Stran 1 od 1

vztrajnik

Objavljeno: So apr 21, 2007 6:11 pm
Napisal/-a dms
LP,mene pa nek zanima.Men je na avtu,se pravi BMW 524td, crknil vztrajnik.Naj povem kot zanimivost,da je to edini od vseh takih avtov ki ima dvomasnega.Zdaj pa problem.Nov je 180 tisoc(starega denarja),kar se mi zdi absolutno predrago za 17 let star avto.A se da tak vztrajnik popravit? Kako je sploh to dano skupaj?A je upresan?Ali bi se dalo narest to z drugo sklopko,pa navadnim vztrajnikom,da bi dal se lamelo,al bi mogu se menjalnik zamenjat?Takega nedobim nikjer.Celo nemcijo pa avstrijo smo ze obrnil,pa majo vsi navadne.Ce ma kdo ksn link do ksnih prospektov,al pa ksnih simulacij bi bi presrecen,bom pa zelo zadovoljen z vsakim odgovorom.

Objavljeno: So apr 21, 2007 7:37 pm
Napisal/-a Falco'
na bmw forumu si že poskusil?

moj nasvet bi bil, da poglej na avtoodpade. sicer so tile 524td bolj redki, ampak vseeno. ;)

Objavljeno: So apr 21, 2007 8:01 pm
Napisal/-a dms
sm ze probal na forumu pa ni nc pametnga.Na odpadih tega ni.Cudn se mi zdi zakaj ma moj dvomasnega,k ga nikjer nism vidu,pr nobenmu drugmu.Skoda se mi zdi da ga razkoplem v dele,k sm polhn novih delov,pa se vecino originalnih gor zmetu.

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 10:22 am
Napisal/-a Tečko
Kolkor jaz vem imajo vsi novejši dizli dvomasni vztrajnikpa cena je tud pri vseh avtomobilih podobna. je pa med tema dvema vztrajnikoma neka masa, da pri dodajanju plina avo lepše potegne brez cukanja oziroma da se motor in menjalnik ne matrata.

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 12:29 pm
Napisal/-a RedBull™
Dvomasni vztrajnik ima pač nekje do 4 stopinje zamika (levo,desno) za bolj mirno speljevanje,brez tistega cukanja. Drugega kot da ga zamenjaš,ti ne preostane,nekateri so pač včasih poizkusali narediti kar fiksnega,sam so s tem uničili samo menjalnik s časoma.

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 1:05 pm
Napisal/-a dms
To jest vse vem.Fora dvomasnega vztrajnika je v tem,da nima lamele posebaj,ampak je lamela vmes med obema masama.Zarad same ucinkovitosti tud vecina novih avtov ma vztrajnik,k se lahk vecji navor prenese.Teorijo jest vem,mene zanima a se da v praksi z navadnim vztrajnikom in z njemu primerno sklopko in lamelo ta problem sanirat,k sama cena je pretirana,k to je pa le 17 let str avto in ga raj celega razkopljem pa po delih prodam kokr bo slo,k ze za sobe sm dal vec k 500 eurov,pa sklopka,pa visko,...

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 1:45 pm
Napisal/-a čare
vprašaj še v EUROTON-u,A-net-u,POTOKARJU pa se pozanimaj kok ti dajo kje popusta pa je ker če boš rabljenga kupil nisi nič naredil tko da ti preostane le nov in pač za tako ceno