Stran 1 od 3
nivo olja
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 7:36 am
Napisal/-a trafo66
kako je najbolje merit nivo olja al na mrzli mašini al na topli?
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 7:50 am
Napisal/-a rhino
Vseeno. Olje preveriš vsakokrat,ko greš tankat,se pravi na črpalki

Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:16 am
Napisal/-a trafo66
od tankanja do tankanja se sploh ne premakne nivo na palčki. je pa zjutraj olje skoraj do maximuma ko se pa vozim kakšen kilometer in grem gledat potem je občutno nižji nivo.
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:17 am
Napisal/-a zogobrc
kam bi pa pršl da bi ga na črpalki merli:lol
hahahahha
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:18 am
Napisal/-a ManIAK
Jao kere fore... Olje zmeri zjutraj, ko je mašina hladna, saj se vsede na dno in boš lahk točno izmeru... Logično je, da če se pelaš in se zobniki mažejo nekaj ostane na njih in zato ti pokaže manjši nivo olja...
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:50 am
Napisal/-a trafo66
pa pišem to zato ker eni mojstri pravijo da se olje meri na hladnem eni pa na toplem motorju. jaz tudi mislim da se na mrzlem meri. glede kontroliranja pa tako. jaz ga kontroliram na kakih 3000 km in avto ga ne troši da bi se opazilo. sam se bral da je dobro na malo bolj navitih mašincah da je olje do vrha. zato me tak detaljl tudi zanima.
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 9:05 am
Napisal/-a Pavka
ManIAK je napisal/-a:Jao kere fore... Olje zmeri zjutraj, ko je mašina hladna, saj se vsede na dno in boš lahk točno izmeru... Logično je, da če se pelaš in se zobniki mažejo nekaj ostane na njih in zato ti pokaže manjši nivo olja...

Zobniki v mašini?? Edini zobnik v motorju je tam, kjer je veriga.Če ima zobati jermen v motorju ne boš našel niti enega zobnika (če ne štejem oljne pumpe)
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 9:26 am
Napisal/-a Dariooo
jao imaste probleme...
fora je pa v tem da ko je olje vroce se mu poveca volumen in ga imas pol vec, kot pa hladnega.Ce pa kontroliras vrocega pa mores pocakat enih dobrih 5min-10 tako da se olje uleze v karter in tako ti bo pokazalo pravilno.Meni ni jasno kako da ti je vrocega olja manj, kot pa hladnega, edino ce ne pocakas da se olje usede.
Kolko js vem je pravilno merjenje nivoja olja, ko je vroce, ker ce bos dal do max, ko je olje hladno, pol ko se bo segrelo ti bo slo cez max.
aja pa preveri ce avto stoj na ravni podlagi

hehe
LP
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 9:45 am
Napisal/-a lisko
Vse tekočine na avto se kontrolirajo pri hladnem motorju in tudi pri hladnem motorju ne sme bit do maksimuma.
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 10:57 am
Napisal/-a Cash
Dejte nehat no s takimi bolanimi no. Še v vsaki knjižici od avta, ki sem ga imel, je pisalo, da se olje izmeri 10 min po ugasnitvi motorja, (ki je predhodno prišel na delovno temp.), da se steče v karter in niti slučajno se ne meri mrzlega.
Pravilno merjenja nivo olja: pejte na eno ravno podlago, motor naj bo ogret na delovno temperaturo, ugasnte avto, počakajte 10 min, vzemite palčko ven, obrišite, dejte jo nazaj noter, počakajte sekundo ali dve in poglejte. To je pravilen postopek in noben drug.
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 11:12 am
Napisal/-a bizgec
No,ko,vidim te odgovore,bom pa še jaz napisal svojega.Nivo olja se meri pri hladnem motorju.Zakaj?Ker je pravilen nivo olja ob zamenjavi na sredini med min. in max. na merilni palčki.Namreč mehanik ali kdo drug nam ob menjavi olja nalije v motor hladno olje-ponavadi je temperatura enaka ali podobna okolici,kjer je olje shranjeno.Nisem še videl in slišal,da bi v motor nalivali vroče(70-90 stopinj celzijevih)olje,kolikor naj bi imelo olje po 15-minutni izključitvi motorja.Se pravi,da trditve nekaterih glede nivoja hladno-toplega olja in kontrole nivoja le ne držijo,a ne?Bizgec
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 11:14 am
Napisal/-a povh
Cash je napisal/-a:Dejte nehat no s takimi bolanimi no. Še v vsaki knjižici od avta, ki sem ga imel, je pisalo, da se olje izmeri 10 min po ugasnitvi motorja, (ki je predhodno prišel na delovno temp.), da se steče v karter in niti slučajno se ne meri mrzlega.

Pravilno merjenja nivo olja: pejte na eno ravno podlago, motor naj bo ogret na delovno temperaturo, ugasnte avto, počakajte 10 min, vzemite palčko ven, obrišite, dejte jo nazaj noter, počakajte sekundo ali dve in poglejte. To je pravilen postopek in noben drug.
točno tako.

Objavljeno: Ne apr 29, 2007 12:18 pm
Napisal/-a sonček
lisko je napisal/-a:Vse tekočine na avto se kontrolirajo pri hladnem motorju in tudi pri hladnem motorju ne sme bit do maksimuma.
Besede si mi vzel
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 12:44 pm
Napisal/-a maniaxxx
Men piše v navodilih da nivo olja izmerim 5 minut po tem ko ugasnem avto, ki je bil prej zagret na delovno temperaturo. Mende bojo oni že vedli

Objavljeno: Ne apr 29, 2007 12:48 pm
Napisal/-a trafo66
ja valda se pr mrzlem meri. ko je olje razmetano pri toplem motorju po mašini ga zato dosti manj pokaže, bom ga zjutraj pred vžigom izmeril in nalil do maximuma pa kar bo.
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 1:42 pm
Napisal/-a abbe
trafo66 je napisal/-a:ja valda se pr mrzlem meri. ko je olje razmetano pri toplem motorju po mašini ga zato dosti manj pokaže, bom ga zjutraj pred vžigom izmeril in nalil do maximuma pa kar bo.
kva teb n i jasn?
nimas ga kj nalivat do max ko je hladn ker ko se segreje pa raztegne bo su cez max pa lah ke vn udar(dihtunga na pokrovu,pa se ke drge)
aja pa se to ko se avt ozgreje na delovno temperaturo je olje vroc pa bl tekoc in se v 10 minutah 90% olja al se vec stece nazaj u karter tko da a gledate ko je mrzu motor al ko je vroc stau ugasnjen 10 min je skoraj isto
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 3:43 pm
Napisal/-a Pavka
Če ga na šipki ni pri hladnem ga tudi pri toplem ne bo.....ne gre se za tistih nekaj mm na šipki.Najbolj važno je da ga šipka sploh doseže. Če ga doseže šipka, ga potem tudi oljna črpalka in to je najbolj važno
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:03 pm
Napisal/-a rhino
trafo66 je napisal/-a:ja valda se pr mrzlem meri. ko je olje razmetano pri toplem motorju po mašini ga zato dosti manj pokaže, bom ga zjutraj pred vžigom izmeril in nalil do maximuma pa kar bo.
Potem po tvojem v tovarni vejo manj kot ti?
kam bi pa pršl da bi ga na črpalki merli:lol
hahahahha
Priporočljivo je,da se olje in ostale tekočine preverijo ob vsakem tankanju....
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:17 pm
Napisal/-a trafo66
ma pr vsakem tankanju pa res ne rabiš olja gledat. jaz ga vsaka dva meseca pogledam ali pa na kakih 3000 km.
evo sedaj mam točno med min in max na sredini. jutri bom pa ogrel motor in pogledal ko bo enih 15 minut stal. zelo me zanima.
sicer je pa verjetno res da če že šipko doseže ni težav.
Objavljeno: Ne apr 29, 2007 8:20 pm
Napisal/-a RedBull™
fantje,da ne boste zdaj doktorirali glede preverjanje nivoja olja v motorju
