Stran 1 od 1
tdi-vžig
Objavljeno: Če maj 24, 2007 12:16 pm
Napisal/-a el_diablo
lep pozdrav vsem! nov sem tukaj in se vnaprej opravičujem za nepravilnosti.že dolgo imam problem pri hladnem vžigu golfa tdi pd.zjutraj izgleda že kot da bo vžgal,nato crkne,potem pa ga je treba kakšnih 5-10 sekund verglat.mislil sem da je bil vzrok prebito tesnilo glave motorja in vode v cilindru,vendar je po menjavi tesnila enako.vsak naslednji vžig je normalen.menjal sem že naftno pumpo,vžigalne svečke,montiral nepovratni ventil za nafto...še zmeraj enako,sami nepotrebni stroški.vsake toliko celo normalno vžge.je možno da se zrak nabere v kaki lajtngi?iberlauf?kakšna šoba?vnaprej se vam zahvaljujem za kakršnokoli pomoč
Objavljeno: Če maj 24, 2007 2:00 pm
Napisal/-a Mate
Si ob menjavi filtra zamenjal tudi "ventil" na vrhu filtra? So cevi za nafto dobre? Kaj pa pravi računalnik, so vsi senzorji (mrzel/topel motor) vredu?
Objavljeno: Če maj 24, 2007 2:18 pm
Napisal/-a el_diablo
lp! racunalnik ne pokaze nic,mojster je pred mano zamenjal filter,vse kar je bilo v skatli.je ta ventil zraven, ali se ga dokupi?nevem niti kako se preveri cevi
Objavljeno: Če maj 24, 2007 4:24 pm
Napisal/-a Mate
Jaz sem imel težave zaradi tega povratnega ventila. Sicer malo drugačne.
Pozimi mi je avto težje vžigal, zato sem, oziroma mi je "mojster" zamenjal filter za nafto, ki je bil poln vode. Avto je lažje vžigal, a po dveh dnevih, oziroma 40 km ni več vžgal. Ko mi ga je uspelo zagnati, je na čase težje laufal, a mi je vseeno uspelo narediti še enih 50 km, ko me je pustil na cesti. Problem je bil v dihtungi na tem povratnem ventilu, ker je bila poškodovana ob ponovni montaži. Cevi na filtru niso tesnile, zato motor ni dobro vlekel nafte iz rezervoarja. Ob ponovni menjavi filtra, ventila in dihtunge so težave izginile.
Za razlago, kje je ta ventil:
Na filter za nafto pridejo 4 cevke. Ena iz rezervoarja, ena k motorju, ena iz motorja preko povratnega ventila naprej v rezervoar.
Odvisno je od samega filtra. Pri neoriginalnih je večinoma zraven in, vsaj v mojem primeru, ni enak kot originalen. Strošek neoriginalnega filtra je bil 4kSIT. Pri originalnem, pa se ga dokupi, s tem da original filter stane 8kSIT, in ventil 4kSIT, če se prav spomnim. Sedaj imam noter original, čeprav je praktično trikrat dražji... a še vseeno cenejši od ene avtovleke :P
Še nekaj sem se spomnil... v kakšnem stanju pa je akumulator?
Objavljeno: Če maj 24, 2007 4:44 pm
Napisal/-a el_diablo
možno da je to to.pozabil sem omeniti,da sem tudi akumulator menjal.upam da je ta ventil,samo da ni kakšna šoba na smrtni postelji..baje so drage ful.ker po tem ko avto vžge,se par sekund trese pa cuka,kot da bi samo na tri cilindre laufal.bom preveril,kaj je s tem ventilom.če ima še kdo kak nasvet,se priporočam.vam javim,hvala
Objavljeno: So maj 26, 2007 1:57 pm
Napisal/-a Tu_Nera
ka pa kak turbo cevka počena
Objavljeno: Ne maj 27, 2007 12:49 pm
Napisal/-a Mgajvr
turbo cevka nima veze pr tem. men je tut počla pa je avto normalno delou, edino ni šel več kot 140. verjetno je kaka šoba al pa je zrak prišel med menjavo do bošpumpe. razlogov zakaj mu nagaja vžig je veliko. men recimo normalno vžge, samo mi pridoločenih obratih nekaj cuka.
Objavljeno: Ne maj 27, 2007 6:30 pm
Napisal/-a lisko
S takimi problemi sem se jaz ukvarjal dve leti.....
Potem pa sem potegnu še dodatne žice iz releja na grelne svečke...avtek že čudežno vžiga več kot pol leta.
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 5:31 pm
Napisal/-a jure5j
Lahko da ti je crknila elektronika (rele)za grelne svečke.Ti lučka oziroma spirala v armaturki normalno ugasne ali ne
Objavljeno: Sr maj 30, 2007 6:00 pm
Napisal/-a el_diablo
ja,lučka normalno sveti in ugasne.ta teden bom še un ventil zamenjou.upam da bo.
mora vžgati
Objavljeno: Če maj 31, 2007 2:01 am
Napisal/-a smillex
Če slučajno nisi zamenjal TM ( temperaturno stikalo) ga zamenjaj in tezava bo odpravljena 99%. LP
Objavljeno: So jun 02, 2007 11:04 am
Napisal/-a el_diablo
včeraj zamenjal TM-26 EU,danes je avto normalno vžgal(mogoče slučajno),bomo vidli v prihodnjih dneh.
Re: mora vžgati
Objavljeno: Po jun 04, 2007 7:07 pm
Napisal/-a el_diablo
Objavljeno: To jan 05, 2010 7:56 am
Napisal/-a sim
Pozdravljeni!
Google mi je našel to temo o hladnem vzigu TDIja pa bom napisal kar sem, da ne odpiram nove.
Na TDI motorju (132kw) v audiju A6 letnik 2002 se pojavlja problem pri mrzlem vžigu (ko je zunanja temperatura pod 0 in je avto zunaj - drugače je v garaži). Zadeva se kaže v predolgem verglanju, ko zalaufa so obrati nekoliko višji (1500-2000), ko vžge malo bolj pokadi. Avto bo šel na servis vendar me prej zanima še vaše mnenje, da vem kaj je za pričakovati.
Na avtomobilu je bil menjan akumulator pred cca. 1letom, glavni servis opravljen 17kkm nazaj (pooblaščeni serviser). Tudi če avto predogrejem z Webastom ni nič bolje.
Hvala za pomoč!
P.S.: Pa še en podatek, ki morda nima povezave s tem: poleti (40stopinj) v strme klance se je temperatura motorja malo odklanjala od 90 (recimo 95-100 stopinj je bila)