Stran 1 od 1
Passat 1.8t
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:37 pm
Napisal/-a zdena
LP
Sem bol na novo na tem forumu in mekaj zanima. Kupil sem namrec passat karavan 1.8t l99 pa me neki zanima. Lih sem bral malo o passatih pa fantje pisejo da jim tdi 110km letijo po 210km/h, mene pa zanima kako to da pol men 1.8t 150km ne gre vec kot 220km/h-govorim seveda po AC in da je ravnina. A je kej narobe al ima normalno taksno koncno hitrost? Spravil sem ga ze tudi do 235km/h samo je bilo malce navzdol.
Hvala ze vnaprej za pojasnila
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:43 pm
Napisal/-a im nobody
tist kar pišejo da jim 110 konjski mlinčki letijo čez 200 lahka kr pozabiš...al števci lažejo al pa lažejo...za tvojga je pa takšna hitrost solidna.še enkrat...ŠTEVCI LAŽEJO
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:49 pm
Napisal/-a zdena
Se pravi je 220km/h realna hitrost za ta avto. Jst sm na radarjih meril stevec in mi pri 90km/h laze najvec 2km/h. Tko da pomoje ne laze dosti.
No sam tok me je zanimal j mi ni blo jasno kako bi blo to mozn. A ve slucajn kdo prestavno razmerje od tdi 115km recimo hitosti 1,2,3 prestava do kok potegnejo. Men grejo tko:
1. 60km/h
2. 110km/h
3. 160km/h
Hvala
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:52 pm
Napisal/-a RedBull™
papir vse prenese...
jst mam audi-a s tem motorjem,pa sem mel končno (po števcu) na ravnini slabih 230 km/h,zdaj po chipanju 200 konjev,je pa slabih 250 km/h
ampak,itak končna ni nikol pomembna,pomembni so pospeški (predvsem pri prehitevanju)
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:56 pm
Napisal/-a zdena
Ja dej mi prosim povej kaksna bi bila sprememba ce bi ga cipal na 180km. Pomoje kok sm jst tle bral ti je pri cipanju najpomembnejsi navor. Pa sm lih ene podatke gledal 115km tdi ima 290Nm navora moj 150km 1.8t pa ima 210nm navora. Kaj potem tuki pojasnjuje recimo vecjo zmogljivost. Pa zanima me primerjava ce bi sel tekmovat z 115km tdi-jem kako bi se obneslo?
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:37 pm
Napisal/-a Blinder
heh
So stevci, ki so pri 40 kmh tocni do desetinke, pol pa pri 200 veselo lazejo za 10 kmh...
Koncna hitrost za tvojega passata(rocni menjalnk) je 223 kmh oz. 217 za variant. Ko je revija testirala tega 4 vrata, je dosegel 218 kmh - lahko je slucaj da je 5kmh manj lahko pa da je tov.podatek optimisticen.
Vsi dizli imajo drugacna prestavna razmerja ko bencinski: imajo dosti bolj razmaknjene prestave, tako da nekateri v prvi prestavi niti do 40 kmh ne pridejo. To pomaga dizlom, da recimo v kak strm klanec zderejo tudi v 3. prestavi, medtem ko bencinski ne zmorejo....
180 km proti 150 km je precej razlike; 20% vec moci. Recimo kolkor ti zdaj v 4. brzini vlece ti bi potem v peti. Pa pri visokih hitrostih bi precej boljse pospesil.. tam cez 200 kmh:)
V primerjavi z tdi115 ima tvoj boljse mejne zmoglivosti(max hitrost, pospesek...) bi pa znalo bit da pri srednjih obratih tdi boljse vlece... Ceprav dvomim nekako v to, saj 35km je tezko nadoknadit z dizelskim navorom...
Objavljeno: Po apr 09, 2007 8:06 am
Napisal/-a leoCar
Če ti gre 220 po si tak zmagal, kaj pa pričakuješ od 1500kg težkega 150 konjskega avta da leti 250?
Končna sploh ni tako važna kot pospešek, ki ga boš večkrat iskoristil, kot pa končno hitrost.
Objavljeno: Po apr 09, 2007 7:05 pm
Napisal/-a zdena
Mam pa se en problem ce slucajn kdo ve. Ko volan motam v levo mi neki tuli not. Pa ni zglob ker imam lahko cist v desno pa k na levo krenem zatuli spredaj nekje pa za zglob vem kako poka. Pa ne zmer pa sm bil pr enmu mehaniku kr tko pa sm ga vprasal ce je pumpa pa je reku da ne ker cist drugje tuli ne tam k je pumpa. Pri kolesih neki zatuli pa sam takrat ce v levo zamotam.
Objavljeno: Po apr 09, 2007 7:28 pm
Napisal/-a zdena
Pa se to ce kdo ve. Tam k te opozarja za zamenjavo olja k ti triple OIL mi zdaj tripa INSP. Kaj to pomeni. Pa ce kdo ve kako se to resetira?
Objavljeno: Po apr 09, 2007 8:08 pm
Napisal/-a traktor TDI
tipko not, ključ obrnt, tipko v desno da napiše "---------------" (prazno), pa ključ ven
tipka pa je tista za km