Stran 1 od 2
Problem z obrati
Objavljeno: To apr 24, 2007 4:02 pm
Napisal/-a shalej
Imam Roverja 200 (55kw) in mi že kakega pol leta včasih ko prestavim v višjo prestavo, ko stisnem sklopko, če menjam npr pri 2000 mi zanihajo na 2200 potem pa počasi padejo.
To me nakak ni motl, zdaj mi pa avto, ko je zagret dela na 1500, 1300, 1800 obratih (to opazim ko grem čez ležeče policaje) ampak mi potem ko še malo zaviram čez ležeče tud obrati malo padejo. Včasih dela normalno na 900obr včasih pa ne (ko je hladn dela normalno na 1100obr), se pa to dogaja odkar je bla menjana cinšpula. Se je pa poraba tudi zvišala za kak liter do dva litra.
So mogoče krive tudi svečke, ker jih bo počas treba zamenjat glede na prevožene km (45.000) ampak so mi na servisu rekl 2 meseca nazaj, ko je bila menjana cinšpula, da so svečke še ok.
Aja, avto tudi rahlo cuka ko dam zlo mal gasa, ampak to je že pred menjavo cinšpule.
Objavljeno: To apr 24, 2007 4:56 pm
Napisal/-a caco1825
pr meni menjava sveč ni rešila problem, še vedno mi zanihajo obrati! lahko pa menjaš škodilo ne bo nč!
LP
Objavljeno: Sr apr 25, 2007 6:01 pm
Napisal/-a shalej
A maš isti problem, pa si ga uspel rešit al ne potem? Zgleda, da je to ena izmed večih bolezni roverja...
Objavljeno: Sr apr 25, 2007 6:45 pm
Napisal/-a caco1825
glej imel sem ga na rednem servisu pr enem privat mehaniku! pa mi je menjal zobatijermen pa še ostale stvari k spadajo zraven, pa avto mi je pil olje 1l na 2 kkm zato mi je tudi menjal teflone, pa k je pokrov od ventilov doj snet, sem nabavu tudi svečke ngk, pa ta problem niso rešile! zdanje čase je to nihanje obratvo precej tečno, vedno pogosteje se pojavla! drug teden si vzamem čas pa odstranim loputo in jo očistim, pa zraven še motorček prostega teka ker mislim da je to vzrok! ko bo počiščen pa ti poročam!
LP
Objavljeno: Če apr 26, 2007 7:57 am
Napisal/-a Frankie86
caco1825 je napisal/-a:glej imel sem ga na rednem servisu pr enem privat mehaniku! pa mi je menjal zobatijermen pa še ostale stvari k spadajo zraven, pa avto mi je pil olje 1l na 2 kkm zato mi je tudi menjal teflone, pa k je pokrov od ventilov doj snet, sem nabavu tudi svečke ngk, pa ta problem niso rešile! zdanje čase je to nihanje obratvo precej tečno, vedno pogosteje se pojavla! drug teden si vzamem čas pa odstranim loputo in jo očistim, pa zraven še motorček prostega teka ker mislim da je to vzrok! ko bo počiščen pa ti poročam!
LP
caco1825 dej povej a maš 1,6 al 1,4, k jst mam isti problem s temi obrati, prepočas padejo, pa smo spucal motorček prostega teka pa je še vedno isti falus, tko da k spucaš to kar nameravaš povej če bo kej pomagal
Objavljeno: Če apr 26, 2007 10:04 am
Napisal/-a Drocky
Glede na to da obrati prepočas padajo, pa da avtorju teme padejo, ko zavira pr ležečih mi je prvo padlo na pamet da kuplonga mogoče ne spusti dost pa se zarad vrtenja koles prenaša vrtenje na motor, Podobno kot če nebi kuplongo čist do konca stisno. Sam takrat bi se tut malo težje prestavljale prestave, kar pa niste nikjer napisali.
Možno je tudi da je kej okol elektronike povezan, ker pri naši astri tut bol počas padajo obrati med prestavljanjem
Objavljeno: Če apr 26, 2007 10:07 am
Napisal/-a joztom
Vprašanje kako čistite ta bypass ventil. Normalno se to sname z avta in namoči za pol ure v tekočino, ki se uporablja za dodajanje bencinu za čiščenje fergazerjev. Nato se to z mehko cunjo nalahko obriše, da se cilinder, ki se vrti, spet sveti. Nato namažeš osi (ležaj z WD40) in sestaviš. V primeru, da je ventil crknil ali zaribal, stoji na sredini, to je na ene 2000 obratih. Ko imaš cilinder snet in natakneš konektor, se mora ob kontaktu cilinder znotraj njega premakniti, če stoji je lahko tudi napaka v kablu. Ko z leseno palčko cilinder premakneš, se mora sam vrniti nekje na sredino, če ne toliko časa čisti in namakaj, da gladko teče in se centrira v sredino. To je čiščenje v primeru Bosch tipa regulatorja štantgasa. Preveriti je treba tudi tesnost cevi in objemk. Pri Marelli tipu regulatorja je sicer konus in je navit na samo loputo, je pa sistem dela isti, le tesnilo je treba čuvati. Sigurno pa serviserji poznajo še kakšno boljšo varianto čiščenja in preverjanja. Ventil zariba, ker se nanj nabere in zapeče olje iz iberlaufa.
Objavljeno: Če apr 26, 2007 2:49 pm
Napisal/-a caco1825
Frankie86 je napisal/-a:caco1825 je napisal/-a:glej imel sem ga na rednem servisu pr enem privat mehaniku! pa mi je menjal zobatijermen pa še ostale stvari k spadajo zraven, pa avto mi je pil olje 1l na 2 kkm zato mi je tudi menjal teflone, pa k je pokrov od ventilov doj snet, sem nabavu tudi svečke ngk, pa ta problem niso rešile! zdanje čase je to nihanje obratvo precej tečno, vedno pogosteje se pojavla! drug teden si vzamem čas pa odstranim loputo in jo očistim, pa zraven še motorček prostega teka ker mislim da je to vzrok! ko bo počiščen pa ti poročam!
LP
caco1825 dej povej a maš 1,6 al 1,4, k jst mam isti problem s temi obrati, prepočas padejo, pa smo spucal motorček prostega teka pa je še vedno isti falus, tko da k spucaš to kar nameravaš povej če bo kej pomagal
moj je 1.6 16v! ko sem avto dobil je večkrat k sem pritisnil na sklopko da šaltam v nižjo prestavo avto crknil! zdaj pa je to redkeje vendar obrati ne padejo takoj ko spustim plin, ko pa stisnem sklopko pa padejo na cca.500 obrato potem pa spet na 900! v ponedeljek bom pogledal če je kaj zapacano pa potem povem! glede teh aditivov pa ne pomagajo nč, mogoče za kratek čas pol se pa stanje povrne!
LP
Objavljeno: Če apr 26, 2007 6:09 pm
Napisal/-a shalej
Tudi jaz bom zle čez praznike očistu mal te zadeve pa pregledu. Baje, da tud radi računalniki crkujejo na teh Roverjih, js mam rezervnega rabljenega že doma hehe, ker sm pred kratkim nekaj kupoval rabljenega pa sem potem še računalnik vzel, ker ni bil predrag.
Sem mel pa še en problem na avtocesti v sredo, da ko sem bil v koloni in šel prehitevat, sem mogu dat v 4. (v 5. nikamor ni šlo) in sm se pelu 80 v 4. prestavi poln gas in je blo 4000 obratov. Res je da smo bli štirje v avtu, ampak sm mel tud že bol naloženga pa je bol letel.
Objavljeno: Če apr 26, 2007 8:45 pm
Napisal/-a caco1825
Če meni računalnik crkne, dobim takoj rabljenega, samo upam da gre od 416 notr!
ahhh moj še za zdaj super gre, prejšnjič sem ga šel malo sprobat na AC pa sem ga natiral na 180km/h tja do 195 bi ga še natiru ker je nabiral vendar sem večkrat moral pustit plin, potem mi je pa že AC zmanjkala

!
Kateri model maš ti?
LP
Objavljeno: Če apr 26, 2007 8:46 pm
Napisal/-a caco1825
ups lol, nisem videl se pravi 214!
Objavljeno: Če apr 26, 2007 10:54 pm
Napisal/-a shalej
sej tud moj k ma 75hp gre 175 tak da to je cis ok, sam zadne case ga neki matra in ma bol slabe pospeske, koncne pa zdaj nism probval.
Objavljeno: Pe apr 27, 2007 10:35 pm
Napisal/-a caco1825
na koncno jaz ne gledam toliko, saj je pa nikoli nisem rabil, bolj važni so mi pospeški, pri mojem sem kar zadovolen!
kaj pa motor pri tvojem je glasen ali ne? danes sem nabavil material v pon. ali pa torek pa grem pa spucam loputo pa morotček prostega teka, pol pa bomo videli kako igra
LP
Objavljeno: So apr 28, 2007 10:16 am
Napisal/-a shalej
Ja malenkost bol glasn je kokr je bil, pa se mi zdi, da tud mal bol trese, ker mi zj v armaturi neki ropoče od vrtljajev, kar mi prej ni.
Objavljeno: Če jun 14, 2007 8:52 pm
Napisal/-a Hyundai22
Fantje eno vprašanje, mam prav tako Roverja 1.6 16v, pa imam problem s porabo.
Zanima me, koliko kilometrov kaj naredite z enim tankom, in koliko recimo če ga imate polnega, pa pol ko pride do polovice koliko naredite ?
Jaz sem naredil z eno polovico 130km, z drugo pa nekje 300, poraba okrog 12l, kar je nenormalno! Pa to ko sem se vozil 80 -100km v 5 brzini, ko pa sem na AC vozil 150 pa je poraba bla 8l ? Kaj bi bilo narobe ? Svečke, ali bolj verjetno sonda ?
Z obrati pa imam enake težave kot ostali!
Objavljeno: Pe jun 15, 2007 2:05 pm
Napisal/-a Frankie86
glede na to da mam jst 1,6 16v (112ps) mam porabo okol 9,4l na 100km. kolk nardim s polovico tanka pa ne vem k nikol nism gledu sam pomoje bi mogl bit sorazmerno
Objavljeno: Pe jun 15, 2007 3:38 pm
Napisal/-a shalej
Jaz mam 214 (55KW) in ma porabo okrog 7-8 je pa vožnja kr bol ko ne mestna oz primestna.
Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:18 pm
Napisal/-a Gregec2
hi imam roverja 200 1.4 16v mel pa sem iste probleme z obratikot vi kolega mij erekel d anaj spucam loputo in motorček prostega teka to sem naredil z vd pošprical os motorja lepo zbrisal sestavil in vse dela ok že kr neki časa štelal smo tud štan gas avto mi v prestem teku segret laufal mal pod 500 hladen nal nad 1000 obratov, primeni je edini problem ko vžgem hladen motor nekina kratko zaropota lih tko kot da so nosilci motorja zanč(lahko da so) in ko speljem motor zatrese ene 4 speljevanja je tko pol pa vse ok speljevanje čist normalno od nekaterih slišim da eje lamela kriva (sklopka) od drugih da so nosilci motorja.. bo treba do mehanika skočt.glede porabe hm čist tko odvisno kok teško nogo maš jaz ga tud na 6 spravm odprte voznje seveda kar se mesta tiče je tm 7,5-8 l...drugač sem pa ful zadovoljen z avtom mi ni žal da sem ga kupil... še to če slučajno kdo ma al pa ve za koga k bi mel iščem mrežico ki se nahaja na prvem odbijaču tm k so reže za zrak spodej (glej sliko).
velik varnih kilometrov
Gregec
Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:28 pm
Napisal/-a Hyundai22
Jaz pa iščem za desno meglenko pokrov, črna plastika ki pride gor na meglenko.Če ma kdo se priporočam.
Hmm s porabo še vedno isto, včeraj natankal full tank, danes že četrt tanka skoraj odšlo, naredil pa sem 40km. Možno tudi da kaj plovec za benz zajebava.
Objavljeno: Pe jun 15, 2007 8:56 pm
Napisal/-a Gregec2
ja mozno da ma plovec kaj s tem da to preveriš nared naslednje voz v avtu kantico benza pa se voz dokler ne izprazneš cel tank tko boš vidu kolk dejansko kilometrov nardiš s takom....k pr men tud kazalc za tank mal niha sam ni sile.