Stran 1 od 1
Električni pomik stekel - deluje na trdo
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 6:55 pm
Napisal/-a mišek
Lep pozdrav!
Imam problem s el. pomikom stekla na desnih vratih in sicer ta deluje zelo na trdo. Pri spuščanju še nekako gre, čeprav tudi bolj počasi, pri dviganju pa gre še bolj počasi in se prav sliši kako motorček na trdo vleče.
Sem bil danes pri mehaniku zaradi ene druge stvari in sem ga vprašal tudi glede tega in je rekel, da to pomeni, da je že bolj slab mehanizem (je rekel, da je neka zajla in eni plastični koleščki). In je rekel, da pač dokler gre, potem bo pa treba ta mehanizem zamenjat. Je pa tudi spihal tista tesnila med katerimi gre šipa pa namazal s šamponom, samo ni nič bolje. Sem pa potem doma razmišljal, ali je možno, da meni ta mehanizem odpove kdaj pri odprti šipi, ki se je potem ne bi dalo zapret?
Bi bili zelo nerodno, če se to zgodi pa začne deževat, ali pa avto sredi mesta pustit z odprto šipo

.
Kaj pravite, ali je bolj pametno to prej zamenjat, ko še dela in, če kdo ve koliko kaj to stane?
Avto pa je Clio II, tri vraten.
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 7:17 pm
Napisal/-a michelin
s tem mehanizmom se da veliko ali malo naredit , najprej bi bilo potrebno tapeto dol uzet in videti kako to vse deluje,nato vse lepo našpricat z mastjo v spreju ter naštelat tiste vodila ko držijo steklo skupaj,potem moraš steklo pomikat večkrat gor in dol pomagaj steklu z roko ,

raje bi ti to jest popravu kot pa tu pisal navodila

Re: Električni pomik stekel - deluje na trdo
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 7:21 pm
Napisal/-a sebaveh
mišek je napisal/-a: In je rekel, da pač dokler gre, potem bo pa treba ta mehanizem zamenjat.
Ja seveda, naj gre dokler gre. Pa če tak ali drugače
Če ga boš še dolgo tako pustil, ti bo prej ko slej pobralo zobnike, vtrgalo zajlo, ali pa še kaj drugega zlomilo. Zato ti priporočam da se čimprej zraven spraviš, razdereš, očistiš, namažeš kar se da. Vodila, zobniški prenos, cev od zajle...
Objavljeno: Sr apr 04, 2007 8:25 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Js bi tapeto dol dal in pohledal,ker mogoče imaš čudno šipo postrani not mal dano in tako zategnjeno,pol pa ti gre postrani gor pa dol in jo matra...
Tako da js bi tapeto dol dal hmmsam se ne spomnem zdle kak že ima šipo pritrjeno,sam men se zdi da ima šravfano,tak da js bi jo spustil dol tak da jo lahko odšravfaš in jo z el.pomikom gor dvignil da se sama naštela,pol pa bi probal če jo lohk tak nazaj zategneš,drgače pa jo nazaj mal dol spustiš in zategneš
Malo se pošpilaj in boš vido...
Mogoče je pa res mehanizem hin,tist bi ga pa js menjal kr takoj če je res hin,ker ta zadeva ti bo pol ko boš menjal tak držala dlje kot avto,ne crkne kr tak

Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:34 am
Napisal/-a mišek
Sem ravno sedajle poskušal dobit tisto plastiko z vrat, samo je hudi, ker mam prevelek "šrafciger". Imam dva pa oba prevelika, ima tiste vijake, ko rabiš šestkotni izvijač, tako da bo treba nekje dobit pravo orodje, bom šel k sosedu pogledat, če ma kaj. Čeprav takih ponavadi ljudje nimajo dosti.
Mi lahko kdo pove kaj vse drži to plastiko, ker kolikor se sedaj vidi, ko je še skupaj, ima čisto spodaj tri vijake in pa eden je še pri kljuki za odpiranje vrat. Ali še kaj druga drži, ali je to potem samo še kje zataknjeno? Sprašujem zato, da ne bi kaj po nepotrebnem zlomu.

Objavljeno: Če apr 05, 2007 3:14 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
Js sm pred mesecem dni mogu menjat cel mehanizem el pomika (motorček ostane), imel sem pa verjetno enako težavo, navzdol je šlo lepo navzgor pa tko kot bi motorček zgubiv moč, na trenutke je celo šipa zabrejkala ( zatresla) no in js sm mislil:) pa da to nič ni hudega, no pol sm pa enkrat nekajkrat zaporedoma odpru in zapro okno in je zaškripalo pa poknalo, pol sm pa lahko na roke šipo odpero in zapero, tko da sm mogo it na servis z lesom založeno steklo, da ni dol padla med vožnjo in zamenjal mehanizem (cena je bla 104€ za delom vred), zdej pa dela k novo:)
Objavljeno: Če apr 05, 2007 3:19 pm
Napisal/-a Mr_Jingles
Še to no na servisu mi je mehanik omenu če bi js prej prišu ko se je dal odpirat in zaperat, bi mi menju sam vodila, k so menda bla vodila hin in zarad tega se je potem tut strgala zejla. Priporočam da to popraviš....ČIMPREJ
Objavljeno: Če apr 05, 2007 5:47 pm
Napisal/-a Black_Racer®
mišek je napisal/-a:Sem ravno sedajle poskušal dobit tisto plastiko z vrat, samo je hudi, ker mam prevelek "šrafciger". Imam dva pa oba prevelika, ima tiste vijake, ko rabiš šestkotni izvijač, tako da bo treba nekje dobit pravo orodje, bom šel k sosedu pogledat, če ma kaj. Čeprav takih ponavadi ljudje nimajo dosti.
Mi lahko kdo pove kaj vse drži to plastiko, ker kolikor se sedaj vidi, ko je še skupaj, ima čisto spodaj tri vijake in pa eden je še pri kljuki za odpiranje vrat. Ali še kaj druga drži, ali je to potem samo še kje zataknjeno? Sprašujem zato, da ne bi kaj po nepotrebnem zlomu.

Z imbusim se da tud odšravfat če nimaš torxa

Objavljeno: Pe apr 06, 2007 9:29 am
Napisal/-a mišek
Zdaj sem prišel do ključa in odvil tiste vijake na spodnji strani (4 kom) in eden v kljuki, samo potem nič ne spusti. Ne vem kje moraš sedaj to potegnit, da spusti, ker zgleda, da je to vse nekoko zataknjeno, samo ne vem kje pa kako?
Mi lahko kdo razloži, kako naj dobim to tapeto proč?
Objavljeno: Pe apr 06, 2007 10:51 am
Napisal/-a phoebus
Pri meni je tapeta (glavna, ne predalčki, kljuka ipd) noter zahaklana s "klik"-i in enim posebnim lepilom, podobnim silikonu. veliko nežnega vlečenja in upanja da bodo kliklni ostali celi in da bo lepilo prijelo nazaj

Objavljeno: Pe apr 06, 2007 11:02 am
Napisal/-a CyberMedo
mmm, sem mel tudi jaz ta problemček. Težava je v vodilih (plastični koleščki, po katerih potuje zajla) - zaradi trenja se zajla počasi "zajeda" v vodila in gre zato vse skupaj zelo na trdo. Samo vprašanje časa je, kdaj ti bo vodilo v celoti raztrgalo ali pa bo vtrgalo zajlo, ko se bo zataknila na vodilu... težavo sanirat čimprej, če je možno z menjavo izrabljenih vodil. Problem je pa ta, da je pri večini avtov možno kupiti le kompletni mehanizem, torej zajlo z vodili (brez motorčka), zato ti je najbrž mehanik rekel, da pač uporabljaj, dokler bo šlo, ko pa crkne, pa se itak kompleten mehanizem zamenja. Razen če imaš kakšen fejst "ljudski" avto, bi ti mogoče kdo z odpada znal kaj ceneje nabaviti oz. nabaviti samo tiste dele (vodila), ki so potrebni menjave. Sicer pa je res bolje to čimprej popravit, sicer se ti bo enkrat zgodilo, da bo šipa šla dol, gor pa ne več

. Je to dokaj moteče, če nima serviser mehanizma na zalogi, ti pa moraš kam na pot ali nimaš garaže pa avta ne moreš zapret - se pa to, kot je že pred mano en napisal, rešuje tako, da se s kakšno deščico okno podpre, dokler se mehanizem ne zamenja, seveda pa v tem primeru okna ne moreš odpirat (mora bit fajn občuten na cestninski postaji

)
LP
Objavljeno: Pe apr 06, 2007 11:07 am
Napisal/-a CyberMedo
Aja, še nasvet glede tapete - pri nekaterih avtih je nekaj vijakov tudi pod naslonom za roko - do njih se pride ponavadi tako, da se zgornji del naslona (blazina) odstrani, ker je le nataknjena. Seveda to ni tako pri vseh avtih, a velja preveriti. Sicer pa fejst podrobno preglej cela vrata z notranje strani (sploh spodnji del), ker so šraufki, ki držijo tapeto na vratih iz estetskih razlogov hudo skriti. LP
Objavljeno: Pe apr 06, 2007 11:30 am
Napisal/-a blazp
to se je meni dogajalo, ko so mi menjali šipo in je niso "nacentrirali". daj dol tapeto, odšraufaj, nastavi in zašraufaj. pa malo še podmaži mehanizem.
Objavljeno: So apr 07, 2007 10:45 pm
Napisal/-a mišek
Včeraj sem malo klical na okoli. Vsepovsod so mi rekli, da se mehanizem dobi samo v celoti z motorčkom vred. Najceneje je pa še ravno na servisu in sicer je rekel, da orginalen pride 250€, neki italijanski ponaredek pa 100€, za menjavo bi pa bilo še 20€. Tako da mi sedaj ne preostane drugega, kot poskosil bom še tako imet kako dolgo bo delalo, potem bo pa treba dat tistih 120€
Samo veste kaj me še zanima, če to odpove kaj potem šipa zleze čisto dol v vrata, ali ostane višje in se jo da potem na roke gor potegnit in kako "zahaklat", da ne pade dol in da je zaprto, da lahko potem pridem do servisa?
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 4:17 pm
Napisal/-a AndrejD
anet je ponavadi prodajal rezervne dele