Lambda sonda - delovanje, preskus, nega - teorija in praksa
Objavljeno: Pe maj 11, 2007 12:22 pm
Spoštovani,
upam da boste na spodnjih povezavah našli odgovore na vašo radovednost v zvezi z Lambda sondo - kako deluje, kakšne vrste, razlike, kako se priključi, preskusi, na kaj morate paziti...
http://www.lambdapower.co.uk/default.asp in
http://www.lambdapower.co.uk/Diagnosis/ ... ex.asp#q11
Sam sem jih zamenjal dve, vendar sem mojo zaradi nevednosti "zapacal" s silikonom (nasvet serviserja, naj kovinsko tesnilo namažem še s sivim 300 C GASKET silokonskim kitom).
Šola stala +2 l/100km in nova sonda (Anet, univerzalna, cca 45 €).
Sicer pa se da tudi staro ven iz počenega in neuporabnega kolektorja (renault) dobit- uporabite kotno brusilko, nikakor pa ne kladiva in ključa 22 (še nobeden je ni odvil cele)- razrežite vse okrog sonde, potem pa še z ročno žago in pilo dokončajte delo.
Pazite, da ne poškodujete priključnih kablov in konektorja.
Moja original renojeva je zdržala 170k km, pol pa sem jo zlomil pri poskusu odvijanja.
Lep pozdrav,
A
upam da boste na spodnjih povezavah našli odgovore na vašo radovednost v zvezi z Lambda sondo - kako deluje, kakšne vrste, razlike, kako se priključi, preskusi, na kaj morate paziti...
http://www.lambdapower.co.uk/default.asp in
http://www.lambdapower.co.uk/Diagnosis/ ... ex.asp#q11
Sam sem jih zamenjal dve, vendar sem mojo zaradi nevednosti "zapacal" s silikonom (nasvet serviserja, naj kovinsko tesnilo namažem še s sivim 300 C GASKET silokonskim kitom).
Šola stala +2 l/100km in nova sonda (Anet, univerzalna, cca 45 €).
Sicer pa se da tudi staro ven iz počenega in neuporabnega kolektorja (renault) dobit- uporabite kotno brusilko, nikakor pa ne kladiva in ključa 22 (še nobeden je ni odvil cele)- razrežite vse okrog sonde, potem pa še z ročno žago in pilo dokončajte delo.
Pazite, da ne poškodujete priključnih kablov in konektorja.
Moja original renojeva je zdržala 170k km, pol pa sem jo zlomil pri poskusu odvijanja.
Lep pozdrav,
A