Stran 1 od 1

PAD OBRATIH

Objavljeno: To apr 17, 2007 9:41 am
Napisal/-a enzo
živjo,
spet se pojavil problem. Ko ujutro štartam avto, obrati padejo na 300-400 , prej se je normalno (ko je motor še ni zagrejan) prižgal avtomatski čok (nevem kako rečete temu) in bi se obrati normalno dvigli na 1200-1300 dokler se mašina ne sagreje, potem pa normalno padejo na 800-900. Gre pa za Fiat Tipo 1.6 ie sx 75 KM.
Par dni nazaj sem zategoval (malce) zajlo gasa kjer je bila slaba. Zdej ne vem a sem kaj narobe naredil s tim al je v drugi stvari problem.
Kaj bi lahko bilo?

Hvala

Objavljeno: To apr 17, 2007 9:32 pm
Napisal/-a profič
Zdravo
zajlo popusti mora imeti nekaj lufta ker pri čisto spuščenem gasu se mora
stikalu lopute vklopit da tako računalnik ve da je motor na štandgasu.
Možno pa da ti je kje drugje začel štrajkat,mogoče kakšne cevke razpokane
garež v ISC ventilu(za prosti tek) ,več tega je možno,zato pa obstaja računalniška diagnostika.
:lol:

Objavljeno: Sr apr 18, 2007 6:50 am
Napisal/-a Black_Racer®
Če imaš ajnšpric,spucaj malo,drgače če pa to neo vredo pa sumim cinšpulo...

Objavljeno: Sr apr 18, 2007 10:23 am
Napisal/-a phoebus
Sicer samo razmišljam, ampak:

- v navodilih piše da se avta ne sme prišgat z gasom
- če se malo poigram pri skuterju z gasom ko ga prižgem (beri: držim gas do konca in ga potem spustim), crkne, ker se čok pri preveč gasa zapre.

Tako da po mojem (nisem ekspert, samo razmišljam) je tvoj problem LAHKO v tem, da si preveč našponal gas, posledično je čok bolj zaprt in ti ga duši dokler ni ogret (ko itak ne rabi čoka).
Po drugi strani bi pa čok vsekakor rabil povratno vezavo (da nebi preveč odprl in nabijal v obrate tople mašine), tako da ne vem če to moje razmišljanje drži :roll:

Objavljeno: Sr apr 18, 2007 1:36 pm
Napisal/-a enzo
sem klical ovlaščeni servis v Italiji in so rekli da je v 99 % primerov špula. Taka pa košta pri nas 100 € a v Italiji 20-30€.
Zdaj nevem, a je zaradi tega avto vedno cukal...al je kakšna druga zadeva.??

Objavljeno: Če apr 19, 2007 6:42 pm
Napisal/-a čare
špula ne verjamem da je ker ti ne bi obrati padli za toliko ,lahko pa da je špula kriva za cukanje,za obrate bi pa jaz posumil motorček prostega teka katerega imaš na zadnji strani injection-a in ko mu dodaš malenkost gasa se mora tudi on premakniti če se ne pol je zanič.Zajlo za gas pa popusti da bo imela zračnost

Objavljeno: Če apr 19, 2007 8:02 pm
Napisal/-a andrej86
kupiš renoja pa ne boš več vedel kak servis zgleda :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če apr 19, 2007 9:20 pm
Napisal/-a čare
andrej86 je napisal/-a:kupiš renoja pa ne boš več vedel kak servis zgleda :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

no tale je bla zdele za 5 minut tišine,veš sem šel pač en dan na morje in se peljem in malo pred koncem avtoceste že daleč naprej za ovinkom vidim gost bel dim "no pa se je spet ena gmajna užgala"si rečem ker je pač poletje pa kras pa te stvari... ampak te moram razočarat da ni bla gmajna ampak nova laguna DCI ki ji je na vrhu klanca turbino odprl tko da ne mi pisat takioh bosih