Stran 1 od 1
Olje v menjalniku
Objavljeno: Če maj 24, 2007 5:32 pm
Napisal/-a __PeTeR__
Pozdravljeni!
Mene pa zanima, kje na Seat Ibizi l. 00 se lahko pogleda nivo olja v menjalniku? Če je kje kaka paličica tko kot za motorno olje?
Lp!
Objavljeno: Če maj 24, 2007 6:53 pm
Napisal/-a Majstor18
na čelni strani menjalnika nad tipalom (tista reč z 2ma kabloma) je en večji vijak z utorom za imbus (17 mm se mi zdi).
lp
Objavljeno: Pe maj 25, 2007 4:25 pm
Napisal/-a __PeTeR__
Majstor18 najlepša hvala.
Lp!
Objavljeno: Pe maj 25, 2007 5:14 pm
Napisal/-a abbe
sam da bos vedu da ni nobene palcke
Objavljeno: So maj 26, 2007 11:00 am
Napisal/-a __PeTeR__
Če sm vaju prau zastopu se pol nivo olja glih ne da preverit?
Objavljeno: So maj 26, 2007 11:09 am
Napisal/-a lublancan
nivo se ponavad preveri tako, da se dotoči novo olje in ko začne teči ven, je polno
Objavljeno: So maj 26, 2007 3:17 pm
Napisal/-a __PeTeR__
Aha, hvala za nasvete.
Lp!
Objavljeno: Ne maj 27, 2007 8:18 am
Napisal/-a erixon
Ampak pri Subaru Legacy-ju pa maš na menjalniku tudi merilno palčko. Sem videl pri fotrovem avtu na servisu. Sej praktično nikoli ne gledaš tega, če bi pa rabil dolit je pa kar praktično.
Objavljeno: Ne maj 27, 2007 9:43 am
Napisal/-a Pero
erixon je napisal/-a:Ampak pri Subaru Legacy-ju pa maš na menjalniku tudi merilno palčko. Sem videl pri fotrovem avtu na servisu. Sej praktično nikoli ne gledaš tega, če bi pa rabil dolit je pa kar praktično.
A je avtomatik? Avtomatiki imajo ponavadi merilno palčko.
Navadnim menjalnikom se samo doliva po potrebi, če je pa res staro olje je pa najbolje če se zamenja.
A je že kdo omenil da mora avto stati naravnost ko se kontrolira olje?
Objavljeno: Ne maj 27, 2007 11:10 am
Napisal/-a erixon
Ne ni avtomatik. Je pa motor 2,2 l 92. Ampak zelo praktična zadeva za servis. Mam pa občutek, da imata avtomatik pa ročni menjalnik enako ohišje pa je potem kr za oba enako.
Objavljeno: Po maj 28, 2007 11:38 am
Napisal/-a vincent
priletniku 92 bi osebno na vsak način svetoval menjavo olja. Se zgodi da se po menjavi menjalnik začne nenavadno gladko in tekoče obnašati!
Strošek olja je pa tako ali tako zanemarljiv.
Objavljeno: Po maj 28, 2007 2:37 pm
Napisal/-a erixon
Vem, saj je bil že menjan, če ima pa avto 250 kkm pa še malo.... Samo pravim, da je to zelo fajn stvarca. Pa menjalnik itak dela tip top saj prenaša že ta tretjo sklopko.
Objavljeno: To jun 05, 2007 10:42 am
Napisal/-a __PeTeR__
Se strinjam z vami, da je zlo fajn če bi imeli še ostali avti kako palčko za preverjat nivoja olja v menjalniku
Objavljeno: To jun 05, 2007 11:09 am
Napisal/-a joztom
Ponavadi je tako, da ima menjalnik dve odprtini, spodnja za izpust in nalivalna, ki je tudi za merjenje količine olja, do roba mora biti olja. Težava je odpiranje nalivalne odprtine, ker to delaš pri toplem motorju in je olje razširjeno in ga je tako (pre)več. Ko nalivaš novo olje je seveda mrzlo in stoji le do roba odprtine. Sem kar nekaj menjalniških olj preizkusil v zgodovini, ELF mi je še najbolj všeč, navadni 80W90 presega npr Castrol sintetiko 70W90 (probano na Renaultu, motor J7R750). Res pa je od menjalnika in sinhronov odvisno, kako kateri reagira na katero olje.