Stran 1 od 1
veriga problem?
Objavljeno: Pe apr 20, 2007 11:12 pm
Napisal/-a imilet1
Na omegi 2.5td(BMW motor) se mi je zacel slisati nek kovinski zvok in ob dodajanju plina se zvok slisi vse mocneje...Mehanik pravi da je veriga ze tolko zrahljana da je pac sponar ne more vec nasponat...
Zanima me ali se da ketno kako drugace nasponati oz. koliko pride menjava samo delo, ker material je moj?
Aja kaksna nevarnost je za motor ce se ketna slisi, ropota?
PS: strgati se prakticno ne more...vsaj nobenmu se se ni so mi zatrdili na vseh bmw servisih...
a se ni dalo vcasih ketne nasponat za en zob npr?a se ne menja samo vodilo šponarja,namreč zato ponavadi ketna poje.
avto ima 215.000km +/- 100.000 pomoje-olja ne pije nic
Objavljeno: So apr 21, 2007 12:00 am
Napisal/-a Mad
... ne poznam motorja, ki si ga omenil recimo na enem drugem avtu se tudi ni strgala veriga je pa pobrusila del alu bloka in pogledala ven :P če se ti zgodi to pri veliki hitrosti pa še da ti zataji stikalo pritiska olja ... pol sigurno ni dobro zate

pa to ne more bit nek ogromen strošek menjaj napenjalec pa se vozi siguren v avto ... L.p. Mad
Objavljeno: So apr 21, 2007 8:29 am
Napisal/-a imilet1
zanima me ali se da samo menjat napenjalec in verigo??
Samo po drugi strani se mi pa ne zdi logicno zakaj napenjalec ce je veriga tolk raztegnjena da je sponar ne more vec napeti?
Objavljeno: So apr 21, 2007 9:16 am
Napisal/-a quattro-fan
Zdravo.
Lahko ti povem iz lastnih izkušenj saj smo menjali verigo pred 2 mesecoma. mislim da je najbolj logično, da če že menjaš verigo, menjaš tudi vse ostalo (zobnike in napenjalce), saj so obrabljeni in se ne prilegajo dobro na novo verigo. Če ti veriga preskoči za 1 ali 2 zoba še ni katastrofa. Se pelješ ampak kati in ropota. Če ti preskoči za več pa adijo motor.
Mi smo jo menjali na pooblaščenem servisu in je ves materjal z delom prišel približno 1000 eurov. Pri tem je večino stroškov z materjalom. Smiselno je tudi da menjaš tesnila na glavi motorja, če nočeš, da ti potem povsod spušča.
LP
Objavljeno: So apr 21, 2007 9:24 am
Napisal/-a RedBull™
Tudi veriga se lahko strga (ravn zadnjič se je pri mercedezu A). Če je res veriga (in ne kakšen dročnik) potem menjaj zobnik ter verigo (kako je pri plastičnih vodilih za verigo pri bmw-ju pa ne vem)
Objavljeno: So apr 21, 2007 10:07 am
Napisal/-a imilet1
no prejle sem odprl cep za dolivanje olja in poslatal verigo ki je res cist zrahljana...
cist mehka
Objavljeno: Ne apr 22, 2007 3:41 pm
Napisal/-a lexuss
quattro-fan je napisal/-a:Zdravo.
Lahko ti povem iz lastnih izkušenj saj smo menjali verigo pred 2 mesecoma. mislim da je najbolj logično, da če že menjaš verigo, menjaš tudi vse ostalo (zobnike in napenjalce), saj so obrabljeni in se ne prilegajo dobro na novo verigo. Če ti veriga preskoči za 1 ali 2 zoba še ni katastrofa. Se pelješ ampak kati in ropota. Če ti preskoči za več pa adijo motor.
Mi smo jo menjali na pooblaščenem servisu in je ves materjal z delom prišel približno 1000 eurov. Pri tem je večino stroškov z materjalom. Smiselno je tudi da menjaš tesnila na glavi motorja, če nočeš, da ti potem povsod spušča.
LP
kok bi pa pršlo za vr6-ko?
Objavljeno: Če maj 03, 2007 12:01 pm
Napisal/-a imilet1
kaj zdj sm šponar al se menja komplet veriga,zobniki...?
Objavljeno: Če maj 03, 2007 12:36 pm
Napisal/-a Bosko001
imilet1 je napisal/-a:kaj zdj sm šponar al se menja komplet veriga,zobniki...?
Če hočeš svoji denarnici dobro, boš menjal vse! Stari zobniki in nova veriga ne grejo skupaj!
Objavljeno: Če maj 03, 2007 3:41 pm
Napisal/-a RedBull™
sam še tvoje temo je videt... dj že zrihti,da bo mir
nadaljujte tu -->
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 2&start=40