Stran 1 od 2

Motor pod obremenitvijo ne vleče (Hyundai)

Objavljeno: Po maj 07, 2007 7:52 am
Napisal/-a mix
Če se kdo (kakšen stručko) spozna na hyundai Accent, letnik 1997,prevoženih 107.000km, elektronsko vbrizgavanje , bi prosil za pomoč samo tiste, ki stvar res obvladajo, saj je problem zahteven.

Problem je da motor pod obremenitvijo se prav med vožnjo včasih ne potegne oz. začne zgubljat moč.
Npr. v prostem teku motor deluje normalno, človk bi reku da je vse ok.Vendar ko dodam takrat plin (gas) ga ne spreje oz. čisto počasi rastejo vrtljaji, če sploh (se prav pod obremenitvijo). nima tistga zvoka agresivenega, ko dodaš gas ampak ga samo začne dušit bi rekel . Če pa med delovanjem v prostem teku parkrat na hito dodam gas oz.napumpam se mi zdi da hitreje zviša vrtljaje kot pa če sam pritisnem na gas.
Tudi med samo vožnjo se zgodi, da ostane avto brez moči in ne gre nikamor. Pri vožnji v klanec pa avto včasih obstane tako, da ga je potrebno vgasnit in znova speljat.
To se dogaja pri hladnem in segretem motorju.
Najbolj izrazito je npr. če je avto bil vozen se prav segret in ga vstavim na park placu za recmo 1 urco, nato pridem vžgat takrat pa nikamor ne gre.

Na servisu je bil priklopljen na računalnik, kjer je pokazal da je vse ok. Zamenjali so stikalo plinske lopute in senzor temperature. Sam sm sumil na to stikalo. Nč ni pomagalo. Kabli za svečke novi.
Še neki sm pozabl omenit, da je bil drugič prikopljen na računalnik pri drugmu in mu je baje pokazl da je vžigalna tuljava in lambda sonda. Vžigalna tuljava je bila zamenjena z rabljeno (z avta ki je normalno deloval) , problem je še vedno prisoten. Lambda ni bila zamenjena edino je bilo na njej preverjeno če je štrom gor.
Pa me zanim kaj bi lahko bilo. A je lahko lambda? Men se ne zdi lih logično da bi bila za to labmda kriva.

Objavljeno: Po maj 07, 2007 8:49 pm
Napisal/-a RedBull™
jst bi poskusu,en isti avto dobit,pa premenjat računalnik.

Objavljeno: To maj 08, 2007 6:58 am
Napisal/-a mix
O tem sm tud razmišlju samo je malo bolj težko dobit avto s katerega bi preizkusul. Samo če pomislm, če bi bilo do računalnika bi verjetno kej tester pokazal ko je bil priklopljen, ali pa ne ?

Objavljeno: To maj 08, 2007 7:06 am
Napisal/-a joztom
Tipični znak puščanja voda podtlačnega regulatorja. Kakšen je pa auspuh, ali avto teče pretiho, je kakšen odlomljen kos znotraj auspuha? Si nasedel na kakšno stvar in je cev stisnjena?

Objavljeno: To maj 08, 2007 9:17 am
Napisal/-a mix
Auspuh je ok prgledan, prav tako katalizator. Joztom-Si mislu z puščanjem voda na podtlačnem regulatorju mislu na tlačni krmilnk, ki drži gorivo pod določenim tlakom v sistemu (vodi)?

Objavljeno: To maj 08, 2007 10:54 am
Napisal/-a joztom
Podtlačni krmilnik je škatla, ki sporoča podatke za razmerje bencin:zrak 1:13,7. to dela računalnik s tem podatkom, v bistvu podaljšuje ali skrajšuje sekvenco vbrizga, obenem so prisotni podatki lambda sonde o izgorevanju in temperaturi motorja. Regulator pritiska bencina je mali klobuček, ki ima iberlauf nazaj v tank in skrbi , da je sistemski tlak na šobah 2,5 bara. Obe stvari sta vplivni za pospeševanje in pravilen tek motorja.

Objavljeno: To maj 08, 2007 11:37 am
Napisal/-a mix
Regulator pritiska vem kje se nahaja, sm pogruntl. Samo za ta podtlačni krmilnik ne vem kje bi lahk bil. Mogoče ti veš (Jozt)?

Objavljeno: To maj 08, 2007 11:50 am
Napisal/-a joztom
Običajno je povezan s tenko cevko s sesalnim kolektorjem za loputo.

Objavljeno: To maj 08, 2007 4:04 pm
Napisal/-a xyxyxy
mix je napisal/-a:Regulator pritiska vem kje se nahaja, sm pogruntl. Samo za ta podtlačni krmilnik ne vem kje bi lahk bil. Mogoče ti veš (Jozt)?


Accent ga nima.

Objavljeno: To maj 08, 2007 5:02 pm
Napisal/-a joztom
Sem si malo bolj pogledal Accent. Ti imaš TP (Throtle Position Sensor), ki detektira pozicijo gasa in MAF(MassAirFlowSensor), merilec pretoka zraka. Najprej preglej kako so pritrjeni kabeljni na te elemente, morebiti KontaktSpray pomaga. Če to ne pomaga pa pri nekomu ki ima Autodata CD poglej za vrednosti pri navedenih obratih in pomeri odziv na OhmMetru. Naslednji korak je čiščenje MAF senzorja s tekočino za čiščenje fergazerjev, ampak to je že zahtevno in natančno strokovno delo, kjer zlahka kaj zelo dragega pokvariš in npr. utrgaš žarilno žico. Posvetuj se s hyundai-jevci, če kaj več vedo, jaz analiziram problem iz teorije.

Objavljeno: To maj 08, 2007 10:07 pm
Napisal/-a profič
zdravo
Ali si že zmeril pritisk goriva,na pamet rečeno mora biti okrog tri bare, če odklopiš
podtlačno cevko ali če motor ne laufa mora biti čez tri bar.
možno je da so vbrizgovalne šobe toliko zadelane da ne brizgajo več zadostne
količine bencina se pa v tem primeru zadeva poslabšuje postopoma in ne naenkrat.
lahko pa da merilec pretoka zraka ne zazna dovolj pretoka zraka pa posledično
računalnik tudi odmeri premalo količino vbrizganega goriva.
Malo se še pomatraj ko se pa naveličeš lahko prideš na tester itd.

Objavljeno: Če maj 10, 2007 8:04 am
Napisal/-a mix
Najboljš bo da dam kar sliko gor od motorja da se bomo lažje razumeli. To bom naredil v naslednjih dneh, ker pač nimam doma net.
Zraven zračnega filtera je en senozr pa priključek, ki pa nima nobenga vpliva na delovanje motorja če ga izklopim ali vklopim.
Pred plinsko loputo je speljana ena cev (bi reku baj pass) v sesalni kolektor prek enga elementa. Se pravi skozi to gre prav tako zrak. Ta element sm dal dol in ugotovil da ima prav tako majčkeno loputo, verjetno je to ta MAF,samo me pri tem mede zakaj je narejen kot obvod.
Ko dam sliko gor bote mogoče vedeli kaj več,kot npr. ker sistem ima,
jst sumim na L- jetronik. Ta nima žarilne nitke za merjenje pretoka zraka koker sm mogu ocent torej ni LH-Jetronic z žarilno nitko.
Bil je na servisu vendar niso odkrili ničesar.Kot sm napisu računalik ni pokazu nč. So baje zamenjali stikalo plinske lopute pa en senzor temperature, samo jst dvomim.

Objavljeno: Če maj 10, 2007 8:30 am
Napisal/-a mix
Pritisk goriva je vredu, prav tako tudi gorivna pumpa.
PROFIČ, dej mi povej, če se motim in sicer če bi bile šobe načete a ne bi potem imel tudi težave v prostem teku vsaj občasno?. Kajti do zdej je normalno laufu? Kako bi pa preveru, če so šobe? Jst prej sumim na merilec pretoka zraka.

Objavljeno: Če maj 10, 2007 4:16 pm
Napisal/-a xyxyxy
Senzor pri filtru je za pretok zraka, tisto z majhno loputo pa je motorček prostega teka in nima veze s tvojim problemom. Pritisk goriva pa moraš meriti tudi pri povišanih obratih, ker se lahko pokaže problem šele pri povečanem pretoku. Šobe lahko prav tako normalno delujejo na prostem teku, ko pa pritisneš na gas pa ne morejo več dvajat zadosti goriva.

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 6:48 am
Napisal/-a mix
xyxyxy je napisal/-a:Senzor pri filtru je za pretok zraka, tisto z majhno loputo pa je motorček prostega teka in nima veze s tvojim problemom. Pritisk goriva pa moraš meriti tudi pri povišanih obratih, ker se lahko pokaže problem šele pri povečanem pretoku. Šobe lahko prav tako normalno delujejo na prostem teku, ko pa pritisneš na gas pa ne morejo več dvajat zadosti goriva.


A ne meri tist senzor pri filtru temeraturo vsesanega zraka, za pretok pa je merilec pretoka zraka? Popravi me, če se motim.

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 4:11 pm
Napisal/-a xyxyxy
Zdej sem se spomnil, da so bili tudi accenti s senzorjem pritiska kot je napisal jozotom, čeprav jih ima večina senzor za pretok zraka. Pri eni verziji imaš na ohišju od filtra senzor za temperaturo zraka in na koncu sesalnega kolektorja cevko do senzorja pritiska, ki je na požarni steni. druga verzija pa ima na cevi med filtrom in loputo senzor za pretok zraka.

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 9:57 pm
Napisal/-a profič
Pa saj testerji ne kažejo samo napak ampak vidiš še podatke ki jih motorni računalnik sprejema in tiste ki jih krmili ven in še veliko več.Peš in brez testerja težko da boš kaj popravil.Če si bil že dvakrat na računalniku potem verjetno ni problem da nimaš keša za popravilo ampak je problem da noben ne najde okvare.
Vprofilu boš našel mojo gsm številko.L.p.l

Objavljeno: Pe maj 18, 2007 8:37 am
Napisal/-a mix
Tukaj mam sliko tega motorja, da bo lažje diagnostcirat

Objavljeno: Pe maj 18, 2007 8:41 am
Napisal/-a mix
Še ena slika..

Objavljeno: Pe maj 18, 2007 8:43 am
Napisal/-a mix
Senzor za merjenje temp. zraka, skrajno desno.