Stran 1 od 2

passat tdi - slabo izgorevanje

Objavljeno: To apr 10, 2007 8:34 am
Napisal/-a msla
Pozdravljeni!

Imam passata tdi 130 KM, letnik 2003, 90000 km, za katerim se precej kadi :D. Glede na to, da sem bral že veliko tem, se mi zdi, da ni v nobeni odgovora na moje vprašanje, saj kot sem videl, so ostali imeli probleme s tem, da avto ni vlekel ali pa da se je poraba precej povečala. Pri meni avto vleče normalno, tudi poraba je enaka, le precej črn-siv dim ostane za njim. Je morda kaj narobe s katalizatorjem?

Najlepša hvala za vsak odgovor, če pa sem slučajno spregledal že odprto temo, me prosim preusmerite nanjo.

Lep pozdrav

Objavljeno: To apr 10, 2007 8:41 am
Napisal/-a TooOldVehicle
mal čudn da se za 90.000km že kadi, kaj si pa delal z avtom (a si 1. lastnik)?

Objavljeno: To apr 10, 2007 10:29 am
Napisal/-a leoCar
Ga maš mogoče čipanega? Ali pa so injektorji zapacani, pa gorivo ne zgori kot bi trebalo.....

Objavljeno: To apr 10, 2007 11:36 am
Napisal/-a AudiFreak
Pri mojem audiju je bila luknja na cevi za turbino. Avto ni šel več kot 140 km/h in kadilo se je kot ...., prav tako povečana poraba ( 7,5 l). Dobro preglej vse cevi. ;)

Objavljeno: To apr 10, 2007 12:12 pm
Napisal/-a msla
ne, nisem prvi lastnik. Morda ima avto res kak kilometer več, čeprav jih naj ne bi imel. Kakšne so torej možnosti okvare, če bi slučajno avto imel več km, kot piše? Drugače avto res teče lepo, poraba Ni nič povečana in končna hitrost je popolnoma normalna (nekaj čez 200 km/h).

Avto ni čipan.

Je morda kakšna povezava morda s tem, da mi je mehanik pri menjavi olja nalil preveč olja?
Če ne bo drugače, bo treba peljat na uradni servis, ki pa se ga kar mal bojim :(

Objavljeno: To apr 10, 2007 12:15 pm
Napisal/-a abbe
mozn da je prevec olja naliu.
dj mau un "egr" al neki tazga ventil poglj.pa ga spucaj ce je sajast.mislm da bi to znal bit narobe,v primeru da mas ta ventil.

Objavljeno: To apr 10, 2007 12:48 pm
Napisal/-a Sigor
Kaj pa LMM oziroma MAF senzor , po naše, senzor pretoka zraka ali nekaj podobnega, lahko je tud ta kriv

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 2:52 pm
Napisal/-a JoeLoe
Kaj pa filter za zrak? Tudi, če je filter že zabasan s prahom ipd se lahko precej sajasto kadi za tabo. Je mogoče avto v cev do filtra kaj potegnil? Jaz sem enkrat imel tam not vrabca... Kako je prišel noter se mi tudi sanja ne, ker ga na cesti ziher nisem mogel "pobrat", ker je cev tako speljana, da to pač ne gre..

Objavljeno: So apr 14, 2007 1:44 pm
Napisal/-a myster
a si mogoče kurilno olje tanku...preveri če nimaš slučajn kurjača, pa kak nivo olja je...stricu se je na cliotu 1.5 dci en cajt ful kadil...pa ga je pelu nazaj na servis pa so olje menal so še pa ostružki vn padal...

Objavljeno: So apr 14, 2007 1:50 pm
Napisal/-a abbe
myster je napisal/-a:a si mogoče kurilno olje tanku...preveri če nimaš slučajn kurjača, pa kak nivo olja je...stricu se je na cliotu 1.5 dci en cajt ful kadil...pa ga je pelu nazaj na servis pa so olje menal so še pa ostružki vn padal...

kasni ostruzki?pa nebos reku da se jih je s prostim ocesm v olju vidl?

Objavljeno: So apr 14, 2007 2:17 pm
Napisal/-a myster
ja mehanik jih je opazil ko je olje pretaku...za več informacij bi mogu unga mehanika prašat... :P

Objavljeno: Ne apr 15, 2007 9:22 am
Napisal/-a JoeLoe
:-) ostružki...

V temle primeru je očitno, da je
- ali pres laba kompresija (potem si kupil zgonjen avto)
- ali pa prebogata mešnica.

Kompresijo se da izmerit pri mehaniku, glede mešanice pa bi si upal trditi, da dobi motor premalo zraka. Morda so sesalni kolektorji zapacani z garežom, morda je filter za zrak zapacan, morda pa bo priklop na tester pokazal kakšno napako ka kakem senzorju. Jaz sem na svojem avtu že imel težavo s senzorjem temperature motorja in je računalnik pri ogretem motorju dobil podatek, da je ta še vedno hladen. Poraba je bila minimalno večja, saj pa je bilo vidno več. Tester je napako lepo pokazal. Po menjavi senzorja je bilo spet vse OK.
Če bi ti pa izgorevalo olje bi se za tabo pri pospeševanju vlekel modrikast dim in tudi vonj takih izpuhov je specifičen... V tem primeru bi pa imel lahko obrabljene teflone ali pa tudi obročke na batih in bi se to poznalo tudi pri moči motorja.

Objavljeno: Ne apr 15, 2007 10:19 am
Napisal/-a Biskvitek
pelji ga k enemu mehaniku pa ti ga naj priključi na tester pa boš videl kaj je narobe

Objavljeno: Ne apr 15, 2007 9:17 pm
Napisal/-a msla
hvala za vse te nasvete. Odločil sem se, da bom peljal avto k mehaniku na tester, pa bomo videli, kaj bo pokazalo.

Mi lahko še svetujete, kje bi se dalo to opraviti (lahko v Ljubljani) in koliko cca stane tak pregled?

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne apr 15, 2007 11:31 pm
Napisal/-a huek
približno 20e na skoraj vsakem servisu.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 7:19 am
Napisal/-a JoeLoe
msla je napisal/-a:hvala za vse te nasvete. Odločil sem se, da bom peljal avto k mehaniku na tester, pa bomo videli, kaj bo pokazalo.

Mi lahko še svetujete, kje bi se dalo to opraviti (lahko v Ljubljani) in koliko cca stane tak pregled?

Lep pozdrav


he,he... jaz te zadeve za svoj in ženin avto delam sam, zato ne vem koliko to stane.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 9:20 am
Napisal/-a vincent
nič nisi napisal koliko časa imaš avto..kdaj točno kadi...ko agresivno pospešuješ, ko normalno pospečujepš, med samo vožnjo....etc?

osebno bi na tvojem mestu najrpek skočil v trgovino po nov zračni filter (razen če ni bil menjamn odkar ga imaš...če predvidevam da ga nimaš prav dolgo)...ter ga zamenjal (rabiš 10 minut, pa en križni šravfenciger....tudi če ga še nikoli nisi zamenjal ne bo rpoblema če se tega lotiš zdaj).

potem pa počakaj še en rezervora pa natankaj nafto kje drugje (torej zamnejaj prodajalca...npr. iz Petrola pojdi na OMw oz. obratno...nikar ne natoči na isti črpalki).

ker mogoče si pokasiral slabo nafto.

...ker to so vse taki ukrepi ki praktičnoo nič ne stanejo, lahko pa ti prihranijo kako pot do mehanika, ter nepotrebne stroške..ker na uradnioh servisih bi preventivno zamenjali pol avta.

Vendar bi glede na letnik sam posumim da ima avto kakih 200.000 km premalo (Če sem malo zloben) :)....pa še s temi kilometri sam po sebi ne bi smel pretirano kaditi.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 9:29 am
Napisal/-a JoeLoe
vincent je napisal/-a:nič nisi napisal koliko časa imaš avto..kdaj točno kadi...ko agresivno pospešuješ, ko normalno pospečujepš, med samo vožnjo....etc?

osebno bi na tvojem mestu najrpek skočil v trgovino po nov zračni filter (razen če ni bil menjamn odkar ga imaš...če predvidevam da ga nimaš prav dolgo)...ter ga zamenjal (rabiš 10 minut, pa en križni šravfenciger....tudi če ga še nikoli nisi zamenjal ne bo rpoblema če se tega lotiš zdaj).

potem pa počakaj še en rezervora pa natankaj nafto kje drugje (torej zamnejaj prodajalca...npr. iz Petrola pojdi na OMw oz. obratno...nikar ne natoči na isti črpalki).

ker mogoče si pokasiral slabo nafto.

...ker to so vse taki ukrepi ki praktičnoo nič ne stanejo, lahko pa ti prihranijo kako pot do mehanika, ter nepotrebne stroške..ker na uradnioh servisih bi preventivno zamenjali pol avta.

Vendar bi glede na letnik sam posumim da ima avto kakih 200.000 km premalo (Če sem malo zloben) :)....pa še s temi kilometri sam po sebi ne bi smel pretirano kaditi.



Ja... slaba nafta je lahko problem. Jaz tankam na MOL-u, ko sem pred tremi leti imel težave s Petrolovo nafto in je avto pri -24 C komaj komaj vžgal pa še potem ko je vžgal se je za mano vil dim kot za kakšnim starim zgonjenim tovornjakom... dokler se motor ni ustrezno ogrel.
Z Mol-ovo nafto teh težav ni bilo nikoli.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 3:14 pm
Napisal/-a msla
avto imam malo več kot leto, filter za zrak ni, ker sem ga menjal pred kratkim.

Avto kadi, ko normalno pospešujem, drugače ne. Sicer se mi je pa to pojavilo po zamenjavi olja, prej tega ni delalo.

Drugače sem z avtom zelo zadovoljen, sploh če ima res tristo tisoč km :).Svaka čast prejšnjemu lastniku.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 3:43 pm
Napisal/-a imilet1
men velik vec kadi ce tankam na petrolu kot agipu