Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

črno kadi

Napisal/-a Cejko So maj 12, 2007 7:03 pm

pozdravljeni!
kaj pravite na to, da mi avto zelo črno kadi ko pohodim gas.seveda je avto še vedno moj legendarni a3 1.9TDI 131 tukaj gor, ker mam skoz ene uprašanja glede tega avtomobila.Drugače zvok se mi ne zdi nič posebnega,olja mi po 12000km ni popilo tudi za 1/4mm na štangc,poraba je tudi normalna,potegne normalno...
hvala za mnenja
lp
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So maj 12, 2007 7:17 pm

Jaz sem imel enkrat luknjo na cevi ki gre na turbino. Sprva je samo kadilo, čez čas pa so tudi zmogljivosti začele pešat, narasla je tudi poraba. Pol sem le odkril napako. :)
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So maj 12, 2007 7:20 pm

to je tdi,to je normalno.men so vsi td in tdi-ji kadil k sm pohodu,pa tu drugim k sm gledu.pa petrolova nafta al pa ksn logo ni glih
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko So maj 12, 2007 7:27 pm

men se kadi ko parna lokomotiva k pohodim, ker zadnje čase skoz gledam u špegu k sm opazu da je res ful dima=)
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie So maj 12, 2007 7:42 pm

tole mal preber lahko da gre za podoben problem
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=51998
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So maj 12, 2007 8:27 pm

pod egr ventil porini en kos pločevine, da preprečiš uhajanje plinov v motor in obratno. 90% boš zadevo porihtal, pa tudi poraba bo nižja.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie So maj 12, 2007 8:46 pm

dr.otkar je napisal/-a:pod egr ventil porini en kos pločevine, da preprečiš uhajanje plinov v motor in obratno. 90% boš zadevo porihtal, pa tudi poraba bo nižja.


dej ti men tole maj bolj razloži kaj si hotu rečt
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Po sep 08, 2008 6:21 pm

še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po sep 08, 2008 8:11 pm

Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Ne sekiraj se.
Men kadi že 70k km.
Takole:
http://www.youtube.com/watch?v=4iVZ6I-a66o

Dokler kadi, vsaj veš da dela.
Sicer pa za dobrim konjem se dviga dim! :D


(vem, da nisem prav dost pomagal :D )
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po sep 08, 2008 8:31 pm

Če kadi črno ni in ne more bit normalno, vzrokov je pa lahko več:

-napačna regulacija (čas vbrizga)
-okvara kakšne šobe
-slabe cevi ali intercooler
- LMM, tester velikokrat ne pokaže, da je z njim kaj narobe
- in še kaj bi se našlo

poleg tega priporočam čiščenje EGR-ja in sesalnega kolektorja, sploh če ima avto velik prevoženih km in to še nikoli ni bilo narejeno ;)

Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju 8)
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Po sep 08, 2008 8:37 pm

Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Pomoje je kaka šoba šla rakom žvižgat.
Jst na 1.9DCI-ju isto opazim črn dim ko ga zahodim, ampak to le trenutno, kasneje neha.
Npr. ko stojim v koloni in avto lafa na mestu dle cajta, takrat pa ko štartam, pošteno butne in potem neha....traktor pač.....

Drugače pa dizel je le za na njivo, bencin pa na cesto.... :lol:
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Po sep 08, 2008 8:41 pm

Matjazy je napisal/-a:
Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Ne sekiraj se.
Men kadi že 70k km.
Takole:
http://www.youtube.com/watch?v=4iVZ6I-a66o

Dokler kadi, vsaj veš da dela.
Sicer pa za dobrim konjem se dviga dim! :D


(vem, da nisem prav dost pomagal :D )


hahaha po 2s poslušanja muzike v videu sem vedel katera pesem bo :) :) :)
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Po sep 08, 2008 9:26 pm

lumpii je napisal/-a: drugače pa dizel je le za na njivo, bencin pa na cesto.... :lol:

lumpi prav si povedu.

Bencinarja si kup ne pa te traktorski ropot+dim. (avtorja te teme mislim)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po sep 08, 2008 10:47 pm

ka se da pa pr bencinarju nardit če se da sploh nardit kaj (jaz mislm da ne) razen menjava teflovnov če ti kadi kot rečmo ko bolj na hitro pihneš iz sebe cigaretni dim(bolj plavo) :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To sep 09, 2008 6:34 am

im nobody je napisal/-a:ka se da pa pr bencinarju nardit če se da sploh nardit kaj (jaz mislm da ne) razen menjava teflovnov če ti kadi kot rečmo ko bolj na hitro pihneš iz sebe cigaretni dim(bolj plavo) :D

Generalka motorja,testiraj kolk je še kompresije ostalo.
Če je manj k 8 si najebu
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To sep 09, 2008 6:44 am

Volvo power je napisal/-a:Če kadi črno ni in ne more bit normalno, vzrokov je pa lahko več:

-napačna regulacija (čas vbrizga)
-okvara kakšne šobe
-slabe cevi ali intercooler
- LMM, tester velikokrat ne pokaže, da je z njim kaj narobe
- in še kaj bi se našlo

poleg tega priporočam čiščenje EGR-ja in sesalnega kolektorja, sploh če ima avto velik prevoženih km in to še nikoli ni bilo narejeno ;)

Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju 8)

Ni varijante.
Vsk diesel ali TDI kadi pri pospeševanju.Pa tut k pride nov ven iz tovarne. Zdej pr enih res malo pa se takoj v zraku razprši in ga ne opaziš za sabo. Sprobaj sturirat avto k stoji pa boš vidu će se kadi al pa ne :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy To sep 09, 2008 7:36 pm

Volvo power je napisal/-a:Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju 8)

No daj vsakega meni za nekaj minutk, pelji se za mano, pa boš videl kak "nič" ne kadita ;)


Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.
 
dencor
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe dec 07, 2007 9:28 pm

Napisal/-a dencor To sep 09, 2008 7:49 pm

meni se tudi preng skadi samo ko je mrzli motor ko pa je topli pa zelo malo pa še to ko povodim do konca plin gre pa za laguno grandtour 2.2Dci
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To sep 09, 2008 7:51 pm

Matjazy je napisal/-a:Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.

Točno tak! Vsak dizel pokadi, ko ga pohodiš.
Če šobe ščijejo dalj časa, pa ti lahko v bat luknjo nardi ;)

Vidim pa, da če bi midva šla en za drugim na polno, bi mogli oni za nama počakat, ker bi preveč zakadila.(klik) :lol:
LP Rok
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr sep 10, 2008 2:40 pm

Matjazy je napisal/-a:Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.


Kolikor vidim tebi ni čisto jasno kako deluje dizel :noro

Količino vbrizganega goriva določa Bosch pumpa, zato nimaš povečane porabe
Črno kadi pa zato ker diza gorivo vbrizga prezgodaj in ne pride do popolnega zgorevanja v cilindru. ;) Kolikor vidim na posnetku imaš težavo samo z eno dizo, glede na to, da ti pušča črn dim na presledke.
Saje se na tem cilindru nabirajo na čelu bata, na ventilih in v utorih batnih obročkov, kar bo najbrž privedlo do tega da bo kakšen obroček poču in pol bo pa avto res "propušio" in to vse zaradi ene dize, ki košta okrog 20€
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 56 gostov