Stran 1 od 2

po servisu avto vedno cuka

Objavljeno: To apr 10, 2007 9:19 am
Napisal/-a enzo
Imam problem,
sem zamenjal olje, filtere vse, kablove in avto še vedno cuka. Kaj naj naredim???

Objavljeno: To apr 10, 2007 9:31 am
Napisal/-a esem
Probaj zamenjat še svečke, turbino, jermen in ostalo... :P
Ali pa za začetek povej vsaj, kakšen avto in motor imaš. Verjetno nimaš Enzota...
In kdaj, kako ti cuka.

Objavljeno: To apr 10, 2007 9:33 am
Napisal/-a URŠA
Pelji ga k mehaniku ne pa sam nekej prčkaš po njem.

Objavljeno: To apr 10, 2007 9:46 am
Napisal/-a phoebus
Sploh ne vemo kak motor imaš. Če je bencinar preveri svečke, cinšpulo/e. Kable praviš si menjal..
Potem so pa druge reči, kot so kake lopute za zrak ki se zasvinjajo in grdo teče v prostem teku, pa motorček prostega teka,..

Objavljeno: To apr 10, 2007 11:18 am
Napisal/-a enzo
IMAM 1.6 I.E SX , 1994.
VSE JE ZAMENJAN AMPAK KO SE PELJEM NA AVTOBAN CUKA K NORC PRI 120-140 KMH.
DRUGAČ NIMAM PROBLEMOV Z NJIM. LEPO VŽGE IN VLEČE... VSE SUPER RAZEN CUKANJA PRI TEJ HITROSTI

Objavljeno: To apr 10, 2007 12:17 pm
Napisal/-a Bosko001
Mogoče benz pumpa. Če ga nateraš v drugi ali tretji v hrib nad 5000rpm pa do blokade, kaj cuka?

Objavljeno: To apr 10, 2007 1:11 pm
Napisal/-a enzo
NE, NIKOL NI CUKAL, SAMO KOT GREM NA AVTOBAN IN KO PELJEM HITRO....
CUKA IN MAŠ FEELING DA SE BO UGASNIL....
SEM KUPIL FILTER BENCINA (MAHLE), AMPAK JE MANJŠI KO ORIGINAL....
A JE TO MOGOČE PROBLEM?

Objavljeno: Sr apr 11, 2007 9:56 am
Napisal/-a napi
A maš to FIATA? :)
Podoben problem sem js mel na puntotu, preveri lambda sondo (oz pejt na tester).

Objavljeno: Sr apr 11, 2007 10:24 am
Napisal/-a esem
napi je napisal/-a:A maš to FIATA?


Nima FIAT-a, saj je že odgovoril, da je njegov avto "1.6 I.E SX , 1994" :roll:

Objavljeno: Sr apr 11, 2007 1:03 pm
Napisal/-a napi
esem je napisal/-a:Nima FIAT-a, saj je že odgovoril, da je njegov avto "1.6 I.E SX , 1994" :roll:



A to ni FIAT :shock: Tipo če se ne motim

Skor 95% sn da je tole lambda, pobrskaj malo po forumu glede sond. Ker fiati ne prenasajo ravno najbolje univerzalnih sond, vsaj pri meni je bilo tako.
Filter za benz ne more bit, ker imaš v rezervoarju pumpico, in je to tlačni filter. Če bi dobil premalo benza ga tudi kresno nebi oziroma se nebi mogel normalno vozit.
Preglej cevke za podtlak ce ni katera preparela oz. sneta.
Ena moznost pa je tudi "cranckshift sensor" - tole pa bo malo bol težko verjetno

btw: a si ti tole na novo kupu, pa si šele zaj opazu, oz če še ga nisi nikoli prej pelal po avtobanu 120-140 km/h?

Objavljeno: Sr apr 11, 2007 1:17 pm
Napisal/-a esem
napi je napisal/-a:A to ni FIAT :shock: Tipo če se ne motim


Oprosti, če sem tudi z malce sarkazma hotel opozoriti avtorja, da - če res želi pomoč - pove model avta in motor, ne da sami ugibamo, ali je to Fiat ali Nissan, Hyundai ali morda kakšna Nubira ali kaj. Ne samo, da je to edino produktivno, celo spodobi se. Žal nekateri v paniki zaradi malce cukanja pozabljajo na najbolj osnovne stvari, kaj šele na (čim) bolj natančen opis dogajanja oz simptomov. Mi naj pa to vlečemo iz njih... :roll:

Objavljeno: Sr apr 11, 2007 3:17 pm
Napisal/-a napi
esem brez zamere :D
to kar si povedal maš čisto prav, prispodoba " greš v trgovino kupit npr šrauf - vijak. Gospod js bi pa mel vijak,Kakega pa? :shock: :?: :shock: pa ne veš kakšnega bi rad mel"
se pač naredi bise reklo

Objavljeno: Če apr 12, 2007 7:20 am
Napisal/-a enzo
Se opravičujem, imam fiat tipo 1.6 ie sx , 1994.
55 kw - 75 km, vse kar se tiče teh. Pregleda dela, oziroma test na pline je v redu, lambda sonda ??? A nebi pol velik pokuril bencina? Sej porabi 8-9 litrov.
Mam ga že 5 mesecev in se že prevozil 10.000 km, nikol nisem imel problemov, avto je v dobrem stanju, klima dela itd.... En teden nazaj ..... Sem ga hiter pelal po avtobanu in je začel cukat... Sem mislil da je filter benzina ali da so umazani šprici... Sem spucal vse.... (Injector clean) .... Zamenjal olje, filtere, svečke, kable itd..... Ko sem to naredil .... Je en cajt bilo v redu... Pol je začel spet lagano cukat..... In sem opazil ko grem tankat.... Oziroma ko ga napolnim ..... Cuka en cajt pol neha.... Sploh ne vem kaj bo treba še naredit kjer je zelo zouprn .... Mogoče ne traja dolg časa ampak se vseen treba zrihtat....
Hvala na odgovorima

edit by ice: sm mu spremenu v male črke - dobr da mam skripte, za pravopis na žalost nEmam :]

Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:11 am
Napisal/-a esem
Če ti kmalu po tankanju neha, je morda voda (ali smeti) v tanku.

Mimogrede - zakaj stalno pišeš z velikimi črkami? To na forumih (in še kje) pomeni kričanje in je med drugim v pravilih a.coma zelo omejeno in tudi sankcionirano. Kaže, da nisi vedel... Zdaj veš in tega raje ne počni več. Je tudi lažje brat male črke
lp

Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:18 am
Napisal/-a mevden
jst bi ti predlagu da očistiš tank, verjetno maš notri vodo.
in zamenjaj črpalko če slučajno tankaš skoz na isti

Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:25 am
Napisal/-a Pudgar Uroš
napi je napisal/-a:...
Ena moznost pa je tudi "cranckshift sensor" - tole pa bo malo bol težko verjetno
...


Reče se crankshaft sensor oz. senzor pozicije glavne gredi. Ampak ta okvara bi povzročila cukanje pri vseh hitrostih. Ta sezor namreč 'opazuje' vrtenje glavne gredi, ki je naluknjana. Te luknjice, ki jih senzor zazna, povedo kateri bat je na vrhu. Informacije posreduje računalniku, računalnik pa na podlagi teh injector-jem pove v kateri cilinder vbrizgnit gorivo. Če bi senzor že bil oslabljen in bi slabo bral informacije bi cukalo tudi pri malih hitrostih. V najslabšem primeru pa avto ugasne in ne vže več.

esem je napisal/-a:Oprosti, če sem tudi z malce sarkazma hotel opozoriti avtorja, da - če res želi pomoč - pove model avta in motor, ne da sami ugibamo, ali je to Fiat ali Nissan, Hyundai ali morda kakšna Nubira ali kaj. Ne samo, da je to edino produktivno, celo spodobi se. Žal nekateri v paniki zaradi malce cukanja pozabljajo na najbolj osnovne stvari, kaj šele na (čim) bolj natančen opis dogajanja oz simptomov. Mi naj pa to vlečemo iz njih... :roll:


Se strinjam.

Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:45 am
Napisal/-a enzo
Katero črpalko ima fiat tipo.... ?? Meh. ali el. ? Ne vem....

Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:54 am
Napisal/-a enzo
edit by ice: sm mu spremenu v male črke - dobr da mam skripte, za pravopis na žalost nEmam :][/quote]


Nisem Slovenac , ampak živim v RS že 5 mesecev in menim da tukaj ni tolik pomembno pravopis kot je pomembno to kaj vprašam in to kaj razumeš..... Kako bi ti po 5 mesecih v tuji državi pisal???? Jeli profesor??? Kako..... ???
Če te pa moj pravopis moti..... pol....RES.... se opravičujem.....
ali da prvo tebi pošljem.... ti ....pa narediš ...... vse v nulo..... in to je to.... kaj praviš? Če te ne zanimaa to kaj napišem nego to KAKO napišem ...pejt lepo na strani pravopisa ali wikpedia pa ispravljaj pravopis.... mogoče boš tam bolj interesantan......

Objavljeno: Ne apr 15, 2007 11:55 am
Napisal/-a torstorm
za pravopis je tako vseeno glavno da veš kaj kdo hoče povedati...


Verjetno imaš v tanku za gorivo vodo, je imel en kolega enak problem, enkrat mu je začelo močno cukati pa je bil avto na servisu 1 teden pa niso ugotovili kaj je , na koncu so ugotovili da je imel v tanku 10 litrov vode, ko avto ni hotel več iti je samo trokiral.

Objavljeno: Ne apr 15, 2007 3:21 pm
Napisal/-a myster
bom jst tut mal okradu temo...na maminem VW polo l.99 1.0 je kr naenkrat začel cukat.fotr itak hoče da je avto 100% pa ga pela poblašečenem serviserju pa menja svečke, kable, pa filtr za luft...en tedn je nehal cukat, zdj pa spet.vžiga normalno, sam ko je v prostem teku avto drži 850obr/min.vsake tuk(beri:da v prostem teku na približn 15s) cajta mal zajamra pa za 1 sekundo pade na 800 pol pa nazaj na 850 obr/min.ko se voziš...ni važn kuk je na števcu ko vsake nekaj časa cukne (tk ko bi vsake nekaj cajta 1 svečka za sekundo ne dala iskre)...v vlkih obratih pa tega pojava ni (nad 4000).pa filtr za benz zihr ni kriv.

fotr ugotavlja da je kriv računalnik(elektronika)
brat ugotavlja da je injektor mal zadelan
mama govori, da je zihr krivo ko OMW bencin kopuje
jst pa naj gre še enkrat na servis.

kaj pa vi rečete?