Stran 1 od 1
ugašanje motorja
Objavljeno: Če apr 05, 2007 6:25 pm
Napisal/-a kr.en
Pozdrav vsem.
Imam en problem z mojim avtom. Vsakič ko se ustavim z avtom in pritisnem sklopko mi obrati padejo skoraj na 0, nato se spet še isto sekundo dvignejo na približno 700 obratov.Pri šaltanju isto. Pri ustavljanju se mi je že parkrat ugasnil. Je pa avto hyundai coupoe let.00. Če bi kdo vedel kaj bi lahko bilo narobe naj prosim napiše. Hvala
Objavljeno: Če apr 05, 2007 6:32 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Pomoje je lohk dušilna loputa zapacana al pa motorček prostega teka...Za več bodo ostali povedal...
Objavljeno: Če apr 05, 2007 6:53 pm
Napisal/-a xyxyxy
Predvidevam, da se ti to zgodi samo ko imaš spuščen gas. Takrat motorček prostega teka zadrži obrate in to je en od možnih vzrokov. Lahko pa je tudi senzor lopute. Malo poglej kontakte, samo bo verjetno potrebna menjava.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 7:40 pm
Napisal/-a kr.en
to se mi zgodi samo takrat ko pritisnem sklopko, obrati padejo in takoj dvignejo. Upam da ni kašna napaka na računalniku.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:00 pm
Napisal/-a joztom
Stikalo na loputi gasa bi moralo vklopiti štantgas regulator (bypass ventil), ki drži obrate tik preden sede do konca vijaka. Ali motorček bypass lopute zamuja, ali je stikalo odvito, ali narobe nastavljeno (se vrti na vijakih). Za Hyundai bi moral vedeti kako je narejeno, ampak princip je verjetno identičen kot pri Boschu. Dostikrat se najdejo mojstri, ki tisti vijak ki je kakor za štantgas, premikajo. To se ne sme in je treba postaviti stikalo v predpisano lego.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:17 pm
Napisal/-a tomzzi
Evo isti problem imam občasno tudi jaz. Ko se ustavljam oziroma skušam kje zelo znižat hitrost če peljem čez kakšno uničeno cesto pritisnem sklopko in obrati enostavno padejo in se takoj zatem spet dvignejo. Mi je tudi že ene parkrat ckrnil kar tako. Ob pritisku na sklopko namreč. Kot berem v autodati za moj avto je krivec:
poor connection in engine coolant temperature (ECT) sensor harness multi-plug due to vibration.
Oziroma se zgoraj omenjeno nanaša na tole:
- engine jerks while driving
- erratic idle
- engine stalls
- poor starting from cold
Lahko kdo prevede tole našteto?
Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:20 pm
Napisal/-a erixon
moj prevod:
poor connection in engine coolant temperature (ECT) sensor harness multi-plug due to vibration.
slaba povezava v vpetju nosilca senzorja hladilne temperature zaradi vibracij
motor cuka med vožnjo
nemiren prosti tek
motor ugasne
slab vžig oz. zagon pri hladnem motorju
to je to.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:55 pm
Napisal/-a tomzzi
No potem sem kar prav prevedel vse. Sem si tako tudi sam razlagal. Hvala ti. Potem bo to to.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:08 pm
Napisal/-a caco1825
jaz imam enak problem, da mi obrati padejo ko stisnem sklopko!
zaradi tega sem skoraj odletel z ceste, k ko sem se peljal po klancu navzdol pa pred velikim ovinkom stisnem sklopko pa prestavim v 2 prestavo, medtem pa je motor ugasnil in volan je postal trd, kot tudi zavore, imam pa servo pa ko motor ne laufa tudi črpalka z aservo ne!
ta stvar zna biti nevarna!
LP
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:46 am
Napisal/-a kr.en
sm bil pr mehaniku pa prav da je stikalo na loputi(bypass loputa) al pa nevem ko se reče ena mjhna škatlca k gre vn ene par kablov. Ena od teh dveh stvari nj bi ble. Strošk pa tud ni prav velk(okol 50evrov), vsaj tko so rekl. Napišm kj več k mi popravjo in to v četrtek.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:10 am
Napisal/-a tomzzi
Ja jaz ga tudi peljem verjetno drug teden na servis (pod garancijo) in bomo vidli kaj se bo naredilo. Samo jaz že 100% vem kaj je napaka.
Objavljeno: Če apr 12, 2007 10:00 pm
Napisal/-a kr.en
Evo so mi dons popravl oziroma spucal bypass loputo za zrak, tko da une k na isti način zajebava avto nj grejo popravt. Cena je bla pa ena ura mehanika, tko da strošek ni velik.

Objavljeno: Če apr 12, 2007 10:34 pm
Napisal/-a caco1825
pr men je isto vendar se to zgodi včasih, bom tudi jaz peljaj k mehaniku!
lp
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 6:58 am
Napisal/-a joztom
Kaj se zgodi? V Bypass loputi se naberejo oljne pare in zapečejo do te mere da ji onemogočajo hitro premikanje in omejujejo v končnih legah. Kaj storiti. Snameš loputo, kar je odvisno od izvedbe, Bosch je vmes med cevmi, Marelli je direkt na sesalnem segmentu. Namočiš jo v tekočino STP za čiščenje fergazerjev za ene pol ure. Potem to spihaš in obrišeš kar dosežeš z mehko cunjo. Morebiti malo WD40 in preveriš če mehko teče. Pozornost polagaš na tesnila (O-ring) na direktnih loputah tipa Marelli.
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 8:31 am
Napisal/-a Pudgar Uroš
joztom je napisal/-a:Kaj se zgodi? V Bypass loputi se naberejo oljne pare in zapečejo do te mere da ji onemogočajo hitro premikanje in omejujejo v končnih legah. Kaj storiti. Snameš loputo, kar je odvisno od izvedbe, Bosch je vmes med cevmi, Marelli je direkt na sesalnem segmentu. Namočiš jo v tekočino STP za čiščenje fergazerjev za ene pol ure. Potem to spihaš in obrišeš kar dosežeš z mehko cunjo. Morebiti malo WD40 in preveriš če mehko teče. Pozornost polagaš na tesnila (O-ring) na direktnih loputah tipa Marelli.
To sem čakal! Superca!
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 10:06 am
Napisal/-a Neon
In kje je ta ventil, oz. loputa?
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 11:39 am
Napisal/-a joztom
Bosch ima to kot valjast element 6x12cm, v katerem je vrtljiva valjasta loputa, povezan s cevjo, ki gre v sesalni kolektor. Marelli ima to na loputi za gas, stransko pritrjen in ima konični bat z O-ringom. Je pa milijon izvedenk, večinoma delujejo na enak princip z enakimi motnjami. Zelo dobro je tudi narahlo vpihniti in posesati cevko s sesalnega kolektorja na regulator relativnega pritiska , gor je značka FoMoCo, ker včasih otrdi in ni odziven, ampak narahlo. Ta dela mešanico 1:13,7. Preveriti tudi cevko, če tesni. Če se še ugaša, ger za težavo v sinhronizaciji stikala ob zapiranju gasa, 2mm pred končno lego mora vključiti bypass, ki elektronsko regulira štantgas na predpisane obrate (ECU). Saj so še vprašanja v globino ampak takrat je potrebno poznati delovanje npr Motronic-a in vpliva senzorjev na tek motorja. (senzorji temperature, kompresorja klime, klenkanja in pozicije volana za obračanje na mestu)
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 11:54 am
Napisal/-a esem
joztom je napisal/-a:.... in pozicije volana za obračanje na mestu)
Zakaj pa to? Da poveča moč serva oz da servo ne zaduši motorja?
lp