P
sem pa iz škofje loke
hvala,
lp,
jure
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:48 pm
Napisal/-a traktor TDI
To ni kriv altenator. Če bi bil altenator zanič bi avto kljub temu, ko bi bil enkrat zalaufan, laufal kar naprej brez spremembe. Problem bi nastal, ko bi ga želel ponovno vžgati, saj zaradi praznega akumulatorja ne bi šlo. Če je kriv altenator, gori lučka za elektriko, akumulatorček, pač sporoča, da ne polni. Napaka se največkrat pojavlja postopoma, ko pač začnejo popuščat krtačke.
Če je nekaj zažgalo, da je smrdelo, so to kabli in plastika ali pa kakšna škatlica električna (za nekaj pač), če jo ima. Kratki stik al pa kaj. Na servisu rečt da pogledajo kaj je, pogledajo vedno zastonj, če se da videt, potem pa se že nekak reši, tam ali drugje.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 6:20 am
Napisal/-a hermand
traktor TDI je napisal/-a:To ni kriv altenator. Če bi bil altenator zanič bi avto kljub temu, ko bi bil enkrat zalaufan, laufal kar naprej brez spremembe. Problem bi nastal, ko bi ga želel ponovno vžgati, saj zaradi praznega akumulatorja ne bi šlo. Če je kriv altenator, gori lučka za elektriko, akumulatorček, pač sporoča, da ne polni. Napaka se največkrat pojavlja postopoma, ko pač začnejo popuščat krtačke.
Če je nekaj zažgalo, da je smrdelo, so to kabli in plastika ali pa kakšna škatlica električna (za nekaj pač), če jo ima. Kratki stik al pa kaj. Na servisu rečt da pogledajo kaj je, pogledajo vedno zastonj, če se da videt, potem pa se že nekak reši, tam ali drugje.
NI res da avto laufa. če alternator ne polni, laufa tako dolgo, dokler je akumulator še dovolj zmogljiv da napaja elektroniko vozila, ker ko pade napetost pod minimum, ki ga elektronika potrebuje avto začne cukati oz. ugasne.
LP
Objavljeno: Če apr 05, 2007 3:01 pm
Napisal/-a Engineprofi
Jah, na svetu je veliko prekurjenih Hond.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 3:07 pm
Napisal/-a Hribo
Kaj pa naj to pomeni potem? tudi če so , motorji imajo dolgo življensko dobo ob rednih pregledih,servisih,..
Lep pozdrav
Objavljeno: Če apr 05, 2007 3:21 pm
Napisal/-a Engineprofi
Saj je šel alternator k vragu.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:24 pm
Napisal/-a dr.otkar
Traktror tdi, pojdi raje dajat kmetijske nasvete !!!!
Še vedno stojim za svojimi besedami - stator.
Ko boš imel diagnozo, mi jo potrdi ali zavrni.
Objavljeno: Po apr 09, 2007 7:15 pm
Napisal/-a Gorgh
No zadeva je takale:
majstr je danes poklical, in mi sporočil da bo jutri avto fertik, namreč čaka na vložek za ključavnico wtf? je reku, da je z alternatorjem use uredu, in da je šu vložek za ključavnico al neki tazga u falus....mi lahko kdo to zadevo razloži kaj je sploh to? in kaj povzroči lahko da gre k vragu en vložek za ključavnico?
hvala in lp!
Objavljeno: Po apr 09, 2007 7:22 pm
Napisal/-a dr.otkar
soory, veliko napisanega pa vendar smo brcnili v temo.
napisal si da smrdi v okolici alternatroja, in da ta ne kaže več znakov življenja.
Vložkov na hondah, ali sploh starih japoncih nikoli nisem menjal, ker nikoli ni bilo problemov na njih.
Res sem menjal vložke na acordih letnik okoli 2000, drugače ne.
Honde civic letnik tam od 1996 naprej so imele hibo da se je preribala instalacija na motorju in je posledično kurilo varovalke, ki so obenem tudi za kodni vžig.
Torej napiši kaj je naredil tvoj mojster..
Objavljeno: Po apr 09, 2007 8:59 pm
Napisal/-a Gorgh
ja, sej tudi je v okolici alternatorja najbolj smrdelo...
v kabini sem še glavo mel zravn klučavnce, ko sem pregledoval varovalke, če je kakšna šla, pa ni nič "zadišalo" v tisti bližini....
ja, bom sporočil kaj je uštimal...
hvala še enkrat!
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 10:47 am
Napisal/-a Gorgh
No, končno dobil avto v roke...vendar je blo par sprememb (recimo, da bi mogu bit moj prejšni post na ignore kajti)
mehanik je torej zamenjal vložek, ki pa g aočitno nebi bl otreba menjat saj je bil rezultat isti - ništa od ništa ko si kluč obrnil.
In pol je uzel alternator dol in vidu, da je skurjen/stopljen uglavnem zanič, tako, da je dobil novega, ga zamenjal in avto sedaj prede kot mucek
Pravi pa, da je nekje mogoče voda prišla v stik z alternatorjem, da se je zadeva skurila....kar je čisto možno, saj sem mel ogromne probleme s pušanjem vode iz sistema...med drugimi tudi vodna pumpa curljala da je blo joj...sam to pred kakimi tremi meseci, je to možno, da je takrat kej špricnlo gor jo kej pomalem skurilo že takrat , in da je šele zdej zadevo uničlo dokončno??
važno da dela!