Stran 1 od 2
Ropotanje spredaj - Clio
Objavljeno: To apr 24, 2007 9:55 pm
Napisal/-a jl
Pozdravljeni,
imam Clio II, letnik 98. Pred časom sem opazil, da pri vožnji ropota nekje spredaj pri desnem kolesu. Najbolj opazno je na npr na avtocesti, ko pri hitrosti 130kmh spustim gas, takrat začutim kot neko bobnenje (čuti se tudi na volanu) oz kot neke vibracije. Opazi se tudi pri manjši hitrosti ali na kakšni neravnini, ampak ne tako občutno kot pri višji... Avto sem imel pred kratkim na servisu in sem rekel, naj pregledajo končnike, in ti so bili OK. Nato sem peljal avto še na AMZS da mi testira amortizerje in rezultat je bil, da so spredaj odlični, zadaj pa tako-tako. Ima pa avto 150k km, ter zamenjane serijske vzeti za eibach vzeti (ko je imel avto okoli 75k km).
Ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo še narobe, kaki ležaji...mogoče nosilec motorja??
Hvala in lp
Objavljeno: To apr 24, 2007 10:15 pm
Napisal/-a blazp
ruži tudi, ko so pakne na koncu
Objavljeno: To apr 24, 2007 10:34 pm
Napisal/-a jl
blazp je napisal/-a:ruži tudi, ko so pakne na koncu
Pakne so bile menjane pri zadnjem servisu. Je pa ropotalo prej in po servisu, tako da po mojem to ni vzrok.
Objavljeno: Pe apr 27, 2007 4:33 pm
Napisal/-a ludvik
najbrs lezaj
Objavljeno: So apr 28, 2007 6:11 pm
Napisal/-a Lumpy_
Kaj pa pri manjši hitrosti ti ropota ko spustiš gas al samo na AC in pa po luknjah?
Men se je dogajalo to pri vseh hitrostih ko sem spustil gas in sem ugotovil da ni bila kola dobro pritegnjena

...bemti vulkanizerje.... pa je bilo potem vredu. ( vem ja, brezvezna fora, kaj češ... ) Nevem pa kaj se je dogajalo, al je zavorni disk opletal ali kaj, vglanem bobnelo je tak ko da se letalo pelje

.
Pač preveri šraufe na kolesu če še nisi tega naredil.
Objavljeno: Po apr 30, 2007 5:45 pm
Napisal/-a jl
Men sebolj pozna pri višjih hitrostih še najbolj pa se pozna, ko volan obrnem v desno. Sumim, da je problem res v ležaju... Pozna kdo dober servis v okolici LJ, ki se ukvarja predvsem s podvozjem (morda bo potrebna tudi menjava amortizerjev)?
Hvala in lp
Objavljeno: Po apr 30, 2007 5:47 pm
Napisal/-a im nobody
ludvik je napisal/-a:najbrs lezaj
bi znal bit ja
Objavljeno: Če maj 03, 2007 6:39 pm
Napisal/-a jl
Še eno vprašanje... Pregledal sem podobne teme in nekje je omenjeno, da je ležaj dokaj komplicirano (sploh če nimaš pravega orodja) dobit ven, če prav razumem pa če bi vzel komplet s pesto, bi bila menjava bistveno bolj enostavna. Gre namreč za to, da mi bo to naredil znanec (avtomehanik) doma, pa ne verjamem da ima vso potrebno orodje (bo šlo bolj na lepe oči...). Cena samo ležaja je okoli 20€, komplet pa okoli 90€ (oz če kdo ve kje je kaj ceneje se tudi priporočam

). Na koncu me bo verjetno še vseeno ceneje prišlo kot na uradnem servisu, pa še naročati in čakati mi ni potrebno...
Hvala in lp
Objavljeno: Če maj 03, 2007 6:44 pm
Napisal/-a cliort
Feder se ti je odlomu!
To je bolezen. S prstom potipaj feder, sigurno se ti je odlomu manjši košček zvmeti!
Pri meni je bilo enako!
Objavljeno: Če maj 03, 2007 6:48 pm
Napisal/-a jl
cliort je napisal/-a:Feder se ti je odlomu!
To je bolezen. S prstom potipaj feder, sigurno se ti je odlomu manjši košček zvmeti!
Pri meni je bilo enako!
Original fedre sem zamenjal (sicer pred časom), sedaj imam gor eibach fedre menjane pri Amortizer s.p.. Imam jih pa gor ene 70k km, ampak skor težko verjemem da bi to bilo...
Objavljeno: Pe maj 04, 2007 7:20 am
Napisal/-a jl
Ve mogoče kje se da dobiti ležaj skupaj s pesto, ter koliko manj zahtevna je montaža le-tega? Kot vem, potrebuješ v nasprotnem primeru prešo...
LP
Objavljeno: Pe maj 04, 2007 7:54 am
Napisal/-a andrej86
jl je napisal/-a:Men sebolj pozna pri višjih hitrostih še najbolj pa se pozna, ko volan obrnem v desno. Sumim, da je problem res v ležaju... Pozna kdo dober servis v okolici LJ, ki se ukvarja predvsem s podvozjem (morda bo potrebna tudi menjava amortizerjev)?
Hvala in lp
po tem ti lahko rečem da je 99.9% ležaj,mei je tut to delalo,samo rajši menjaj spredaj oba da ne boš pol 2krat na optiki denarja ven metal
Objavljeno: Pe maj 04, 2007 7:56 am
Napisal/-a andrej86
jl je napisal/-a:Ve mogoče kje se da dobiti ležaj skupaj s pesto, ter koliko manj zahtevna je montaža le-tega? Kot vem, potrebuješ v nasprotnem primeru prešo...
LP
ne splača se ti pesta še menjavat.od kod si pa ti dam od enga št,pa ti to za drobiž naredi.
Objavljeno: Pe maj 04, 2007 8:11 am
Napisal/-a jl
[/quote]
ne splača se ti pesta še menjavat.od kod si pa ti dam od enga št,pa ti to za drobiž naredi.[/quote]
Iz okolice LJ. A se poleg ležaja menja morda še kaj (ker videl sem da obstajajo tudi kit variante, dobiš poleg ležaja še neke podložke)?
Objavljeno: Ne maj 06, 2007 1:21 pm
Napisal/-a jl
Čisto za info, če bo kdo imel podobne težave. Zanič desni končnik, se pa zdaj, ko sem zamenjal gume z letnimi, skoraj ne čuti več. Smo hoteli potem zamenjati zadevo, pa očitno imajo pri Renault-u za en model avta 5 različnih modelov končnika. Prvega sem vzel je bil od letnika 98 naprej (bil prekratek), zamenjal za končnik, ki je bil za modele do novembra 98 (tudi prekratek), zdaj čakam na ponedeljek, da se trgovina odpre

V glavnem, zgleda da so v prvo serijo Clio II 'zmetali' še kake dele od prejšnjih modelov, ta končnik je dolg 175mm, tista pa sta vila za cc 2 in 4 cm krajša...

Objavljeno: Po maj 07, 2007 9:05 pm
Napisal/-a jl
A je normalno, da se nov končnik vrti, ko se ga vijači na pesto? Kako zadevo v tem primeru zamenjati, sem dal nazaj starega, ker se novega ni dalo zategniti do konca?
Objavljeno: Po maj 07, 2007 9:19 pm
Napisal/-a SCANIA
jl je napisal/-a:Čisto za info, če bo kdo imel podobne težave. Zanič desni končnik, se pa zdaj, ko sem zamenjal gume z letnimi, skoraj ne čuti več. Smo hoteli potem zamenjati zadevo, pa očitno imajo pri Renault-u za en model avta 5 različnih modelov končnika. Prvega sem vzel je bil od letnika 98 naprej (bil prekratek), zamenjal za končnik, ki je bil za modele do novembra 98 (tudi prekratek), zdaj čakam na ponedeljek, da se trgovina odpre

V glavnem, zgleda da so v prvo serijo Clio II 'zmetali' še kake dele od prejšnjih modelov, ta končnik je dolg 175mm, tista pa sta vila za cc 2 in 4 cm krajša...

ta clio je mešanc med tastarmu in tanoumu tko da ja mal delou je takih mal takih
drugač pa jst isti problem z ležajom ko sem zaviju v desno mi je ropotal k sam hodič pol sm se pa naravnost pelu pa še kr ropotal pol sm pa na pouno zabremzu ni pa več.
tko da to bo ležaj
Objavljeno: Po maj 07, 2007 9:42 pm
Napisal/-a Festina
hehe moje mnenje je da je problem to da mas renoja

Objavljeno: Po maj 07, 2007 9:58 pm
Napisal/-a andrej86
jl je napisal/-a:Čisto za info, če bo kdo imel podobne težave. Zanič desni končnik, se pa zdaj, ko sem zamenjal gume z letnimi, skoraj ne čuti več. Smo hoteli potem zamenjati zadevo, pa očitno imajo pri Renault-u za en model avta 5 različnih modelov končnika. Prvega sem vzel je bil od letnika 98 naprej (bil prekratek), zamenjal za končnik, ki je bil za modele do novembra 98 (tudi prekratek), zdaj čakam na ponedeljek, da se trgovina odpre

V glavnem, zgleda da so v prvo serijo Clio II 'zmetali' še kake dele od prejšnjih modelov, ta končnik je dolg 175mm, tista pa sta vila za cc 2 in 4 cm krajša...

tak clio kot je moj so ga delali še v letu 1998 in takrat začeli delat še tak model kot je tvoj in do 2000 letnika je podvozje do mosta in vsega ostalo nespremenjeno
Objavljeno: Po maj 07, 2007 10:03 pm
Napisal/-a jl
Festina je napisal/-a:hehe moje mnenje je da je problem to da mas renoja

Dobr, ne bom reku, da je briljantna znamka, ampak kljub temu, avto ima 150k km, nisem pa imel z njim še nobenih večjih problemov, pač redni servisi...menjava prvega končnika pri teh kilometrih pa se mi tudi ne zdi kritičen poseg (glede na to, da stane 15€). Smo imeli več problemov z Oplom, Peugoetom ali Mazdo kot pa z Renaultom...
Se vedno pa, ali kdo ve, kako zamenjat končnik, ki se vrti? Bo kaj narobe, če primem s kleščami, toliko, da zatehnim vijak...?