Stran 1 od 1

Še ena debata o hladilni

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:30 pm
Napisal/-a phoebus
Vem da je že miljon debat o hladilnih tekočinah in sistemu, a bom vseeno vprašal posebej.

Danes sem odprl pokrov, dolil tekočino za pucat šipe in itak kot vedno ko odprem pokrov, preveril vse tekočine- in hladilne je b posodici na polovici med MAX in MIN.

Nič dramatičnega, če ne bi imel prej 1.5 leta nonstop na max ali milimeter nižje brez pipanja antifriza. Zdaj.. v torek bom šel kupit antifriz in ga dolil točno do MAX, pa potem malo bolj preverjal če se (in kako hitro) niža.

KAr me zanima pa je: preveril sem in niti v vodi, niti v olju ni nič česar nebi smelo biti. Tako lahko skoraj ziher rečem da ni tesnilo na glavi. Lahko je hladilnik, lahko kaka cev- kako preverit, kje pušča? Spucam cevi in kaj? Segrejem mašino in čakam če bo kje kak "piš" pare? Bela sled? Pod mašino imam plastično zaščito tako da ne more nič kapljat na tla. Upam da je samo gumi tesnilo na pokrovčku "rezervoarčka" :)

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:46 pm
Napisal/-a lisko
Ponavad so vse tekočine v avto, ko je le ta hlade MED oznakama MIN in MAX.

Zakaj? KEr vse kar je toplo se raztegne. Ko je avtek hladen je na sredini, ko se ogreje je na MAX. Oznake so informativne in pomenijo skrajno mejo. Niti olja niti antifriza se pri mrzlem avtu ( takrat ko se preverja tekočine) ne nalije do maksimuma ampak se vedn pusti mal rezerve ( ponavad nekje na sredini med oznakama) .

Objavljeno: Po apr 09, 2007 12:25 am
Napisal/-a phoebus
E, to sem pa čist pozabu- ponavadi se pripeljem tja kjer pucam avto, in je mašina na delovni temperaturi, dvignem pokrov in prečekiram. Danes sem gledal zjutraj, čisto mrzlega...bom preveril še kako je ko se segreje, good, point; pa še spremljal če bo doseglo minimum.

Mogoče je samo lažni alarm :pray:

Objavljeno: Po apr 09, 2007 1:15 am
Napisal/-a traktor TDI
Ma tolko nihanja ni.

Objavljeno: Po apr 09, 2007 8:44 am
Napisal/-a pugi405
phoebus je napisal/-a:E, to sem pa čist pozabu- ponavadi se pripeljem tja kjer pucam avto, in je mašina na delovni temperaturi, dvignem pokrov in prečekiram. Danes sem gledal zjutraj, čisto mrzlega...bom preveril še kako je ko se segreje, good, point; pa še spremljal če bo doseglo minimum.

Mogoče je samo lažni alarm :pray:

Ej... nikdar ne glej kolk hladilne je še, ko je avto na delovni temperaturi. :ne

Objavljeno: Po apr 09, 2007 9:47 am
Napisal/-a sonček
pugi405 je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:E, to sem pa čist pozabu- ponavadi se pripeljem tja kjer pucam avto, in je mašina na delovni temperaturi, dvignem pokrov in prečekiram. Danes sem gledal zjutraj, čisto mrzlega...bom preveril še kako je ko se segreje, good, point; pa še spremljal če bo doseglo minimum.

Mogoče je samo lažni alarm :pray:

Ej... nikdar ne glej kolk hladilne je še, ko je avto na delovni temperaturi. :ne


P.S. Lahko pogleda toda res s posebno previdnostjo, ko je men enkrat avto zakuhal sem odpru posodo in je bil manjši vulkanček drugač pa nič pretresljivega. Vseeno pa ti raje odsvetujem, da takrat odpiraš, ker nikol ne veš kaj bo.

Objavljeno: Po apr 09, 2007 9:49 am
Napisal/-a sonček
lisko je napisal/-a:Ponavad so vse tekočine v avto, ko je le ta hlade MED oznakama MIN in MAX.

Zakaj? KEr vse kar je toplo se raztegne. Ko je avtek hladen je na sredini, ko se ogreje je na MAX. Oznake so informativne in pomenijo skrajno mejo. Niti olja niti antifriza se pri mrzlem avtu ( takrat ko se preverja tekočine) ne nalije do maksimuma ampak se vedn pusti mal rezerve ( ponavad nekje na sredini med oznakama) .


:[]

Objavljeno: Po apr 09, 2007 11:16 am
Napisal/-a phoebus
Nene, pokrova nisem nikoli odpiral ko je bil vroč, niti palčke za olje merit pri prižgani mašini nisem ven vlekel :twisted: Tudi za olje sem počakal 10 min da se je posedel preden sem preverjal. Bom res preveril do kje gleda tekočina še pri toplem.. Najbolj me skrbi, da bi mi uscala pumpa (in posledično pregrizlo jermen).

Bom kontroliral, če se bo stanje nižalo pa šel nekam da mi pregledajo. Saj en mojster bi to moral ugotovit brez problema, ane? (in ne kot pri klimi kjer so mi šele ob tretjem obisku in polnjenju; po kar nekaj vročih dnevih ko sem kuhal ugotovili, da mi pušča ventilček kjer se polni :roll: . Prej je bil avto celo 2 dni tam, pa so "vse pregledali" in "ni bilo nikjer puščanja")

A se da na pogled jermena ugotovit če je bil v stiku z antifrizom (oz. če je "bogi")? Sicer je jermen pod plastično zaščito, ampak so vratca ki so namenjena glih temu da se ga "preveri", tako da za kake razpoke ali bele lise lahko pregledam. Ali ni vidnih deformacij dokler ne reče BUM?

Objavljeno: Po apr 09, 2007 4:54 pm
Napisal/-a sonček
phoebus je napisal/-a:Nene, pokrova nisem nikoli odpiral ko je bil vroč, niti palčke za olje merit pri prižgani mašini nisem ven vlekel :twisted: Tudi za olje sem počakal 10 min da se je posedel preden sem preverjal. Bom res preveril do kje gleda tekočina še pri toplem.. Najbolj me skrbi, da bi mi uscala pumpa (in posledično pregrizlo jermen).

Bom kontroliral, če se bo stanje nižalo pa šel nekam da mi pregledajo. Saj en mojster bi to moral ugotovit brez problema, ane? (in ne kot pri klimi kjer so mi šele ob tretjem obisku in polnjenju; po kar nekaj vročih dnevih ko sem kuhal ugotovili, da mi pušča ventilček kjer se polni :roll: . Prej je bil avto celo 2 dni tam, pa so "vse pregledali" in "ni bilo nikjer puščanja")

A se da na pogled jermena ugotovit če je bil v stiku z antifrizom (oz. če je "bogi")? Sicer je jermen pod plastično zaščito, ampak so vratca ki so namenjena glih temu da se ga "preveri", tako da za kake razpoke ali bele lise lahko pregledam. Ali ni vidnih deformacij dokler ne reče BUM?


Ne vem zakaj si delaš take skrbi, nepotrebno, če je bil jermen menjan potem ne skrbi, če ti vodne zmanjkuje je lahko več možnih vzrokov(tesnilo,hladilnik,vodna,cevke,sistem!! to pa si že nekaj tud sam pregledal.
Ponavad pa je zmeraj, ko je motor hladen, če gledaš hladilno je malo manj vode kot pri vroči mašini. Pa da ne boš preveč vode nalil not, ker ni dobr.
lp

Objavljeno: Po apr 09, 2007 10:14 pm
Napisal/-a phoebus
Ne vem zakaj si delaš take skrbi, nepotrebno, če je bil jermen menjan potem ne skrbi, če ti vodne zmanjkuje je lahko več možnih vzrokov


Jermen je že bil menjan (ima rok za menjavo čez dobro leto oz. 20k km), ampak če pušča vodna pumpa, lahko teče antifriz po jermenu in ga uničuje, da se lahko strga. To je tisto kar me skrbi :)